A gdzie to dostać?? Pewnie sporo droższy od uniwersalnego z racji że jest sportowyOryginalnie napisane przez Mach
A gdzie to dostać?? Pewnie sporo droższy od uniwersalnego z racji że jest sportowyOryginalnie napisane przez Mach
A3 2.0TDi 16V + / 40% z 1L CLUB!
|
nie wiem gdzie w Twoich okolicach dostaniesz. Ja w Wawie biore z hurtowni kolegi. Jesli chcesz kontakt to odezwij sie na PW dzis wieczoremOryginalnie napisane przez t0m3k
Witam. Podepnę się pod temat bo widzę że piszecie tu o katalizatorze. Moje pytanie zmierza do tego że od 1000 do 3000 tys. obr/min silnik pracuje jak chopper , przy przyciśnięciu podczas jazdy a zarazem trzymaniu obrotów w granicy 4000-5000tys. śmierdzi jakby coś się przypalało , również śmierdzi tak jakby jajem , z tłumika jest podmuch ale chwilami jest przerwa i znów podmuch i tak w kółko, nie równo pracuje. Czy to może być zapchany wypalony katalizator lub zapchany tłumik? Jeśli tak to jak można to sprawdzić? Stało mi się to po chwili gdy ruszyłem ostro bo chciałem wcisnąć się przed autobus i po chwili silnik zaczął pracować jak chopper. Może ktoś miał już taki przypadek jeśli tak to czekam na podpowiedzi. Z góry dziękuję.
Dodano:
zapomniałem dodać że auto również straciło na mocy z trudem idzie do przodu
Ostatnio edytowany przez Mateusz_A3 - 26-05-11 o 19:02 Powód: Automatyczne łączenie postów
zobacz w jakim stanie sa swiece bo auto lata na 3 garach.
świece i kable wymienione , cewka dobra. Więc co to może być?
Mogł którys z wtryskiwaczy pb paść.Zrób test silnika vagiem-jednym z pierwszych testów jest test wtryskiwaczy własnie i slychac ich prace (kazdego po kolei).
przetrzebiał ktoś na temat drgania tłumika gdy w aucie jest 5 osób ? ponieważ np jak jada 2 osoby to nic nie słuchać
sprawdź gumy wieszaków tłumików
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)