Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8910
Pokazane rezultaty 91 do 94 z 94

Temat: Wycieraczki zatrzymują się w połowie szyby

  1. #91

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez domel79 Pokaż post
    1U1955603C nowy w aso 220 zł
    uzywke ori bym kupił bo z zamiennikami różnie bywa
    Opinię o zamiennikach mam wyrobioną po kupnie zderzaka, na pierwszy rzut oka leży, ale daleeeko od ideału...
    Ok, znalazłem mechanizm za 4 dyszki używkę do odbioru w moim mieście, jeśli zdjęcia pokazują stan rzeczywisty to może być dobrze.
    Tak btw, perełka mi się rzuciła w oczy podczas poszukiwań - rozumiem że nowy model, ale takich cen to nawet ASO chyba nie ma ??
    http://allegro.pl/audi-a3-mechanizm-...493268410.html

  2. #92

    Data dołączenia
    Jan 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny Bproblem z wycieraczkami

    Przeczytałem dosyć dokładnie cały ten wątek całe 10 stron i wszystkie problemy są podobne jak u mnie ale nie do końca,

    Opis usterki:
    w pozycji 1 wycieraczek (czasówka) wycieraczki zatrzymują się w dwóch miejscach: włączam -> cykl 1: wycieraczki ruszają stają po jakichś 20cm słychać "tyk" na przekaźniku ->cykl 2: ruszają ponownie robią "pełen" ruch tam i z powrotem i znów zatrzymują się w tym miejscu na wysokości 20 cm od podszybia i słychać "tyk" na przekaźniku -> cykl 3: dochodzą do pozycji wyjściowej przy podszybiu znów "tyk" itd... tak że pełne przejście wycieraczek od podszybia do słupka i z powrotem zajmuje im 3 cykle w odstępach czasowych, gdzie powinny już machnąć trzy razy w tym czasie...
    dodatkowym objawem jest to że w pozycji na manetce wycieraczek "w dół" gdzie powinno wystąpić jedno machnięcie, wycieraczka działa dopóki trzymam manetkę w momencie kiedy puszczę zatrzymują się bez ruchu muszę dociągnąć do pozycji wyjściowej trzymając manetkę.
    Trzeci objaw w momencie spryskiwania szyby jest ok robi te kilka cykli 3-4 i zatrzymuje się gdziekolwiek w połowie szyby, przy słupku, gdzie jej się spodoba.

    Próby: U mnie przekaźnik wycieraczek jest to przekaźnik 379 a nie 377 nigdzie w sklepach go nie mogłem dostać znalazłem na szrocie kupiłem, podmieniłem problem nadal jest dokładnie ten sam więc podejrzewam że to nie przekaźnik owszem mogłem trafić na wadliwy przekaźnik ale wątpię żeby był uszkodzony w dokładnie identyczny sposób.

    Nie próbowałem jeszcze czyścić mechanizmu bo działa dość płynnie nie widać oznak "zatarcia" aczkolwiek tak zrobię jeśli tylko nie znajdę innej przyczyny.

    Proszę o podpowiedzi co mogło by to być powodem tej wady wezmę pod uwagę każdy pomysł, z góry dziękuję za pomoc kto pomoże kliknę co trzeba

  3. #93
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Sprawdź bieżnie przy silniczku. Wytarte mogą być lub coś innego się z nimi dzieje.

  4. Podziękowania dla Chmiel za pomoc w problemie

    cin_cin1.8 (18-01-16)

  5. #94
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    miałem podobną sytuację u mnie były zaśniedziałe te ,,bolce" na które nakłada się ramię wycieraczki.

    Zdejmij podszybie plastikowe potem jest ładny dostęp do silniczka i całego mechanizmu.
    Rozłącz silniczek od mechanizmu wycieraczek i możesz sprawdzić podłączając sam silniczek pod wtyczkę. Poczyść i przesmaruj po rozłożeniu te bolce co wskazałem wyżej. Ja dodatkowo wymieniłem oringi na tych ,,bolcach" i wszystko ładnie przesmarowałem.
    Zajrzałem również do mechanizmu silniczka i tam wszystko ładnie wyglądało (jest szczelnie zamknięty) w środku na przekładni jasny smar jakby co dopiero z fabryki wyjechał więc nic nie ruszałem.

  6. Podziękowania dla acinr_PL za pomoc w problemie

    cin_cin1.8 (18-01-16)

Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •