Pokazane rezultaty 1 do 3 z 3

Temat: Problemy z silnikiem 1.6 APF

  1. #1
    jarekm's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zielonka
    Auto
    Audi A3 1.6 APF
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny Problemy z silnikiem 1.6 APF

    Witam, nie wiedziałem jak nazwać temat więc jak by co proszę o zmianę. Od paru tygodni borykam się z pewnymi problemami a mianowicie. pewnego dnia jadę do pracy 1,5h w korku czyli max prędkość 10-20km/h biegi 1-2. Po około 1,2h zaczeło szarpać, zjechałem na bok podłączam vag-a i mam misfire na drugim cylindrze no ale nic dojechałem do pracy postał sobie 8h startuję do domu to samo trochę się nagrzał więc 1-2-3bieg pod czerwone i mu przeszło ( domyślam się że przepaliło ten syf z zalenej świecy ) po powrocie zakupiłem nowe kable WN załozyłem no i OK około 1-2tygdnie. Przedwczoraj sytuacja się powtórzyła kupiłem nową cefkę i jedną nową świecę. Wymieniłem no i narazie OK. Ale ... po wykręceniu świeca cała czarna nie taka jak po przepaleniu tylko taka czarna jakąś dziwna. Jeśli się dalej pojawią takie same problemy to dobrze podejrzewam że coś tam się napsociło w tym drugim cylindrze? Jesli sie pojawią znowu te same problemy to co dalej robić, może sprawdzić ciśnienie na cylindrach ( może coś wyjdzie że za małe ciśnienie na tym drugim cylindrze ) ? Może być tak że zuzyte uszczelniacze powodują cos takiego że do komory spalania dostaje sie olej i unimożliwia przeskok iskry na świecy? Sytuacja występuje w korku więc obroy sa małe przeskok iskry rzadszy. Coś mi podpowiecie?
    Ostatnio edytowany przez jarekm - 08-10-08 o 08:40

  2. #2
    czort80's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    szczecin
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Kolego ja miałem to samo tylko na 1 cylindrze, dałem do regeneracji głowice i dalej to samo. cos musi byc z tłokiem bo on traci cisnienie na 1 cylindrze.

  3. #3
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 520d LCI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Panowie maiłem kiedyś taki problem, powstał on po lekkim przegrzaniu silnika po rozpadzie pompy wody, problem rozwiązał się po wymianie uszczelniaczy na tłokach

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •