Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 81 do 90 z 113

Temat: Problem z odpalaniem silnika 1.9 BKC

  1. #81

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    680 prąd rozruchowy akumulator ma pół roku . Przedtem tez miałem takie problemy i po wymianie jak ręką odjal . Tu są właśnie tacy mechanicy ze co najwyżej mogą sobie żarówkę zmienić.. mi też kazali zmieniać dwumase bo za to niby szarpie, potem poduszki a ze długo kręci to miał być padnięty rozrusznik a okazał się być słaby akumulator..

  2. #82
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    VW Tiguan R-line DSG 4Motion
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    Pink Floyd na forum Golfa 5 zrobił moda z 11 zębnym rozrusznikiem z wersji 1.6 TDI /w 1.9 są 10 zębne/, który kręci jak szalony i odpala nawet na słabym akumulatorze http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=53&t=15780 do wersji 1.9 TDI pasuje P&P więc może warto się nad tym zastanowić tym bardziej że używany rozrusznik jest 3 razy tańszy od akumulatora
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  3. #83

    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Garwolin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    inny

    Domyślny Problemy z odpaleniem, proszę o pomoc

    Witam drodzy koledzy, z góry zaznaczam że jestem mało ogarnięty w temacie elektroniki w aucie mianowicie chodzi o to że kilka dni temu nabyłęm Audi a3 8P 1.9TDI 105km 2003r, wszystko grało i buczało do momentu kiedy mechanik chciał wjechać autem do garażu zamiarem jakiś tam napraw, auto po odpaleniu odrazu gasśnie tak po 2-3 sekundach.. Pojawiła się też migająca kontrolka świec żarowych(spiralka) i palący się "czek?",mechanik mówił że gdy podłączył audi pod kompa to wyskoczył błąd "blokada centralki silnika", aha i jeszcze jedno szyby przestały się otwierać. Wszystko to co napisałem to słowa mechanika, tak że wybaczcie za drobne niedociągnięcia jezykowe. Licze na waszą pomoc, z góry dziękuje. Pozdr

  4. #84
    OskiUK's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    17 razy
    Podziękował
    31 razy

    Domyślny

    A nie masz jeszcze SAFE na zegarach? Moim zdaniem to problem z immo.

  5. #85

    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Garwolin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Wiesz że na sto procent to Ci nie jestem w stanie powiedzieć, na pewno SAFE jest na radiu.. Też słyszałem pogłoski że możę być to immo, ciekawe jak kosztowna może być to operacja.

  6. #86
    Maku69's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętokrzyskie
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam, moje audi także nieodpala na ciepłym, i słyszałem rożne opinie że mapa paliwowa, zawory może szklanki? Podpytałem i V techu w Krakowie powiedzieli mi za chip tuning 1200 zł i dodatkowo do tego 360 zł za dawkę rozruchową. Moim zdaniem to coś nie tak?

  7. #87
    daanoon's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Maku69 Pokaż post
    Witam, moje audi także nieodpala na ciepłym, i słyszałem rożne opinie że mapa paliwowa, zawory może szklanki? Podpytałem i V techu w Krakowie powiedzieli mi za chip tuning 1200 zł i dodatkowo do tego 360 zł za dawkę rozruchową. Moim zdaniem to coś nie tak?
    Dokładnie rok temu miałem to samo... Szukałem w necie, na forach itd... "drogie części, kosztowne naprawy"... Mój teść zasugerował mi wymianę akumulatora na nowy, podjąłem próbę i... jak ręką odjął bez "czipów", "mapów" do tej pory czy zima czy skwar pali tak samo.
    Pozdrawiam
    ____________________________

  8. #88

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tczew
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam
    O tym że ciężko pali na ciepłym silniku naczytałem się dużo, ale wszyscy piszą że ciężko pali bo trzeba długo kręcić rozrusznikiem natomiast mój problem polega na tym że rozrusznikiem nie trzeba długo kręcić natomiast silnik odpala tak jakby odpalał na 2 gary strasznie zabulgocze i po 1s lu b 2 sekundach zgaśnie przed tym strasznie zatelepie budą, i dzieje się tak w 75% przypadków gdy auto jest rozgrzane i budzik pokazuje prawie 90 stopni. Zimny oczywiście pali na dotyk, jak rozgrzany to za drugim razem czasami za trzecim odpali normalnie. Czy to według was jest spowodowane zbyt małą dawką paliwa przy rozruchu? Aku ma kilka już lat ale myślę że jeśli byłby to problem akumulatora to ciężko odpalałby na zimnym a dobrze na rozgrzanym silniku a nie odwrotnie.
    Pozdrawiam

  9. #89
    kristof91's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Opolskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Mam podobny problem w a3 8p 2003 1.9 BKC. Zima wymienialem przekladnie bo przestalo dzialac wspomaganie. Wszystko bylo ok. Od jakiegos czasu po wlaczeniu zaplonu na zgaszonym silniku dziala juz wspomaganie, a gdy ono dziala silnik nie odpala, kreci ale nie odpali. Po kilku przekreceniach kluczykiem gdy juz wspomaganie nie wlaczy sie auto pali od strzala. I dzieje sie tak raz na kilka razy. Co lepsze przy dluzszym przytrzymaniu wlaczonego zaplonu wlaczaja sie wentylatory. Przejrzane kable + i masy sterownika, przekazniki. Niewiem co może być przyczyną? Może uszkodzony sterownik silnika?

  10. #90

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Witam,
    W moim samochodzie nagle z dnia na dzień pojawił się następujący problem z zapłonem. Po włączeniu zapłonu zdarza się że ikony świec żarowych nie gasną i wtedy nie ma żadnej możliwości odpalenia auto. Należy wyciągnąć kluczyk i próbować do skutku aż ta ikona zgaśnie. Na zimnym silniku zdarza się to bardzo sporadycznie (może 1 raz na 10 prób) Natomiast przy rozgrzanym silniku odpalenie samochodu wymaga wielu prób. Auto podłączone do komputera w chwili gdy odpala prawidłowo nie wskazuje żadnych błędów, natomiast gdy ikona świec nie gaśnie wskazuje błąd komunikacji ze sterownikiem silnika. Samochód był już u dwóch mechaników, którzy deklarują że sprawdzili niemal wszystko, został wymieniowy Gateway. Teraz znajduje się u elektryka, który twierdzi, że jest problem z napięciem tylko też nie może odnaleźć przyczyny tej awarii. Być może ktoś się z was spotkał z takim problemem, lub ma jakieś podejrzenia. Ewentualnie proszę o kontakt do jakiegoś wybitnego elektryka na terenie województwa małopolskiego bądź najbliższej okolicy.

Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •