Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 37

Temat: Brak mocy 2.0 FSI(przerywa gaśnie)

  1. #1

    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kleszczów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny Brak mocy 2.0 FSI(przerywa gaśnie)

    Witam,

    Proszę o pomoc w zlokalizowaniu problemu. Gdy jest gorąco na dworze, to po przejechaniu około 30km auto traci moc podczas jazdy (tak jakbym puścił gaz) i po zatrzymaniu gaśnie. Od razu odpala bez żadnego problemu z tym, że przejade 2km i dzieje się to samo. Dzieje się to tylko w gorące dni.
    Gdzie może leżeć przyczyna?
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 28-07-16 o 19:15

  2. #2
    ssswer's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pniewy
    Auto
    audi a3 2.0 fsi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW

    Domyślny Brak mocy 2.0 FSI

    Od pewnego czasu zauważyłem, że moje audi na niskich biegach np na 3 biegu jedzie ale nie czuć takiego przyspieszenia bez względu na to czy esp jest włączone czy nie. Jak jadę na szóstym biegu to bez problemu autko ze stówy daje wyżej a na tych niższych biegach powinno być przecież bardziej dynamicznie a nie jest, wag nie ma żadnych błędów
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 07-07-16 o 02:26

  3. #3
    nerwuss's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Możliwe, że zapchany kolektor dolotowy, wtryski i zawory.

  4. #4
    sitoret's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    STARACHOWICE
    Auto
    AUDI A3 2.0 FSI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 AXW

    Question Audi a3 2.0 fsi - brak mocy, dusi sie, szarpie, losowe wypadanie zaplonu - pomocy!

    Witam,

    Mam problem z AUDI A3 2.0 FSI Petrol - brak mocy, szarpie, nie reaguje na gaz, losowe wypadanie zaplonu.

    Przeanalizowalem wszystkie posty (FAQ) na tej stronie i zrobilem juz:

    Wymienilem:
    1. Swiece nowe NGK
    2. Cewki
    3. Styki kabla akumulatora przeczyszczone
    4. Pompa paliwa w zbiorniku.

    Przed wymianą pompy bledy:



    Po wymianie pompy, nie widac duzych zmian.




    Bede wymienial:
    1. Wycinal katalizator - Ale nie jestem pewien czy to moze byc przyczyną.

    Czy ktos moze mi powiedziec co jeszcze moze byc przyczyna?

    Prosze o jakies info.
    Z gory dziekuje,

  5. #5

    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    poznan
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE

    Domyślny

    Witam szanowne forum. Od pewnego czasu borykam się z moją 8p 2,0 fsi auto straciło MOC jak by się jej odjęło z 30 koni ...
    Ost moje logi z vaga na kompie były takie

    17861 - Czujnik 1 temperatury spalin (g 235 ) przerwa lub zwarcie z biegunem dodatnim P1453 Osiągnięta górna wartość graniczna
    17479 - Nieakceptowalny sygnał układu sterującego podgrzewacza czujników tlenków azotu (g295) kod usterki P1071 brak sygnału /brak komunikacji
    16804 - Układ katalizatora rząd 1 działanie poniżej wartości progowej P0420 osiągnieto dolną watość graniczną
    16955 - Nieakceptowalny sygnał przełącznika hamulca ( F ) kod usterki p0571 Nieakcpetowalny sygnał przejsciowy
    18973 - zwarcie z masą w obwodzie czujnika niskocisnieniowego układu paliwowego (G410) Kod usterki P2541 osiagnieto dolną wartość graniczną - przejściowy

    Panowie mam dość jeżdzenia po wszystkich mechanikach znachorach itp itp. Ost dwóch mówi do mnie że katalizator zapchany, Pojechałem go wyciąć zrobić tzw Przelotkę katalizator twierdzi koleś ze czysty. że jego zdaniem któraś z sond Lambda walnietą mam ich 4 z tego co wiem. na razie jeżdze 2 dni CHECK Enigne się nie zapala ... a auto nadal jak nie miało mocy nie ma i pali czuje więcej ... Co robić mam dość już Pomóżcie czy naprawdę jak jest jakaś walnięta sonda to auto traci na mocy i przechodzi w tzw tryb awaryjny silnika ?? nie da się jeżdzić tym autem jak bym miał 1,5 benzynę jakąś zera kopa od dołu na dwójce na suchym asfalcie potrafiła przy 4 tys obr silnika jeszcze mielić kołami asfalt a teraz nic ...
    auto ma 194 tys moje nie kombinowane ani nic z niemiec je mam 2 lata.

  6. #6

  7. #7

    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    poznan
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE

    Domyślny

    Ehh za duzo to nie rozumiem do końca jak by zabrać się za te moje błędy... jutro jadę z powrotem wspawac katalizator a w piątek jadę na szukanie usterek do jakiegoś magika. Ps chyba ze znacie kogoś z Bydgoszczy jakiegoś wróżbite ??

  8. #8
    radabrov's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    Co do katalizatora, upewnij się że sprawdzany jest ten właściwy, tj. wstępny dla cylindra 1 i 2, będący integralną częścią kolektora wydechowego. Na jego ewentualna usterkę wskazuje błąd 16804/P0420. Jeśli ktoś sprawdza puchę pod autem, to uświadom go, że jest to katalizator tlenków azotu, a nie klasyczny kat. 2.0 FSI ma niestety skomplikowany i kosztowny układ wydechowy: 3 katalizatory, sondy kontrolne i regulacyjne, sondę tlenków azotu z podgrzewaniem i czujnik egt. Proponuje zacząć od diagnostyki VCDS/VAS: test sond lambda, jak będzie OK to potem test katalizatorów.
    Brak mocy w Twoim przypadku może być spowodowany także przez zbyt niskie ciśnienie paliwa spowodowane słabą wydajnością pompy niskociśnieniowej (w zbiorniku). Usterka czujnika powoduje wysterowanie pompy stałym, podwyższonym ciśnieniem, niezależnym od obciążenia.

  9. #9

    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    poznan
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE

    Domyślny

    Radabrov dzięki za uświadomienie no powiedział mi mechanik ze jest on niby w porządku jutro jadę sprawdzać sondy i resztę i zobaczymy niby koleś jest od serwisu audi w bydgoszczy zobaczymy dam znać co i jak dziękuje za na prowadzenie.

  10. #10

    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    poznan
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE

    Domyślny

    Panowie. Sondy sa dobre mają napięcie sprawdzone. Okazuje się że katalizator przy bloku silnika zapchany są kolektory tzn wkłady w środku. Wysyłam je do zrobienia

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Sondy maja napięcie sprawdzone na mierniku w kostce miernikiem przez elektromechanika zapomniałem jak nazywa się ta jednostka ale miały 6,5 . ( a mówil ze między 5,0 a 12,0) muszą mieć napięcie oraz bezpiecznik od sond równiez sprawdzony 14volt. Na kompie sunn diagnostycznym prog sond 1 i 2 sondy skacze wartość od 120 do 650. Nie ma stałej wartości kolo 450. I powiedział ze na 90 % sa zapchane wkłady w katalizatorze. I dlatego auto się dlawi dusi się ...powiedział ze mi pomoże. I pokazuje komp stale rząd 1 katalizatora ze przekroczona próg spalin...

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •