Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2101112
Pokazane rezultaty 111 do 120 z 120

Temat: temperatura wody 120 st C

  1. #111
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    czujniki to zostaw w spokoju bo z tego co widać to dobrze pokazują, najpier zlokalizuj gdzie ucieka ci płyn chłodniczy, a potem zrób test zegarów vagiem.

  2. #112
    Jaro_222's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Głogów Dolnośląskie
    Auto
    AUDI A3 1.9TDi 2001r
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Test vag zrobiony wskazówka odchylona w prawo czyżby to się samo zrobiło ?? Można to jakoś vagiem skalibrować czy trzeba rozbierać licznik??

  3. #113

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    masz uszkodzony licznik , przeklamuje i nic tego nie zmieni.
    czas szukac licznika.

  4. #114
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gregor10 Pokaż post
    masz uszkodzony licznik , przeklamuje i nic tego nie zmieni.
    tak czy tak pozostaje w ostateczności klimatronik, ale licznik pewnie do wymiany- ewentualnie popytaj w temacie o licznikach,
    i zlokalizuj miejsce któedy ubywa płynu, bo to ważniejsze niz licznik

  5. #115
    Jaro_222's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Głogów Dolnośląskie
    Auto
    AUDI A3 1.9TDi 2001r
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Płyn ubywa przez korek od zbiorniczka przegoniłem dziś auto temp na klima-troniku 49 kanał 97C i cały zbiorniczek mokry wąż dolny od chłodnicy zimny wiatraki się nie załączyły. Także wygląda mi to na termostat jutro jadę kupić i wymienię może przy okazji przepłukać układ chodzenia??

  6. #116
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Jaro_222 Pokaż post
    Także wygląda mi to na termostat jutro jadę kupić i wymienię może przy okazji przepłukać układ chodzenia?
    tak, wygląda na termostat, hmmm przepłukac, jak ci dobrze grzało i chłodziło wcześniej to pewnie zbyteczne, ale jak kto woli, napewno nie zaszkodzi

  7. #117
    Jaro_222's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Głogów Dolnośląskie
    Auto
    AUDI A3 1.9TDi 2001r
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Termostat wymieniłem i to jednak to było

  8. #118

    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Częstochowa
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cześć, zastanawiam się czy dość wysoka temperatura płyny/silnika ma wpływ na szybsze zużywanie się pompy wody. Wentylatory według wskazania klimatronika załączają się przy około 108 *, wiadomo za zegarach stoi równo 90. Pompa wody padła mi kilka dni temu, wymieniłem. Boję się że w dłuższej podróży znowu mi padnie i lipa.... Nie da się jakoś przez vag zmniejszyć wartości przy której termostat się otworzy ?

  9. #119
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    w tym silniku temp otwarcia termostatu to 105* C dodatkowo jest sterowanie elektrycznie wiec nie ma opcji. To ze pompa padla to nie od temp wody tylko ze starosci , plastikowe wirniki pekaja, powstaja luzy na osce, albo po prostu zaczyna cieknac
    Załączone miniaturki Załączone miniaturki Click image for larger version. 

Name:	8449839500_1340223354.jpg 
Views:	312 
Size:	96.5 KB 
ID:	11376  
    Who I am? I am a the Champion.

  10. #120

    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    SWD
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM

    Domyślny

    Witam. Pacjent a3 8l 1.8t aum. Od pewnego czasu zauwazylem ze temperatura mi nie trzymie 90 st tylko 93 i po jakims czasie uruchamia sie wentylator (spada do 80 st) i znow 93. Wymienilem czujnik wentylatorow i termostat. Czujnik temperatury wymienialem rok temu ( lecz widze ze wychodzi z niego powietrze) Czy to jest normalne ze wetylator sie tak szybko zalancza? czy jednak znow czujnik temperatury do wymiany. Auto odebrane od elektryka wszystko sprawne( przekazniki,czujniki,wentylatory)

    Na kanale 49 pokazuje max 81 zalańcza się wentylator przy 76 wylancza na liczniku max 94 zalańcza się przy 80 wylancza przez obd 2 przy 96/97 się zalancza przy 92 wylancza . Czujnik temperatury widać że się powietrze zbiera i plyn

Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2101112

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •