czujniki to zostaw w spokoju bo z tego co widać to dobrze pokazują, najpier zlokalizuj gdzie ucieka ci płyn chłodniczy, a potem zrób test zegarów vagiem.
czujniki to zostaw w spokoju bo z tego co widać to dobrze pokazują, najpier zlokalizuj gdzie ucieka ci płyn chłodniczy, a potem zrób test zegarów vagiem.
|
Test vag zrobiony wskazówka odchylona w prawo czyżby to się samo zrobiło ?? Można to jakoś vagiem skalibrować czy trzeba rozbierać licznik??
masz uszkodzony licznik , przeklamuje i nic tego nie zmieni.
czas szukac licznika.
Płyn ubywa przez korek od zbiorniczka przegoniłem dziś auto temp na klima-troniku 49 kanał 97C i cały zbiorniczek mokry wąż dolny od chłodnicy zimny wiatraki się nie załączyły. Także wygląda mi to na termostat jutro jadę kupić i wymienię może przy okazji przepłukać układ chodzenia??
Termostat wymieniłem i to jednak to było
Cześć, zastanawiam się czy dość wysoka temperatura płyny/silnika ma wpływ na szybsze zużywanie się pompy wody. Wentylatory według wskazania klimatronika załączają się przy około 108 *, wiadomo za zegarach stoi równo 90. Pompa wody padła mi kilka dni temu, wymieniłem. Boję się że w dłuższej podróży znowu mi padnie i lipa.... Nie da się jakoś przez vag zmniejszyć wartości przy której termostat się otworzy ?
w tym silniku temp otwarcia termostatu to 105* C dodatkowo jest sterowanie elektrycznie wiec nie ma opcji. To ze pompa padla to nie od temp wody tylko ze starosci , plastikowe wirniki pekaja, powstaja luzy na osce, albo po prostu zaczyna cieknac
Who I am? I am a the Champion.
Witam. Pacjent a3 8l 1.8t aum. Od pewnego czasu zauwazylem ze temperatura mi nie trzymie 90 st tylko 93 i po jakims czasie uruchamia sie wentylator (spada do 80 st) i znow 93. Wymienilem czujnik wentylatorow i termostat. Czujnik temperatury wymienialem rok temu ( lecz widze ze wychodzi z niego powietrze) Czy to jest normalne ze wetylator sie tak szybko zalancza? czy jednak znow czujnik temperatury do wymiany. Auto odebrane od elektryka wszystko sprawne( przekazniki,czujniki,wentylatory)
Na kanale 49 pokazuje max 81 zalańcza się wentylator przy 76 wylancza na liczniku max 94 zalańcza się przy 80 wylancza przez obd 2 przy 96/97 się zalancza przy 92 wylancza . Czujnik temperatury widać że się powietrze zbiera i plyn
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)