Strona 43 z 47 PierwszyPierwszy ... 334142434445 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 421 do 430 z 468

Temat: [kompendium] Wyciekający płyn z chłodnicy

  1. #421

    Data dołączenia
    Sep 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 BVY
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Miałem male zderzenie losowe gosciu cofal i wjechal mi hakiem w chlodnice. Chlodnica jest szczelna plyn uciekal z kolanka na wezu ze zdjecia do ktorego prowadzil wezyk nie wiem czy to odpowietrzenie czy jakas regulacja cisnienia, wpadlem na pomysl zeby to zlacze plastikowe zakleic a wezyk zatkac tak zeby dojechac do serwisu i moje pytanie jest takie czy nic sie nie stanie ? czy moge tak pojechac jakies 20km ? czy nei zrobi sie jakies nieprawidlowe cisnienie bo nei wiem za co ten wezyk odpowiadal. z gory dziekuje za pomoc
    https://drive.google.com/file/d/1wr7...dUeiQSD3Q/view


  2. #422
    a-j-p's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ŁDZ
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Mnie się przydażyło coś innego
    10 miechów temu dawałem do sprawdzenia szczelność układu i wyszło wszystko ok.
    2 tygodnie temu wyjechałem i auto stało. Przed wyjazdem poziom plynu był ok.
    Po powrocie odpalam auto a tam na wyswietlaczu kontrolka od chłodzenia się zapala.
    Patrze pod maskę jest lekko mniej niż min.

    To jakieś normalne ? Raczej nie - ale wycieku nigdzie nie widzę, korek od oleju ok, w płynie nie widać żadnych tłustych plam

  3. #423
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    A robi sie nadmiarowe cisnienie w ukladzie chlodzenia?

  4. #424

    Data dołączenia
    Sep 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    LJA
    Auto
    0000
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Jestem po wymianie rozrządu (2/3tyg temu). Płyn był zalany na max. W ostatnich dniach gdy zrobiło się zimno zaczęła się palić kontrolka od ukl. chłodniczego. Dzisiaj zauważyłem że po jeździe nie ma w zbiorniku w ogóle płynu. Po odkręcaniu korka wraca ponad kreskę min. gdzie tkwi problem?

  5. #425
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Za duze cisnienie w ukladzie chlodzenia?

  6. #426
    Cyg4n's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bruksela/Bielsk Podl./Giżycko
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    No to może ja dorzuce coś o swoim przypadku w którym tak naprawde nie mam pojęcia co się dzieje.
    Sytuacja wygląda następująco, po postoju przez całą noc jak szybko odpale silnik to tak jakby wkręcał się do tych 900 obrotów.
    Jak poczekam trochę dłużej na zapłonie, około 10 sekund to ładnie odpala. Po długim, całonocnym postoju pierwsze odpalenie równa się niebieska chmurka z wydechu.
    Z moich obserwacji też wynikło że od sierpnia do początku października ubyło mi trochę płynu chłodniczego, dolałem.
    Po trzech tygodniach poziom zszedł delikatnie poniżej minimum. Znowu dolałem i zauważyłem że jak dolałem na zimnym silniku to było równo z górną kreską, a po jeździe około pół godziny podniósł się około centymetr nad górną kreskę.
    Temperatury na zewnątrz jeszcze nie spadły poniżej zera. Najzimniej jak narazie było w nocy raz około 5 stopni.
    Problemy z odpaleniem trochę ustąpiły po wymianie oleju i świec żarowych. Wszystkie świece były sprawdzone i były OK.
    Po pewnym czasie poczułem jakby mocy ubyło, obstawiałem przepływomierz lub egr. VCDS powiedział że przepływka jest ok ile chce silnik tyle daje.
    EGR czyściłem i klapę gaszącą, były dosyć mocno zasyfione. Niestety nie wymieniłem uszczelek i spadł trochę z mocą. Po jakichś dwóch dniach część mocy wróciła. Dodam że teraz będę wymieniał te uszczelki i sprawdze jak znowu wygląda EGR.
    W wężu od intercoolera znalazłem "osad" z oleju, na klapie gaszącej od strony silnika zresztą też były jego ślady.
    Najbardziej mnie martwi ta niebieska chmurka rano przy pierwszym odpaleniu i lekko nierówna praca przez sekunde albo dwie.
    Spotkał się ktoś z czymś takim? Pęknięta głowica?

  7. #427

    Data dołączenia
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez a-j-p Pokaż post
    Mnie się przydażyło coś innego
    10 miechów temu dawałem do sprawdzenia szczelność układu i wyszło wszystko ok.
    2 tygodnie temu wyjechałem i auto stało. Przed wyjazdem poziom plynu był ok.
    Po powrocie odpalam auto a tam na wyswietlaczu kontrolka od chłodzenia się zapala.
    Patrze pod maskę jest lekko mniej niż min.

    To jakieś normalne ? Raczej nie - ale wycieku nigdzie nie widzę, korek od oleju ok, w płynie nie widać żadnych tłustych plam
    Ja nie wiem co jest grane ale mam tak samo od okolo roku... Takze mialem sprawdzany uklad chlodzenia czy nie ma wyciekow i niby wszystko wporzadku. Olej tez wymienialem przy tej okazji i nic nie wskazywalo ze sa jakies 'przecieki'. I znam sie na tym i moze to jest jakas bzdura ale wydaje mi sie ze od 3-ech lat kiedy uzytkuje to auto to problemy z ubywajacym plynem chlodniczym zaczely sie okolo 1,5 roku temu kiedy zaczalem jezdzic codziennie do pracy bardzo krotkie dystanse (6km) w kortach rano i wieczorem... Dodam jeszcze fakt ze dolac musialem tylko 3 razy w ciagu ostatniego 1,5 roku (i zawsze nie wiecej niz okolo 300ml).

  8. #428
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Za duże ciśnienie w układzie jak spada mocno a potem wraca ... ja bym na początek korek wymienił od zbiorniczka.

  9. #429
    Harnasio's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznan
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam , mam pewnien problem od paru miesiecy jestem wlascicielem audi a3 2.0 tdi silnik BKD. Posiadam pewien problem z moim autem ubywa mi plyn chlodniczy , auto ciezko czasem odpala jak dluzej po stoi (pare godzin) wyczuwalne sa drgania silnika i dodatkowo zauwazylem ze czasami wskazowka od obrotomierza przesuwa sie gora i dol delikatnie. Podejrzewam ze moze byc peknieta glowica czy ma ktos pomysl jak moge to sprawdzic zebym mial wieksza pewnosc zanim ja sciagne ?.

  10. #430
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    A moze byc najpierw poczytal ten temat?

Strona 43 z 47 PierwszyPierwszy ... 334142434445 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •