Jakieś ciśnienie napewno wytwarza, przecież na wolnych obrotach wirnik nie stoi w miejscu.
Jakieś ciśnienie napewno wytwarza, przecież na wolnych obrotach wirnik nie stoi w miejscu.
|
pompować nie pompuje , ale jednak się obraca i do dolotu coś powietrza puszcza
<< Wszystko co łatwo przychodzi nie jest wiele warte >>
Właśnie lekki świst słyszę na niskich obrotach, ale jakiś 'fachowiec' powiedział, że ten typ tak ma i się nie przejmowałem.
A EGR masz zablokowany albo może w ogóle go nie masz?
Bo po wywaleniu EGRu u mnie audi przy odpaleniu puszcza chmurkę i nic więcej tak samo jak w 2 innych samochodach zauważyliśmy z kumplem ze po zablokowaniu lub wywaleniu EGRu tak zaczęło robić
EGR mam, nawet czyściłem rok temu i nie było jakoś dużo nagaru. Jeszcze sprawdzę jak teraz wygląda. Coraz bardziej skłaniam się do uszczelniaczy zaworów jak kadlubek napisał.
Hej. Wczoraj wybraliśmy się ze znajomymi na dwa auta na małą wycieczkę i kolega zauważył coś co mnie zaniepokoiło troszkę mianowicie jechałem przez chwilę na dość wysokim biegu na niskich obrotach wtedy kumpel zauważył, że moja audi delikatnie kopci na biało. Przy wyprzedzaniu gdy zredukowałem do 3biegu z tyłu wydobyła się taka w sumie nie wielka chmurka dymu i następnie przy wyższych obrotach kopcenia ani śladu, później jak studziłem turbine też nie było widać żadnego dymu. Kumpel mówił, że czuć było za mną spalonym olejem przyprzedzaniu, ale po późniejszych próbach ja nic takiego nie odczułem. Auto nie kopci rano na niebiesko ani nic. Może mnie ktoś uspokoić, że to jest normalne zjawisko ? bo z teg co wyczytałem na forum i w paru innych miejscach, może to być wina filtra paliwa, nieszczelności w dolocie lub luzu w turbinie przez co zaciąga olej przy załączeniu. Co do błędów vaga, niedopasowanie mieszanki, oraz błąd zaworu ciśnienia doładowania n75. Jakieś pomysły?
Wszystko runie nam na głowę tak jak domek z kart
Wciąż chcemy zmienić coś, choć ponoć nie ma na to szans
Życie tak się układa jak pozwala mu fart
Tyle ile masz, tyle jesteś wart
Jest temat - bierze olej. Tam możesz sobie zobaczyć przypadek kolegi buzz-astral i ocenić czy masz podobnie. Jeżeli było czuć olejem, to na pewno spaliło olej ile go dolewasz na 1000 km i jaki w ogóle masz zalany olej.
Wracam z ponownym pytaniem, tym razie inne dymienie.
Przy wciśniętym do końca pedałem gazu, na 3-4-5 biegu i przy obrotach ponad 2,5k widzę w lusterku całkiem sporo dymu za sobą. Dym jest raczej czarny.
Auto jest po programie i wtryskach .216.
Z Waszych poprzednich postów wnioskuję, że to chyba wtryski leją, ma ktoś inny pomysł? Czy może chmura dymu po takich zmianach to jest norma?
audi a3 8l 96r AEH 1.6 bez gazu świeżo po wymianie rozrządu, pompy wody, paska wielorowkowego, rolki, napinacz i tu jest problem mianowicie bardzo kopci na biało
zobaczcie sami
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)