Nic sie nie posypalo, nie da sie go skrecic nisko. Ja jezdze bez helperow, a kumpel ma TUNING ART i z helperami nizej siedzi. Jak ci nie zalezy na tym to mts / ta technix / tuning art to to samo
Nic sie nie posypalo, nie da sie go skrecic nisko. Ja jezdze bez helperow, a kumpel ma TUNING ART i z helperami nizej siedzi. Jak ci nie zalezy na tym to mts / ta technix / tuning art to to samo
There's only one word you need to know. Low.
|
Dość ciekawy artykuł o gwintach TA i MTS: http://zawieszenia-sportowe.pl/index...17:info-ogolne
Panowie mam problem, zakupiłem gwint mts, zostal załozony i ustawiony. Przód wszystko spoko, ale tył to jakas zenada !! mam 5cm przeswitu miedzy kolem a blotnikiem :/ Co robic?
Wywal regulacje nie wiem czy w ogole sprawdzacie ze mts kreci sie chyba do -50?
There's only one word you need to know. Low.
krzysiu90993 (08-03-16)
Witam kupiłem właśnie gwint MTS czy jak założe i skręce o jakieś 5cm niżej dorzucając do niego koła 225/45 17" to nie będzie szpary między błotnikiem a kołem ? bo na tym właśnie mi zależy
Raczej powinna byc minimalna albo wcale
There's only one word you need to know. Low.
czyli jeśli bede chciał obniżyć poniżej 5 cm trzeba bedzie łączniki wymieniać ?
bo tak słyszałem...
Kto tak pieprzy o tych lacznikach. Daj sobie spokoj, skrec i tyle ja jezdzilem na stabilizatorze z s3 i mialem nadal krotkie laczniki, nie siejcie paniki.
There's only one word you need to know. Low.
Stabilizator od s3 a 8l się trochę różni i to też ma jakieś znaczenie przy dużym obniżeniu
Ja wiem, ale zobacz na jakim obnizeniu odzywa sie stabilizator (zobacz temat kolegi Czaro95). Ja jezdzilem na obnizeniu z -10cm, bo z mtsa to z tylu byl tylko amortyzator, sprezyna byla FK bodajze i zmienione odboje, na przodzie laga byla bez helperów i ze sprezyną krotszą od standardowej o chyba 2 centy. Ogolem. Zakladaj, kreć i tyle. Jedyne co moze byc smieszne to przy tej wielkosci felgi i takich balonach ktore bedziesz mial na nich to obnizenie bedzie wygladalo jakby padł ci w Mercedesie Airmatic. Bo obnizysz auto i koła wciągnie ci do srodka, czyli bedziesz mial optyczne wrazenie ze do rantu blotnika sporo brakuje. A dystansu nie dasz, bo zaprze Ci sie o ranty blotnikow kolo. Kręć z głową, taka moja rada.
There's only one word you need to know. Low.
krzysiu90993 (08-03-16)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)