Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 102

Temat: Falowanie wolnych obrotów - adaptacja przepustnicy

  1. #1

    Domyślny Falowanie wolnych obrotów - adaptacja przepustnicy

    pewnie zaraz zostane skrzyczany "że ten temat już był wałkowany" ale robiłem wiele żeczy i nadal jest nie tak jak powinno
    sprawa wyglada następująco:
    kilka tygodni temu zaczęły sie sytuacje gdy na biegu jałowym auto poprostu zgasło i były trudności z ponownym odpaleniem aż do tego piatku, kiedy to całkowicie odmówiło posłuszeństwa( gasło, obroty wariowały)
    pojechałem zmienić filtr paliwa i nadal nic, podłączyłem pod kompa (był jakiś błąd związany z pompą paliwa ale po skasowaniu już nie wyskakiwał!) - więc komp też nie wiele powiedział, wziałem się za przepływkę i przepustnicę i...........

    ......no właśnie poprawa jest, auto pali na raz, nie gaśnie, na kompie nie ma błędów , idzie bdb, tylko gdy go mam na biegu jałowym to nadal obroty wachają sie w przedziale 1000-2000 (prawie zawsze jest 2000)co zrobić? może jakieś pomysły? jak rusze jest wszystko ok z obrotami na biegach
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 17-01-16 o 12:23

  2. #2
    atal's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    26 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    a robiles adaptacje przepustnicy??

  3. #3

    Domyślny

    kasowalem wszystkie będy w kompie(w zasadzie byl 1 od pompy), rozlaczylem akumulator na noc (gdzies tam pisali ze to pomoze) i nadal obroty na jalowym wachaja sie od 1000 do 1800 obrotow - rano jak pojezdzilem i stanalem spoadly taj jak powinny do 1000obr ale jak tylko dodalem gazu to utrzymywaly sie w dalszym ciagu na 1800

    mam kabel i Vagcom a ALE NIE MAM POJECIA JAK SIE ADAPTACJE ROBI! wiec moze jakas pomoc? moze ktos ma jakis opis lub to poprostu robil i wie co i jak

  4. #4

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    generalnie FAQ i Manual znajdziesz na: http://www.ross-tech.com tam jest wszystko co potrzeba

  5. #5

    Domyślny

    no fajne rzeczy tylko ze jak robie wedlug opisu co do ustawiania przepustnicy to nie chce mi jakos tego zrobic
    wpisuje adres w silnik[01] ide dalej tak jak opisują

    "Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

    [Wybór]

    [01 - Silnik]

    [Bloki pomiarowe - 08]

    Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS
    i Marelli np. silniki ADY i AEE).

    [Idź!]

    [Przełącz na Nastawy - 04]

    Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
    "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji.
    "

    u mnie niestety ten napis sie nie pojawia!!! co moze byc??

  6. #6
    ZILLION's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    VW Passat B6 2.0 CR
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    ja wlasnie zrobilem adaptacje tym drugim sposobem i przepustnica ustawila sie elegancko i bez najmniejszych problemow

    VAG-COM 3.11 - interfejs Viaken KKL USB


    Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

    [Wybór]

    [01 - Silnik]

    [Bloki pomiarowe - 08]

    Wybierz grupę "060".

    [Idź!]

    [Przełącz na Nastawy - 04]

    Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
    "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
    System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

    [Bloki pomiarowe - 08]

    ...i gotowe.

  7. #7

    Domyślny

    no to nie wiem moze to sprawa wersji programu???
    Moze podeslslbys na maila swoja skoro ci poszlo-bo ja juz poddaje sie (siedzialem dzisiej ponad 3h i nIC!!!)

  8. #8
    ZILLION's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    VW Passat B6 2.0 CR
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    a probowales tym drugim sposobem? bo z tego co napisales wyzej, to chyba tylko tym pierwszym... Poza tym jak juz wpisales grupe to w ostatnim okienku powinno Ci sie pokazac "ADP O.K." Przynajmniej tak bylo u mnie a w dwoch pierwszych wartosci w %

    Jaka masz wersje VAG-a?

  9. #9

    Domyślny

    moja wersja to 303.1
    nie wim co jest nie tak, moze rzeczywiscie sprobuje ten kolejny sposob....

  10. #10
    ZILLION's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    VW Passat B6 2.0 CR
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez reeb
    nie wim co jest nie tak, moze rzeczywiscie sprobuje ten kolejny sposob....
    no probuj a jak sie nie uda to uderzaj na PW jakos temu zaradzimy

Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •