|
Wiem, że skoro u mnie obie wskazówki od tem. oraz od stanu paliwa skaczą jak na dyskotece to do wymiany mamy stabilizator napięcia który jest wspólny dla obu zegaów. Tylko nie wiem gdzie on się dokładnie znajduje. Wymieniał już ktoś z Was ten stabilizator napięcia??? i może nakierowac gdzie on jest bo rozebrac licznik to nie problem. Z tego co poczytałem to ten stabilizator jest 10V na 1A. Gdybym wiedział gdzie on się znajduje to mozna by było taki kupić w elektrycznym.
Ostatnio edytowany przez mayl - 18-04-11 o 14:10
_________>>Black A3 By Kamikadze<<
Wczoraj wykonałem test licznika vagiem 4,9. Wskazówki temp. silnika i stanu paliwa przy teście ustawiają się na środku ale neistety szybkimi ruchami po kilka centymetrów w lewo i prawo skaczą. Jak ktoś może mi wskazać na zdjęciach gdzie on się znajduje i jakie jest oznaczenie zamiennika to byłbym wdzięczny.
Kamikadze wiadomo, że naciągają. Trzeba wielu godzin czytania z zeby dowiedziec się co dokładnie mogło paść bo ci co z tego żyją i się znają nigdy nie zdradzają takich tajemnic na forum. Takie rzeczy piszą laicy, którzy tak jak ja poczytali trochę i sami do czegoś doszli
Ostatnio edytowany przez mayl - 19-04-11 o 08:48
Witam.
Mam następujący problem:
Obstawiam czujnik w baku, usterka objawia mi się przy ok 1/4 i mniej paliwa w baku, choć czasem przy 1/2. Wydaje mi się, że tam jakiś syf wpadł. Ciężko sie dostać do tego pływaka?? Mam silnik ASZ.
Miałem identyczny problem przez kilka dni ale wskazówka się ustabilizowała. Teraz problem jest z wskaźnikiem temp + obrotomierzem. Prawdopodobnie to wina licznika - podobno nie opłaca się tego naprawiać a koszt używanych liczków jest spory ;/
Zrozumiałem,że filmik robiłeś na postoju,krótko po jeździe (temp.90st.C).
W momencie chwilowego unieruchomienia wskazówki poz. paliwa,przygazuj i zobacz,czy wskazówka obrotomierza nie zacina się.
Zobacz też,czy bez świateł są te same objawy.
Obstawiam,że masz Jeagery,więc różne cyrki mogą pokazywać.
Do pływaka nie ma problemu się dostać.
Zdejmujesz siedzisko kanapy,odkręcasz przewody i korek.Wyjmujesz cały mechanizm pływakowy.
Oczywiście im mniej paliwa w baku,tym lepiej.
Jeśli pomogłem,to kliknij POMÓGŁ .
----------------------------------------------------------------------
Ponieważ mam założoną tapicerkę,pół skóra z S-line,dlatego tanio sprzedam swoją materiałową tapicerkę :
obydwa fotele,kanapa i 4 boczki.
Preferuję odbiór osobisty.
-------------------
Jeszcze mam poprzednio używane oryginalne wtryski 196 BOSH-a i się marnują.
Mialem podoby problem gdyz wskazowka mi tylko dochodzila do 1/4 baku i oznaczalo koniec paliwa o gdy byla w polowie do zaswiecala mi sie juz kontrolka pojechalem do elektryka i mi ponastawial wszystkie wskazowki teraz jest ok z cala reszta oprocz wskazowki temp. bo dochodzi mi do 100 stopni a zaczyna od 70. Kilka razy nastawialem i nic to samo. Ponoc to wina zegarow bo ja mam takie same tylko ze z pelnym fisem.
Doscie do plywaka i calego osprzetu jest banalna tylko bedziesz musial sie chwile pomeczyc z wyciagnieciem go.
Tak, filmik robiony krótko po jeździe
Wskazówka się nie zacina, testowałem też vagiem i nie było problemów, jedynie temperatura lekko przestawiona (widać na filmiku)
Bes świateł jest to samo, wcześniej działo mi się to samo zaraz po nocy, jeszcze przed pierwszym uruchomieniem silnika
Tak te zegary to są jeagery.
W momencie kiedy na filmiku słychać trzeszczenie i trzęsie kamerą to ruszam budą na boki (trzeszczy zawieszenie ;/ )
Co do ilości paliwa to obecnie mam prawie pełny, jaka jest maksymalna ilość paliwa tak by mi się przypadkiem nie wylało po odkręceniu pływaka?
Heja.
U mnie też się działy cuda ze wskazówkami.
jak by co to polecam gościa
http://naprawalicznikow.pl/naprawa-licznika/audi/
szybko i sprawnie.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)