Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Baterie do pilota,

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    warszawa
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.8T APX

    Domyślnie Baterie do pilota,

    Cześć


    Sugerując się jednym z wątków na tym forum zakupiłem baterie CR 1620, które okazały się za małe. Nie wiem, jakie są w pilocie z którego korzystam( nie chcę go rozkręcić) a chce sobie dokupić do zapasaowego, który był w srodku był pusty. Wiem, że tam wchodzą większe baterie, chyba coś około CR 2032, Mam pytanie, co własciwie oznacza ten kod, i czy może być tak, że muszę kupić takie, które pasują / wchodzą / które się mieszczą. No i jeszcze, które są najtrwalsze, Energizer? panasonic? sony?

    wielkie dzieki

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Warszawa
    Auto
    Seat Ibiza SPORT
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    28 razy

    Domyślnie

    neomoderny ja na Twoim miejscu to bym poszedł do dobrego sklepu elektronicznego i tam na miejscu rozłożył pilot i dobrał takie same.
    Wyjęcie baterii na krótki czas nie spowoduje rozkodowania pilota.
    Ja tak miałem w swoim autku tylko A3 8L, sprawdzał mi baterie taki elektronik w sklepie z częściami do sprzętu elektronicznego (z rozbiórek), miał taki specjalny miernik (kład baterie na takiej tacy i na wyświetlaczu wyświetlało mu stan naładowania) mogę powiedzieć, że w swoim kluczyku (kluczyk nie scyzoryk), są dwie baterie.
    Co do Twojego drugiego pilota bez baterii to nie wiem czy nie będzie trzeba bo zakodować, ale niech jeszcze ktoś się wypowie na ten temat.

    neomoderny pytasz się o kluczyk do 8L czy do 8P bo w temacie zaznaczyłeś „L” a w swoim profilu masz „P”.

    Pozdrawiam
    Tomasz_W-wa
    Dodano:
    Trochę poszperałem z tymi kluczykami i bateriami.
    A3 8L
    Kluczyków trochę wychodziło i dlatego jak chcesz mieć wszystko dobrze to najlepiej podaj numer kluczyka, jeden masz bez baterii, a więc rozepnij go i poszukaj gdzieś numeru kluczyka, a ja Ci podam dokładnie jaka jest do niego bateria, lub baterie.
    Dodam, że do kluczyków wychodziły różne baterie od 1,5V; 3V/70MAH; 3V/150MAH i do tego, do niektórych kluczyków zakłada się jedną baterie a do innych dwie.
    Sprawdzałem ceny tych baterii w ASO Audi/VW i muszę powiedzieć, że nie są aż tak drogie, za jedną sztukę zapłacimy 10-12 zł, a więc w najgorszym przypadku wyjdzie nam 25 zł za dwie, ale będziemy mieli dobrane w 100 %.

    A3 8P
    Tu sprawa jest łatwiejsza bo do kluczyków występuje bateria o oznaczeniu CR 2032, ale też zależnie jaki kluczyk zakładana jest jedna lub dwie sztuki. Koszt w Aso Audi/VW to ok. 11 zł.

    Pozdrawiam
    Tomasz_W-wa
    Ostatnio edytowane przez Tomasz_W-wa ; 22-04-09 o 14:02 Powód: Automatyczne łączenie postów
    Tomasz_W-wa

  3. #3
    Awatar siwylbko
    Dołączył
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    LbKo
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślnie

    A jak by tak wziasc kluczyk i isc do zegarmistrza? Napewno powie ci jaka ma byc

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Warszawa
    Auto
    Seat Ibiza SPORT
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    28 razy

    Domyślnie

    Można spokojnie podejść do zegarmistrza, ale może nie każdy się za to weźmie.
    Mogą bać się że kluczyk się rozkoduje.
    Można spróbować.
    Co do samej wymiany baterii to można to samemu zrobić, jest to banalnie proste, tylko trzeba mieć nowe baterie na wymianę.
    Pozdrawiam
    Tomasz_W-wa
    Tomasz_W-wa

  5. #5
    Awatar vtk
    Dołączył
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    5 razy

    Domyślnie

    witam wszystkich,

    od dłuższego czasu mam problem z szybko rozładowującymi się bateriami w pilocie. dosłownie co 2-3 tygodnie muszę wymieniać 2 baterie, padają jak muchy. pilot wygląda tak:







    a bebechy oraz baterie wyglądają tak:





    jak rozwiązać ten problem? dodam, że działa funkcja otwierania/zamykania szyb z pilota, mrugają kierunkowskazy przy zamykaniu/otwieraniu - generalnie pilot, póki mu baterie nie padną zachowuje się bez zarzutu. po każdorazowej wymianie baterii nie ma problemu z kodowaniem - wystarczy otworzyć auto kluczykiem i przytrzymać chwilę przycisk na pilocie. po ostatniej wymianie baterii po 2 tygodniach znów przestał działać pilot i sprawdziłem miernikiem poziom naładowania baterii - jedna wskazywała 2.04V a druga 0.35V. co może być przyczyną takiego szybkiego zużycia? jak sprawić, by baterie trzymały dłużej?

  6. #6

    Dołączył
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    wroclaw
    Auto
    Audi A4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    1 raz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vtk Zobacz posta
    witam wszystkich,

    od dłuższego czasu mam problem z szybko rozładowującymi się bateriami w pilocie. dosłownie co 2-3 tygodnie muszę wymieniać 2 baterie, padają jak muchy. pilot wygląda tak:







    a bebechy oraz baterie wyglądają tak:





    jak rozwiązać ten problem? dodam, że działa funkcja otwierania/zamykania szyb z pilota, mrugają kierunkowskazy przy zamykaniu/otwieraniu - generalnie pilot, póki mu baterie nie padną zachowuje się bez zarzutu. po każdorazowej wymianie baterii nie ma problemu z kodowaniem - wystarczy otworzyć auto kluczykiem i przytrzymać chwilę przycisk na pilocie. po ostatniej wymianie baterii po 2 tygodniach znów przestał działać pilot i sprawdziłem miernikiem poziom naładowania baterii - jedna wskazywała 2.04V a druga 0.35V. co może być przyczyną takiego szybkiego zużycia? jak sprawić, by baterie trzymały dłużej?

    Cytat Zamieszczone przez vtk Zobacz posta
    jak rozwiązać ten problem? dodam, że działa funkcja otwierania/zamykania szyb z pilota, mrugają kierunkowskazy przy zamykaniu/otwieraniu - generalnie pilot, póki mu baterie nie padną zachowuje się bez zarzutu.
    .
    Wygląda na to, że kluczyk ma już swoje lata świetności za sobą Na początek sugerowałbym zostawić otwarty na kilka godzin - może jakaś wilgoć się wdała. Jeśli to nie pomoże, to pewnie efekt uderzenia/upadku i konieczne będzie poprawa styków. Podstawowy elektronik z dobrą lutownicą powinien dać radę. Sprawdź jeszcze czy nie ma zwarcia na "wąsach" dotykających baterii

  7. Podziękowania dla danmar za pomoc w problemie

    vtk (25-09-12)

  8. #7
    Awatar vtk
    Dołączył
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    5 razy

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez danmar Zobacz posta
    Wygląda na to, że kluczyk ma już swoje lata świetności za sobą Na początek sugerowałbym zostawić otwarty na kilka godzin - może jakaś wilgoć się wdała. Jeśli to nie pomoże, to pewnie efekt uderzenia/upadku i konieczne będzie poprawa styków. Podstawowy elektronik z dobrą lutownicą powinien dać radę. Sprawdź jeszcze czy nie ma zwarcia na "wąsach" dotykających baterii
    dzięki za podpowiedź! czy ktoś jeszcze ma ochotę zabrać głos?

  9. #8
    Awatar vtk
    Dołączył
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    5 razy

    Domyślnie

    jakby kogoś interesowało "rozwiązanie" problemu:

    elektronik zajmujący się pilotami samochodowymi i ogólnie auto elektryką stwierdził, że jest to wada powszechnie występująca w starych pilotach (niejeden już klient przyszedł do niego z tym problemem) i niektórzy mają "zjedzoną" baterię po zaledwie 2,3 dniach. jest to usterka nie do naprawienia, zwyczajne zużycie materiału, w tym przypadku płytki z obwodami. koszt zrobienia nowego pilota w ASO wynosi:

    grot - 274 zł
    pilot - 289 zł
    kodowanie - 150 zł.

  10. #9
    Awatar kadlubek
    Dołączył
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślnie

    przeciez tam jest jakiś układ scalony zasilany ta baterią, nikt nie pomyslał ze jest padnięty ? w przypadku szczegolnym rozladowuje baterie ?
    sprawdzic noty jego ze schematem i pomierzyc nozki multimetrem , jesli to jakis mikrokontroler to juz gorzej bo trzeba byloby zgrac wsad do niego.
    Mozna sprawdzic jeszcze plytke pomierzyc czy nie ma zwarc jakis .


    Podaj note tego scalaka, nie moge sprawdzic u siebie z ciekawosci, bo skleilem klej na maksa po wymianie baterii bo sie otwieral.

  11. #10
    Awatar cinkers
    Dołączył
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Wrocław
    Auto
    a4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślnie

    Ewentualnie gdyby chciało się bawić - kupić taki sam nowy pilot bez grota i przełożyć sam grot ze starego. Zakodować pewnie będzie można samemu za pomocą interfejsu. Więc koszt samego pilota nowego, oryginalnego z ASO - 289zł. Tak myślę, że to jest możliwe.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •