Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 15

Temat: Uboga mieszanka w 1.8T

  1. #1
    CaliforniaKid's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    CCCO
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny Uboga mieszanka w 1.8T

    Panowie mam pierwszy raz instalację LPG i pojawiły się problemy. Pacjent 1.8T BAM seria. Instalacja: sterownik Tech-204, wtryski Tech Dragon, reduktor KME Gold. Instalacja była zakładana przez kumpla Gregora natomist stroił ją Gregor i oczywiście jechało jak należy

    Pojawił się problem po wymianie przepływomierza (którą sugerował Gregor). Na wysokich obrotach w momencie odpuszczenia gazu instalacja przełącza się na PB. Dodatkowo co chwilę wyskakuje błąd zbyt ubogiej mieszanki + po jakimś pałowaniu oczywiście błąd Lambdy i odcina ładowanie. Po usunięciu błędów wszystko wraca do normy.

    I teraz pytanie do Was czy ja dobrze kminie, nie jesteś zbyt doświadczony więc proszę o zweryfikowanie mojego "śledztwa"

    Stary przepływomierz zaniżał przepływ o ok 15g/s a instalacja była własnie na nim strojona. Po wymianie dobrze myślę, że trzeba korekty mapy LPG żeby ustawić ją pod prawidłowy przepływ powietrza i stąd to odłączanie LPG i błąd lambdy bo mieszanka niedolana?

    Mam interfejs do gazu, mam VAGa więc z diagnostyką nie ma problemu. Z góry dzięki za Waszą pomoc
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 09-01-16 o 15:32

  2. #2
    tw182's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wot
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie, podjedź do montera i niech Ci ją ustawi

  3. #3

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 APG
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny uboga mieszanka audi a3 8l

    Problem jest nastepujacy. Gdy odpale samochód po dłuższej przerwie to od razu silnik pracuje równo a pokrótkiej chwili zaczyna przebierać na obrotach gdzies przez 5-10 sekund. Po tym czasie wszystko wraca do normy. Taki stan nie pojawił sie od razu, tylko z biegiem czasu było coraz gorzej. Bład wyswietlany na vagu to "P 1128 Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean" Mam założona instalacje gazowa Stag 4. Byłem wyregulować u gazownika ale on twierdzi, że wszystko jest ok. Nastepnie mechanik wymienił świece, kable zapłonowe, przewody podciśnienia, przepływomierz, filtr powietrza i paliwa. Problem nie ustapił. Co może być przyczyną. Cewka zapłonowa, wtryski, sonda? W najbliższym czasie zrobie jeszcze testy sondy vagu. Może ktoś coś mi doradzi. Bo nie chce juz wymieniac czesci w ciemno a co mechanicy,których odwiedzam tylko gdybaja co może być

  4. #4

    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Legnica, Dolnośląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    sprawdz przepustnice

  5. #5

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 APG
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Przepustnica czyszczona preparatem liqui molly. Nie wykrecana z auta i nie odpinana wtyczka.

  6. #6
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

  7. Podziękowania dla klamamoto za pomoc w problemie

    qazek123 (30-12-15)

  8. #7

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 APG
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Przepustnica wyczyszczona.
    Byłem u gazownika. Stwierdził, że rozjechana mapa od benzyny. Mam pojezdzic jakiś czas na benzynie (300-400) stylem emeryta. Byc może sama sie ustawi lub nie... Od chwili gdy wyłaczyłem gaz, auto wyadawało sie stosunkowo słabe. Po 40 km wywaliło znany bład: system to lean+ wypadanie zapłonu cylinder 4. Co ciekawe (jezdzac na benzynie) przy zapalonym checku samochod jezdzi lepiej niz przy skasowanym. Dodatkowo wlałem do baku preparat do czyszczenia wtrysków

  9. #8
    sarin's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    krk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    143 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez qazek123 Pokaż post
    Byłem u gazownika. Stwierdził, że rozjechana mapa od benzyny.
    który gazownik tak Ci powiedział?
    [*] Jurek warhammer - 14.08.2015

  10. #9

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 APG
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Znajomy mi takiego polecił. Czyli to nie jest prawda?

  11. #10
    sarin's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    krk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    143 razy

    Domyślny

    nie jest to możliwe, żeby mapa się ot tak rozjechała
    objawy masz takie same na pb i lpg?
    [*] Jurek warhammer - 14.08.2015

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •