Strona 161 z 180 PierwszyPierwszy ... 61111151159160161162163171 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1,601 do 1,610 z 1792

Temat: Samodzielny montaż FMIC/Jaki Intercooler itd. itp.

  1. #1601
    chudy92's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    795 razy
    Podziękował
    516 razy

    Domyślny

    Ja Ci odpowiedziałem tylko na Twoje pytania.
    U mnie 550x180x65 przykręcony jest do belki i siedzi pod nią bez jej przycinania, oraz wlot i wylot nie był ruszany, tylko przycięta dokładka od wewnętrznej strony i kratki.
    Jeżeli chciałbyś upchnąć go bez większego cięcia dokładki, wtedy można przespawać wlot i wylot pod kątem.

    A3 8L Hatchback 3D 1997r [1.6 AEH - 101/145] A3 8L Hatchback 3D 2001r [1.8t AUM - 229/322] A4 B6 Avant 2002r [1.9tdi AVF - 164/374] A3 8V Limousine 2015r [2.0tfsi CNTC - 343/487]

  2. Podziękowania dla chudy92 za pomoc w problemie

    ElSor (02-07-15)

  3. #1602
    ElSor's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    No a ja na podstawie Twoich odpowiedzi wyciągnąłem wnioski (mam nadzieję, że dobre).

    Cytuj Oryginalnie napisane przez chudy92 Pokaż post
    Jeżeli chciałbyś upchnąć go bez większego cięcia dokładki, wtedy można przespawać wlot i wylot pod kątem.
    Pod kątem do tyłu auta czy w górę? Pytam, bo generalnie spawanie alu w moim przypadku większym problemem nie jest i całe orurowanie będę robił właśnie z tego materiału, mimo, że cena kolanek powala, podobnie jak cena silikonów.
    1.9TDI ALH @ 155KM/344Nm by EvolutionMotorSport

  4. #1603
    chudy92's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    795 razy
    Podziękował
    516 razy

    Domyślny

    Do tyłu.
    A3 8L Hatchback 3D 1997r [1.6 AEH - 101/145] A3 8L Hatchback 3D 2001r [1.8t AUM - 229/322] A4 B6 Avant 2002r [1.9tdi AVF - 164/374] A3 8V Limousine 2015r [2.0tfsi CNTC - 343/487]

  5. Podziękowania dla chudy92 za pomoc w problemie

    ElSor (04-07-15)

  6. #1604

    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Dosyć jasno to wyjaśniliście po tym co czytam.
    Tylko co dalej? Po wymianie Ic juz będzie widać różnice w jeździe autem? Czy do pełni szcześcia jest potrzebny Chip?

  7. #1605

    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Legnica, Dolnośląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    z tego co mi wiadomo ale nie jestem do konca pewien bo sam sie przymierzam do zmiany intercoolera to montaz samego FMIC nie zwieksza Ci mocy po prostu nie bedzie CI tej mocy odbieralo podczasu upalow ~30 stopniowych i uzywania klimatyzacji, gdyz fabryczny smic nie jest wystarczajaco wydajny, ale za to montaz wiekszego fmic pozwoli na osiagniecie wiekszej wydajnosci silnika w pozniejszych modyfikacjach( jezeli sie myle prosze o sprostowanie)

  8. #1606
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Praszka/Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    17 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez krzysssiooo Pokaż post
    z tego co mi wiadomo ale nie jestem do konca pewien bo sam sie przymierzam do zmiany intercoolera to montaz samego FMIC nie zwieksza Ci mocy po prostu nie bedzie CI tej mocy odbieralo podczasu upalow ~30 stopniowych i uzywania klimatyzacji, gdyz fabryczny smic nie jest wystarczajaco wydajny, ale za to montaz wiekszego fmic pozwoli na osiagniecie wiekszej wydajnosci silnika w pozniejszych modyfikacjach( jezeli sie myle prosze o sprostowanie)
    Zgadza się

  9. Podziękowania dla DudsA4 za pomoc w problemie

    krzysssiooo (12-07-15)

  10. #1607
    Patryk14's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi A4 1.8T AVJ Quattro
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Panowie potrzebuję informacji ile mniej więcej potrzeba kolanek zamówić żeby to dobrze poskładać i ile metrów rury potrzeba oraz jakie sylikony?
    Wszystko będzie składane na 63mm z tego co wyliczyłem to po stronie pasażera 3 kolanka 90' + 90' sylikon na przepustnice i sylikony na wyjście IC (poprawcie mnie jak się mylę).
    Co do drugiej strony czyli od kierowcy to tutaj nie mogę tego dobrze wyliczyć (ok 4-5 kolanek) + sylikon na IC wyjście + sylikon na turbo + sylikon najlepiej gdzieś w połowie orurowania całego. Po stronie kierowcy ma iść przy aku i wychodzić nad silnikiem.
    2 metry prostej rury starczy czy może być mało?
    IC 550x230. Jeżeli coś źle wypisałem prosiłbym żeby mnie poprawić bo potrzebuję zamówić wszystkie części żeby jak coś to tylko jakiś mały element układanki domówić.

    PS. Jak dobrze teraz wyliczyłem to po stronie kierowcy kolanka 90' na wyjście IC potem na wysokości aku kolanko 45' + sylikon długi potem jeszcze kolanko 90'+kawałek prostej rury i na koniec w dół do turbo kolanko 90'+sylikon na turbo.

  11. #1608
    Lukash.a3's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeg, woj. Opolskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR

    Domyślny

    Witam,
    Mam pytanie do posiadaczy FMIC planuję zakup takiego: http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowa...46-diesel.html
    tylko ze o wymiarach rdzenia: 550x180x65mm. Obecnie w trójce jest tylko program z 101km na 144km, ale planuje turbo od ASZ lub ARL bo moje siedzi od nowości a już jest 220tyś. i może mieć niedługo dosyć, + sprzęgło na G60 lub VR6 i oczywiście program.
    - Mianowicie czy to będzie dobry zestaw do mojej trójki?
    - Czy dam sam radę to wszystko poskładać lub jakaś pomoc w postaci opisu krok po kroku jak to poskładać aby nić nie popsuć i nie wystawało bo mam halogeny.
    - Czy z takim przebiegiem dać sobie spokój z takimi operacjami?

  12. #1609
    xFree's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM

    Domyślny

    Są jakieś plusy wywalenia "naleśnika" z obiegu przy montażu FMIC ?

  13. #1610
    flito's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Trzebinia / Kraków Balice
    Auto
    SEAT Leon
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez xFree Pokaż post
    Są jakieś plusy wywalenia "naleśnika" z obiegu przy montażu FMIC ?
    to raczej bez znaczenia

Strona 161 z 180 PierwszyPierwszy ... 61111151159160161162163171 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •