Jak dla mnie za krótko go trzymasz. Spróbuj z sekundę dłużej przynajmniej.
Jak dla mnie za krótko go trzymasz. Spróbuj z sekundę dłużej przynajmniej.
|
Na postoju u mnie cisnienie na listwie wacha sie od okolo ~220 - ~280.
Dla 4.4 (grupa 4, pole 4) poprawna wartosc na biegu jalowym jest w przedziale 170 - 350 bar.
Spróbuj odpalić auto na włączonych światłach postojowych, jeżeli odpali to problem jest w włączniku. Ja miałem identyczne objawy tylko, że w a4 i nikt z mechaników nie wpadł by sprawdzić to, tylko mówili ze sie nie znam i wlacznik nie ma nic do rzeczy.
Koło zamachowe dwumas i cały komplet sprzęgła do wymiany. Jak będę miał fakturę to napisze co konkretnie mi robili i jak cenowo mi to wyszło :/ wstępnie nie zaciekawie :/ pozdrawiam
Witam serdecznie.
Dopiero zaczynam swoją przygodę z A3 8p. Auto zaliczkowane w De.
2.0 tdi BMN. Serwis aso do końca. Wymienione Pd na nowe w ramach akcji serwisowej w kwietniu 2015.
Auto długo krecilo na zimnym. Gdy już odpali to silnik chodzi bardzo dobrze. Nie trzęsie itp.
Sprzedający mówił że nie grzeją 2 świece.
Jednak na logikę to w tych temperaturach świece są nieużywane.
Gdy auto chwilę pracowało po zgaszeniu, odpalił od strzała.
Boję się że będą duże koszty i problemy z tym autem.
Pozdrawiam
Problem z odpalaniem rozwiązany. Synchronizacja wałków pomogła
Czasami takie sprawy wydają się trudne, ale wystarczy zrobić jakiś podstawowy przegląd, np. filtry paliwa, wtryski, itd. Mój znajomy ostatnio właśnie kupił samochód i paru dniach się okazało, że ciężko mu odpala. Pojechał do serwisu gdzie zdiagnozowali problem z wtryskami i musieli mu je wyczyścić. Zrobili jeszcze parę dodatkowych rzeczy, ale to już w formie jakiegoś pakietu. Z tego co wiem to korzystał z tego serwisu Bosha http://www.wtryskiwacz.com/czyszczen...yskiwaczy.html i ja własnie sam się zastanawiam, czy po prostu się nie przejechać do nich i nie zrobić jakiś testów. A wy dmuchacie na zimne, czy jeździcie tylko wtedy kiedy się coś psuje?
Witam jesli chodzi´o odpalanie u mnie jest problem z odpaleniem na cieplym silniku ... chodzi o to ze jak jest zimny pali elegancko odrazu a gdy jest cieply potzebuje wiecej krecen i tak jak by mu to ciezej idzie ... orientuje sie ktos gdzie moze byc przyczyna __
Zeby zrobic porzadnie to pewnie rozrusznik/akumulator, zeby to jakos poprawic to mapy rozruchowe.
Mój kuzyn miał podobny problem. a3 2004 BKD. Później oddał do mechanika is ie okazało, ze niby rozrzad przesuniety.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)