Witam,
mam pytanie, tak jak w temacie...
Jakie doładowanie ma seryjna turbina w 1.8T, 150BHP
czy to pytanie jest tak oczywiste, ze nikomu sie niechce odpowiedziec
no pomóżcie koledze...
pzdr
Witam,
mam pytanie, tak jak w temacie...
Jakie doładowanie ma seryjna turbina w 1.8T, 150BHP
czy to pytanie jest tak oczywiste, ze nikomu sie niechce odpowiedziec
no pomóżcie koledze...
pzdr
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 17-01-16 o 15:10
|
z tego co pamietam 0,6bara
taaa 0,6 ja tez mialem seryjnie
jest jakiś sposób żeby je....podkręcić ?
bo rozumiem karwan,że 0,6 miałeś...
pzdr
program
ja wymienilem turbinke
hmmmm....a jezeli mozna widziec to na jaką
wiesz moze gdzie moglbym sie cos wiecej na ten temat dowiedziec
pzdr
w AGU da sie po prostu skrecic odpowiednio gwint aktuatora aby zwiekszyc doladowanie
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
Taak a potem sie dziwi, że na 1/4mili 15.7 na gazie zrobiłOryginalnie napisane przez (A)rturo
Skapol, ale ja tam nic nie tykalem
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
(A)rturo, i jakie doładowanie można uzyskać? to nie ma wpływu na żywotność turbiny?
pzdr
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)