Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567
Pokazane rezultaty 61 do 69 z 69

Temat: Amortyzator Napinacza Paska

  1. #61

    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    1) Czyli z tego co rozumiem najpierw powinienem się zajać kołem alternatora i przy tej okazji dopiero zająć się rolką napinacza?
    2) Czy trzeba cały napinacz wymienić czy można samą rolkę? Trochę się pogubiłem w tym wątku czy ta rolka jest wogóle dostępna jako osobny element, czy też o inną chodziło.
    3) I trzecie pytanie - czy muszę się z tym tematem pospieszyć? Co się stanie jeśli rolka by się zatarła?
    4) A co jest przyczyną padania sprzęgiełka alternatora? Czy to normalne przy ok. 140 tys. przebiegu?

  2. #62
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Qgar Pokaż post
    1) Czyli z tego co rozumiem najpierw powinienem się zajać kołem alternatora i przy tej okazji dopiero zająć się rolką napinacza?
    2) Czy trzeba cały napinacz wymienić czy można samą rolkę? Trochę się pogubiłem w tym wątku czy ta rolka jest wogóle dostępna jako osobny element, czy też o inną chodziło.
    3) I trzecie pytanie - czy muszę się z tym tematem pospieszyć? Co się stanie jeśli rolka by się zatarła?
    4) A co jest przyczyną padania sprzęgiełka alternatora? Czy to normalne przy ok. 140 tys. przebiegu?
    1. zalezy jak mocno stawia opory sprzeglo alternatora - mozesz to wizyjnie sprawdzic - jak mocno skacze napinacz
    2. mozna sama rolke
    3. zerwalby sie pasek klinowy, raczej pozostale kola pasowe nic - im by sie nie stalo - ale samochod unieruchomiony.
    4. zuzywa sie jak kazde inne sprzegielko. Przy 140 tys raczej to za wczesnie .

  3. #63
    Marcinn87's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Witam mam taki problem ze na simnym silniku strasznie buczy i tak jak by ocierało, 2 dni temu kontrolka akumulatora mi sie zapaliła, jak silnik sie rozgrzeje to wszystko gra , zauwazyłem ze na zimnym silniku skacze napinacz, czy to moze byc napinacz walniety, prosze o pomoc

  4. #64
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    na 90% sprzęgło alternatora, ale jak nie wierzysz to możesz sprawdzić sam , po zdjęciu paska, zakręć kołami pasowymi i sprawdź które stawia opór.

  5. #65
    Marcinn87's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Mechanik powiedział ze to winna napinacza ze sprzegiełko jest w dobrym stanie , za robocizne powiedział 80zł duzo czy ok

  6. #66
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Jeśli tak naprawdę jest to sam napinacz kompletny w zamienniku firmy typu MAXGEAR czy inne ok. 110-120pln. Sama rolka napinacza którą też możesz samą wymienić ok.40pln.
    Natomiast wymiana napinacza to kwestia 3 śrub 13mm i zdjęcia rury z IC do EGR , ewentualnie lampy prawej przedniej żeby mieć lepsze dojście.

  7. #67
    Marcinn87's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Witam mam taki problem ze założyłem nowy napinacz i ta gumka pękła mi po 2 dniach i olejem zaczęło rzygać, czy amorek jest do wymiany , pochodził 2 dni i padł tak szybko, proszę o rade

  8. #68
    mateusz233's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Proszowice
    Auto
    A4 B6 Avant 1.9TDI+
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    67 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Jak ktoś chce to mam do sprzedania tanio napinacz firmy MAXGEAR używany ok tydzień. Wszystko ok, tylko klekotał mi ten amortyzatorek. Kupiłem INA i spokój prawie rok. Także nie polecam zamienników.

  9. #69
    Lukasz9501's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Krzeczyn Mały
    Auto
    Audi a 3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    witam odkopie kotlecika ,w mojej audi a3 .1.8 AGN wymieniałem rozrząd po kilku dniach zaczeło coś stukać na jałowym (pod czas jazdy ,wyższych pobrotów już nie ) napewno to nie rozrząd ,bo ściągłem pasek wilorowkowy i przestało pukać . Ostatnio jest tak że raz puka mocno raz wcale na jałowym . koło alternatora ma minimalny wyczuwalne (lecz minimalny) luz nie wiem czy wogóle powinien być (z ładowaniem nie ma problemu ) druga sprawa to napinacz ,otóż podczas pracy silnika ,docisłem napinacz i przestał stukać ,po puszczeniu minimalnie podstukuje . Stuki mogą być spowodowane łożyskami na altku czy napinacz do wymiany ? MOże pasek już się rociągnął i napinacz nie dociąga go do końca ? Dziwne jest to że raz stuka raz nie ,nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły .

Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •