Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 34

Temat: problem z rozrusznikiem

  1. #1
    bazzyliusz's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    OOOO
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz

    Unhappy problem z rozrusznikiem

    Problem polega na tym, że jak auto postoi co najmniej nieodpalane ze 3 dni, to przy odpaleniu rozrusznik jakby się zacinał. Zacznie ciężko kręcić i jakby się zacinał i przestaje kręcić. Po ponownej drugiej próbie dopiero odpala. Tak jest tylko po dłuższym postoju, bo normalnie pali jak trzeba. Akumulator został sprawdzony daje odpowiednie napięcie i jest dobry, rozrusznik też elektryk rozkręcił i wszystko ok, wirnik też i założył nowe szczotki.
    Natomiast problem pozostał , a nowy kosztuje 980 zł oryginalny.
    Ostatnio edytowany przez bazzyliusz - 31-01-09 o 15:07

  2. #2

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    slaskie
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    moze to jest tak jak z hamulcami ze sie rdza zbiera na tarczach
    tyle ze uciebie zbiera sie ona na cylindrach
    i dlatego tak ciezko kreci za pierwszym razem

  3. #3
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    A po co Ci nowy rozrusznik?
    Zmien mechanika.
    Jak szczotki i bendix prawidlowo pracuje to plastikowe bieznie mogly powiedziec papa pomimo,ze z pozoru moga wygladac zdrowo.

  4. #4

    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    audi r32
    Model
    A3 8P
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny rozrusznik problemy z odpalaniem i cykanie

    Witam. Mam problem z rozrusznikiem kilka dni temu mi się zacial cykal ale nie kręcił dostał parę razy młotkiem i ruszył wczoraj już młotek nie pomógł i cyka raz i przestaje odkrecilem na krótko i wyskakuje ale nie kręci. Dziś kupiłem używke i złożyłem próba odpalenia skończyła się też cyknieciem, na krótko tez tylko się wysowa i nie kręci. Gdzie szukać przyczyny szczotki? Właśnie go rozbieram to dam znać

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Zmieniłem elektrowlacznik i wyczyscilem masę i żyje do zamknięcia

  5. #5

    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zbaszynek
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny Rozrusznik 2.0TDI BKD Kompatybilnosc???

    Witam.

    Panowie mam takie pytanko na temat rozrusznika do A3 8P 2.0TDI. BKD
    Zaczyna mi sie przycinac owy rozrusznik i z ciekawosci zajrzalem na aukcje allegro i w wielu ogloszeniach mozna przeczytac,ze owy rozrusznik pasuje do rocznika 2003-2012.
    Czy jest to prawda,czy najlepiej poszukac rozrusznika typowo od BKD?? Drugie pytanko,czy od automatu DSG jest inny rozrusznik.czy tez to samo?
    Wielkie dzieki z gory za pomoc
    Pzdr.

  6. #6

    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zbaszynek
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Widze,ze moj temat zostal wrzucony do innego. Ale w nim tez nie widze odpowiedzi na moje pytanie,ktore brzmi... czy rozrusznik z np. rocznika 2010 2.0TDI bedzie pasowal do rocznika 2003 2.0TDI??? Jest mi ktos w stanie podpowiedziec cos? Z gory dzieki i pozdrawiam.

  7. #7
    Zbanowany
    Data dołączenia
    May 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A3 sPORTBACK
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny 2.0 tdi problem z rozrusznikiem

    Witam serdecznie.
    Mam problem z moim autem.
    Auto po nocy ciężko odpala.
    Trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem i dopiero odpala. Jednak ja nie trzymam tak długo i silnik odpala dopiero za drugim razem.
    Denerwuje mnie to strasznie.
    Brak błędów, wszystkie parametry w normie.
    Zauważyłem że po nocy rozrusznik jakby na początku ciężko kręci i dopiero jak przytrzymam kluczyk to rozrusznik dostaje szybszych obrotów i silnik odpala.
    Na ciepłym odpala na dotyk, jednak zauważyłem że czasem jak już odpali to rozrusznik jak jeszcze sekundę przytrzyma i robi jeszcze jeden obrót.
    Nie wiem od czego zacząć?
    Jaki koszt regeneracji rozrusznika?
    Da radę zrobić to samemu?
    Co trzeba wymienić?
    Czy ewentualnie szukać problemu gdzie indziej?

    Pozdrawiam

  8. #8
    piteroo21's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Sprawdzałeś w jakim stanie są szczotki?
    Często nikt nie zauważe że czasem pęknieta(te) są/jest satelita(y). Nie tak że sią rozsypie ale wprowadza opór.
    Przytarty, zabrudzony automat powoduje to o czym piszesz.
    Cytuj Oryginalnie napisane przez jacol210 Pokaż post
    jak już odpali to rozrusznik jak jeszcze sekundę przytrzyma i robi jeszcze jeden obrót.
    Wytargać z auta i do regeneracji
    ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???

    piteroo21

  9. #9
    Zbanowany
    Data dołączenia
    May 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A3 sPORTBACK
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Dziwna sprawa, wczoraj wyłączyłem DRL żeby nie świeciły po przekręceniu stacyjki. Dziś auto po nocy stania odpaliło bez problemu ( bez włączonych DRL) według mnie bardzo ładnie.

    Może to wina akumulatora? U mnie jest oryginalny akumulator VW nie wiem ile ma lat już.

  10. #10
    piteroo21's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Nie ucieka Ci gdzieś prąd?
    ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???

    piteroo21

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •