Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 61 do 70 z 83

Temat: Kąt wtrysku- ustawienie

  1. #61
    siwytychy's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tychy
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    ja mam problem zczytałem swój samochód 1.6 benzyna/lpg po wymianie rozrzadu jestem no i mam kat wytrysku 4,7 a ma byc ponoć koło 3. Czy może to być wina przepływki ? gdyz wyskakuje mi blad 0208 przeplywomierz powietrza przerwa/zwarcie do masy. Dodatkowo czujnik temp zasysanego powietrza pokazuje mi -14 stopni nie zmiennie a on znajduje sie w przepływce dodam że auto strasznie duzo pali paliwa jak i lpg

  2. #62

    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    trzebinia
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    to kolego podjedz do mechanika co wymienial rozrzad i niech ci kat ustawi a co do reszty to sprawdz vagiem wszystkie odczyty temperatur i napisz co i jak

  3. #63
    siwytychy's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tychy
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    znajomy mi robil ale ja muy pomagałem rozrząd jest idealnie ustawiony. A nie mam vaga tylko kts'a i błedy to
    0208 przeplywomierz powietrza przerwa/zwarcie do masy
    0219 regulacja lambda przy ograniczniku minimum

  4. #64

    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce
    Auto
    ciemne
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Wracając do wątku ustawiania kąta wtrysku rozumiem ze w tym bloku ma byc miedzy 49-51
    http://zapodaj.net/4a9eda06b813.jpg.html

  5. #65

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock !
    Auto
    Audi z Q
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    51 razy
    Podziękował
    25 razy

    Domyślny

    Furi0us zgadza się

  6. #66

    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    trzebinia
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    kolego siwytychy-co do tego co opisujesz to przzy takim spalaniu to moze byc uszkodzona sonda lambda najlepiej podjedz do kogos kto ma vaga i jeszcze przeplywomierz przeczysc i zobaczysz czy cos pomoglo,
    poczytaj tutaj;http://www.a3-club.net/forum/showthr...nawet-15-100km

  7. #67

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podlaskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    33 razy

    Domyślny

    Panowie nie długo bede ustawiał kąt wtrysku w AGR .Dużo czytałem na temat ustawiania ,lecz o co chodzi z tym przestawianiem pompy?Czyli odkręcam 3 śruby podajże 13-stki ,łapie kluczem 22 za środkową nakrętkę i za pomocą tej śruby i klucza mam delikatnie poruszyć kluczem tj.chciał odkręcić tą śrubę w lewo bądź w prawo co skutkuje tym ,że pompa się przesunie tak ?

  8. #68
    ignac112's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sorkwity
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Skutkuje to przesunięciem koła pompy względem pompy o pewien kąt.
    Audi A3 8L AHF+ 3d
    -chip
    -egr out
    -kat out
    -18" sline
    Czarna bestia

  9. #69
    Benio140's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mielec
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    1. Luzujemy trzy śruby mocujące pompę z przodu auta za pomocą klucza nasadowego 13 na grzechotce.
    2. I teraz w zależności od tego, czy wartości kąta są za małe, czy za duże, przy pomocy klucza płaskiego rozmiar 22, delikatnie przestawiamy pompę (minimalne wartości) w zgodzie z tym co chcemy uzyskać
    3. Po korekcie dokręcamy mocno śruby uruchamiamy silnik i kontrolujemy kąt:

    (VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2)

    4. Metoda prób i błędów ustawiamy pompę we właściwym położeniu.
    5. Jeśli wartość kąta jest poprawna gasimy silnik i upewniamy się czy podczas naszego zabiegu nie pozrywały się gwinty na naszych trzech śrubkach i czy nie są za słabo dokręcone.
    7. Zakładamy osłonę paska rozrządu, zapinamy zapinki, zakładamy osłonę plastikową silnika i zamykamy maskę.

    (powinien 049-051).wartość 49-51 jest prawidłowa dla rozgrzanego silnika (wartosc w polu 9-temperatura paliwa powyzej 120)

    W VAG-COMie po przełączeniu na Basic Settings w grupie 0 jest przycisk TDI-Timing , który pokazuje w którym miejscu aktualnie jesteśmy (kąt wtrysku w zależności od temperatury cieczy)

    Dla Twojego AGRa wartość oczywiście 49-51



    Czy tak samo odbywa się to w silniku ALH 90KM ?

  10. #70

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podlaskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    33 razy

    Domyślny

    Tak samo .Pozdro

  11. Podziękowania dla Pavlos2 za pomoc w problemie

    Benio140 (11-01-15)

Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •