Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 46

Temat: doładowanie seryjnej turbiny w 1.8T

  1. #1

    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Los Angeles
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny doładowanie seryjnej turbiny w 1.8T

    Witam,
    mam pytanie, tak jak w temacie...

    Jakie doładowanie ma seryjna turbina w 1.8T, 150BHP

    czy to pytanie jest tak oczywiste, ze nikomu sie niechce odpowiedziec

    no pomóżcie koledze...

    pzdr
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 17-01-16 o 15:10

  2. #2

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    z tego co pamietam 0,6bara

  3. #3
    KARWAN's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    POZNAŃ / Lausanne
    Auto
    3.0 TDI +
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    taaa 0,6 ja tez mialem seryjnie
    1

    13,65 -1/4

  4. #4

    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Los Angeles
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    jest jakiś sposób żeby je....podkręcić ?

    bo rozumiem karwan,że 0,6 miałeś...

    pzdr

  5. #5
    KARWAN's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    POZNAŃ / Lausanne
    Auto
    3.0 TDI +
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    program

    ja wymienilem turbinke
    1

    13,65 -1/4

  6. #6

    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Los Angeles
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    hmmmm....a jezeli mozna widziec to na jaką

    wiesz moze gdzie moglbym sie cos wiecej na ten temat dowiedziec

    pzdr

  7. #7
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    w AGU da sie po prostu skrecic odpowiednio gwint aktuatora aby zwiekszyc doladowanie
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  8. #8
    Skapol's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chudów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez (A)rturo
    w AGU da sie po prostu skrecic odpowiednio gwint aktuatora aby zwiekszyc doladowanie
    Taak a potem sie dziwi, że na 1/4mili 15.7 na gazie zrobił

  9. #9
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Skapol, ale ja tam nic nie tykalem
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  10. #10

    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Los Angeles
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    (A)rturo, i jakie doładowanie można uzyskać? to nie ma wpływu na żywotność turbiny?

    pzdr

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •