Pokazane rezultaty 1 do 8 z 8

Temat: S3 gasnie i nie wyswietla nic na zegarach

  1. #1

    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wroclaw
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny S3 gasnie i nie wyswietla nic na zegarach

    Witam!

    Kilka dni temu zjezdzajac autem z lawety najechalem na kable od lamp i od coolera z prawej strony i troche sie uszkodzily. Auto zostalo na noc u blacharza i na drugi dzien gdy po nie przyjechalem samochod juz gasl i nie wyswietlal nic na zegarach. Jedynie gdy wlacza swiatla to dziala podswietlenie i znaczek ze lampy sie swieca. Gdy zdaze dodac gaz zanim zgasnie, obrotomierz stoi w miejscu. Wszystkie bezpieczniki sa cale, tylko jeden byl pzrepalony.

    Zrobilem odczyt vagiem i pokazalo mi takie bledy:

    VAG-COM Version: Release 311.2-N


    Chassis Type: 8L - Audi A3/S3
    Scan: 01,02,03,08,15,17,22,35,37,45,54,55,56

    Address 01 -------------------------------------------------------
    Controller: 8L0 906 018 N
    Component: 1.8L R4/5VT 0002
    Coding: 05710
    Shop #: WSC 66565
    No fault code found.

    Address 03 -------------------------------------------------------
    Controller: 8N0 907 379 E
    Component: ESP 20 CAN V003
    Coding: 18448
    Shop #: WSC 06435
    1 Fault Found:
    00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)
    16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

    Address 08 -------------------------------------------------------
    Controller: 8  ö8 
    Note: Excessive Comm Errors

    Skipping Address 15-Airbags

    Address 22 -------------------------------------------------------
    Controller: 02D 900 554 B
    Component: HALDEX LSC ECC 0006
    2 Faults Found:
    00532 - Supply Voltage B+
    07-00 - Signal to Low
    01155 - Clutch
    04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent

    Address 35 -------------------------------------------------------
    Controller: 8L0 862 257 G
    Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D11
    Coding: 13130
    Shop #: WSC 06435
    3 Faults Found:
    01374 - Alarm triggered by Terminal 15
    35-00 - -
    01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
    35-00 - -
    01369 - Alarm triggered by Hood Switch
    35-00 - -

    Address 45 -------------------------------------------------------
    Controller: 4B0 951 173
    Component: Innenraumueberw. D03
    Coding: 00001
    Shop #: WSC 00000
    3 Faults Found:
    01381 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Rear Right
    35-00 - -
    01382 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Left
    35-00 - -
    01383 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Right
    35-00 - -



    Control Module Part Number: 8L0 906 018 N
    Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002
    Software Coding: 05710
    Work Shop Code: WSC 66565
    3 Faults Found:
    17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
    P1426 - 35-00 - -
    18084 - EPC Warning Lamp (K132) Circuit: Electrical Malfunction
    P1676 - 35-00 - -
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-00 - -

  2. #2
    Łukasz_pl's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    A3+ 185 KM ;)
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    Podstawowa zasada, skasuj błędy, odpal ponownie auto i zobacz co się pojawi ponownie. Bo część błędów może być stara jak świat.

    Engine Start Blocked by Immobilizer - może być przyczyną gaśnięcia ale jak pisałem wyżej sprawdź czy błąd pojawi się po skasowaniu.

    Jeśli na zegarach nic się nie pojawia możesz mieć gdzieś zwarcie lub urwać jakąś wiązkę.
    ...

  3. #3
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Tak jak napisał kolega wyżej, zaczynasz od skasowania błędów,

    Później spróbuj go odpalić,
    znów zVaguj i pokaż co zostało,
    piszesz ze autko zjechało z lawety, a można wiedzieć co się wcześniej stało?
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  4. #4

    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wroclaw
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Witam panowie!

    Az glupio sie przyznac ale cos mnie podkusilo i raz jeszcze sprawdzilem bezpieczniki i znalazlem jeden przepalony. Po jego wymianie zegary swieca i auto pali

    Co do bledow to sa bledy jakie zalapal po probie odpalenia, wczesniej je kasowalem.

    Teraz mam troszke inny problem, nie wiem dokladnie jakie wtyczki musialbym kupic zeby poklecic te kable. Na pewno Od reflektoru dwie, od halogenu jedna i od silniczka regulacji swiatel. Z prawej strony jest jeszcze zbiornik spryskiwaczy i wegiel aktywny ale kabli jest troche wiecej :/

  5. #5
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    no zdarza sie najlepszym
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  6. #6

    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wroclaw
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Mam juz wtyczki do kabli, lampy podlacze bez problemu, ale nie wiem jakie kable ida do spryskow a jakie np. do wegla aktywnego. Czy ktos ma jakis schemat instalacji? Cokolwiek pomocnego. Mam tez dwa kable ktore nie wiem do czego moga isc.

    Ma ktos jakis pomysl?

  7. #7
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    do spskow lamp nie ida zadne kable.
    Tam idzie tylko wezyk z woda.
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  8. #8

    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY

    Domyślny

    Lampy podlaczylem i wszystko dziala, pozostaly mi 3 pary kabli. Dwie pary ida do zbiorniczka(jeden na czujnik, drugi so silniczka) i jedna para idzie do wegla. Tylko ktore kable sa ktore? Da sie to jakos sprawdzic? Jedna para kabli jest zdecydowanie najgrubsza z wszystkich.

    Wiem juz jakie ida do czujnika, bo jak je zewre to nie miga kontrolka na zegarach ze brak plynu. Tylko ze na pozostalych kablach nie ma wogole pradu jak zalacze spryski :/

    Problem udalo sie rozwiazac metoda prob i bledow

    Pozdrawiam!
    Ostatnio edytowany przez haller - 07-07-08 o 18:52
    Etka 7.0 ---> Update 754

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •