Co do tematu tych "drucików" w zbiorniku wyrównawczym cieczy chłodzącej, rozbieraliście cały ten zbiornik i czyściliście czy tak po otwarciu wlewu tylko? Całe je wyczyścić czy tylko część zanurzoną w płynie?
Co do tematu tych "drucików" w zbiorniku wyrównawczym cieczy chłodzącej, rozbieraliście cały ten zbiornik i czyściliście czy tak po otwarciu wlewu tylko? Całe je wyczyścić czy tylko część zanurzoną w płynie?
|
w moim przypadku ( i zapewne u wszystkich ) wystarczy tylko odkrecić korek i przetrzeć. Oczywiście pomogło, bez dolewania G12
tez mialem problem z ta kontrolka.Przetarte dwa druciki i wszystko smiga
Wracając do kwestii rozgrzewania silnika diesla w zimie!
Wymieniłem termostat na Wahlera i nie ma zauważalnej różnicy.
Jednak diesel nagrzewa się zdecydowanie dłużej niż benzyna!
Przy kilkunastu stopniach mrozu trzeba przejechać przynajmniej 20 do 30 km aby uzyskać 90 stopni na kotle.
Dodam, że stary termostat to był również oryginał Wahlera z wybitą datą produkcji 06.2008 czyli raczej niepotrzebnie wymieniałem!
No ale nie wiedziałem, że poprzedni właściciel zrobił to rok wcześniej a koszty na szczęście nie były duże.
Pozdrawiam Mariusz
Sprzedam nową oryginalną szybę drzwi kierowcy do A3 L8 po lifcie 3 drzwiowy
Twój post raczej bardziej pasuje do tego tematu: http://a3-club.net/forum/showthread....838#post528838
BTW coś dalej masz nie hallo skoro musisz czekaś 20-30 km na dogrzanie. Mi starcza około 8 - 9 km. I wcale nie trzymam go na obrotach, jazda raczej w lekkim korku.
Mnie też prześladuje kontrolka w aucie ,odlałem jakieś 300ml bo było za dużo,przeskrobałem nożyczkami te druty i nic się nie zmieniło.
Co jeszcze mogę zrobić?
Edit
Usterki nie ma ,po prostu sprawdzałem czy będzie występować tylko na kluczyku w pozycji zapłon i piszczało ale jak odpaliłem samochód wszystko jest ok.
Ostatnio edytowany przez pawel332 - 24-06-19 o 19:32 Powód: likwidacja usterki
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)