Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokazane rezultaty 21 do 26 z 26

Temat: Drgania na kierownicy

  1. #21
    Marian5x5's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sosnowiec / Hiszpania
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    witam... u mnie dzialo sie tak najpierw przy wiekszych prędkosciach w 120km/h przy lekkim skręcie i tez jak póscilem gaz to jakby nie drgało ale pózniej zaczęlo no tak po pół roku już na prosto jak jechałem i nawet wolniej , okazało sie ze wymienic czeba było gałke z lewej strony wiadomo wymieniłem obie bo druga też po mału sygnalizowała i przy okazji były wyrąbane tuleje metalowo gumowe na wachaczu, jak wymienialem kola na zimowe to zauwazylem ze tarcza po podniesieni z lewej miala luz i to spory - sam tego nnie robiłem ale mechanik wziąl 500zl kupił częsci + wymiana + ustawienie zbieżnosci... dodam ze tez stawialem ze cos z oponami bo nie ruszane byly dlugo ... pozdrawiam...
    MARIAN5X5

  2. #22
    Mnichu's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ciechanów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam wszystkich. Piszecie że przy większych prędkościach macie wibracje... u mnie natomiast koła a raczej koło dostaje wibracji i to mocnych przy skręcaniu w prawo przy większej prędkości i długich łukach. Kupiłem już gumy stabilizatora ale nie wiem czy to w tym problem. Miał ktoś podobny przypadek?

  3. #23
    piteroo21's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Szumiące po zakrętach w lewą stronę lewe łożysko może powodować drgania kierownicy przy hamowaniu przy 120? Dodam że klocki, tarcze wszyskie elementy gumowe i gumowo metalowe nowe, koła wyważone, zbieżność zrobiona i luzy sprawdzone na ścieżce diagnostycznej. Jedyne gdzie pojawia sie luz to przekładnia kierownicza. To powoduje drgania? Jak bardzo można tą śrubę na maglu dokręcić? Czy da się skasować luz do "0" i czy powonno się tak robić?
    ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???

    piteroo21

  4. #24
    sebol78's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań/Kaszczor
    Auto
    Audi S5
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez piteroo21 Pokaż post
    Szumiące po zakrętach w lewą stronę lewe łożysko może powodować drgania kierownicy przy hamowaniu przy 120? Dodam że klocki, tarcze wszyskie elementy gumowe i gumowo metalowe nowe, koła wyważone, zbieżność zrobiona i luzy sprawdzone na ścieżce diagnostycznej. Jedyne gdzie pojawia sie luz to przekładnia kierownicza. To powoduje drgania? Jak bardzo można tą śrubę na maglu dokręcić? Czy da się skasować luz do "0" i czy powonno się tak robić?
    No to mamy identyk problem
    Mi też ostro coś jakby metalicznie (pod wzgl. czucia)trze przy skręcie w lewo, czym bardziej tym mocniej
    Z tego co się dowiedziałem to może to być łożysko ewentualnie sworzeń - wygląda raczej na łożysko ....
    Drgania też mam ale tu bajka u mnie jest większa bo nie wiem co z felgami bo po zimie całe koła tylko założone a drogi to wiemy co i jak
    choć uważam ....... no i są też dystanse niestety 16 mm co daje brak pierścienia centrującego - tylko szpilki......
    Więc do końca nie wiem co wini ale prawdopodobnie łożysko do wymiany choćby z racji szumu, tarcia

  5. #25
    piteroo21's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Ja miałem już problem z tarczami i założony jest 2komplet. Pierwsze to TRW ale były coś nie tak i serwis uznał reklamacje, teraz mam inne i widze problem powrócił. Widze ze trzeba zainwestować w ATE jak w pierwszym montażu
    ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???

    piteroo21

  6. #26

    Data dołączenia
    Apr 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam.


    Auto oddałem mechanikowi ponieważ coś stukało mi w silniku na postoju ( drgania były lekkie ale na całą budę nie tylko na kierownicę).
    Mechanik stwierdził że są pourywane mocowania od poduszek silnika i same poduszki też i że trzeba coś tam gwintować . No nic na drugi dzień odebrałem
    auto. Mechanik mówił że wymienili poduszki od spodu silnika? Nie wiem nie znam się , porostu przytaknąłem . W domu na spokojnie odpaliłem auto i posiedziałem trochę w środku i efekt tragedia. Wibracje na kierownicy dosyć mocne i w jednym ciągu. Lekko odbijają się po całym samochodzie . Podczas jazdy praktycznie nie czuć drgań. I nie wiem o co chodzi ? Mechanik powiedział że lekko dwumasa daje się we znaki ponieważ przy gaszeniu auta jest szarpnięcie jeżeli można to tak nazywać?

    I nie wiem czy to przez tą dwumase tak drży auto ? Przypomnę że przed wymianą poduszek tego nie było.

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •