Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 104

Temat: problem z ciśnieniem oleju S3 BAM

  1. #1
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny problem z ciśnieniem oleju S3 BAM

    Witam!!!
    Ptrzebna szybka pomoc jak w temacie.
    Wyciekow nie ma, plyn chlodzacy czysty, nie kopci, nie stracil mocy.
    3 dni temu mrygnela kontrolka oleju, wiec sprawdzilem poziom i troche bylo malo. Dolalem jakies 300ml i wszystko wrocilo do normy. Zmora czerwona kontrolka powrocila i oleju malo po ok 200km. Co moze byc przyczyna? Ma ktos jakies pomysly? Olej 10W40 castrol. Najgorsze jest to, ze czeka mnie trasa ponad 2000km za dwa tygodnie.
    ps. sorki za polskie znaki, ale pisze z angielskiego lapka
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 30-09-15 o 20:17

  2. #2
    yiabol's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Chyba turbinka daje o sobie znać...
    http://www.youtube.com/user/yiabol

  3. #3
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez yiabol Pokaż post
    Chyba turbinka daje o sobie znać...
    To chyba troche powinien kopcic.

  4. #4
    yiabol's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Albo masz nieszczelne odmy...
    http://www.youtube.com/user/yiabol

  5. #5
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez yiabol Pokaż post
    Albo masz nieszczelne odmy...
    W tym wypadku raczej byłby spadek mocy. Miałm troszeczkę jakiejś mazi na korku oleju, ale jak pamiętam to wkażdym samochodzie jest troszkę

    Dziś posprawdzałem rano trochę i lekko się poci kolo korka wlewu oleju. Poza tym nawet jak jest stan odpowiedni to jak na rozgrzanym silniku troszkę przegazuję to lekko zaczyna dymić z wydechu na bialo i zapala się kontrolka (czerwona konewka) Chyba to nic dobrego
    ps. wszystko zaczęło się dziać od kiedy zalalem v-power. Może to mieć jakiś wpływ?
    Ostatnio edytowany przez borys1822 - 10-05-09 o 13:00

  6. #6
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez borys1822 Pokaż post
    ps. wszystko zaczęło się dziać od kiedy zalalem v-power. Może to mieć jakiś wpływ?
    Może mieć... Prawdopodobnie przegrzał Ci się silnik Albo same uszczelniacze zaworów się przepaliły, albo poszła też uszczelka pod głowicą...

    U monik brał masakrycznie olej - też 0 innych objawów, delikatny siwy dymek tylko przy rozruchu silnika z wydechu... Wymieniliśmy same uszczelniacze i pije duuuużo mniej - ale przejechała jeszcze za mało kilometrów, żeby określić w problem zupełnie znikął. I spalanie benzyny mocno spadło
    Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.

  7. #7
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Cisnienie na cylindrach sprawdzone od 11-12 bar. Przy filtrze powietrza sucho. Od intercoolera w rurce sucho. Przy samej turbinie na gumowym kolanku bylo troche olrju. Co do przegrzania silnika to jakos ekstremalnie nie uzywalem. Normalna jazda. Czy jak naleje troche ponad max oleju to moze tez mrygac kontrolka?

  8. #8
    yiabol's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Nie lej ponad MAX bo zniszczysz katalizator! Na jakim oleju jeździsz?
    http://www.youtube.com/user/yiabol

  9. #9
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Dziś straciłem niedziele na rozbieraniu silnika. Dobrałem się do turbo i po zdjęciu rurki od filtra z turbiny było troche oleju i wyczuwalny luz na wałku jakieś 2mm w każdą stronę na boki. Luzów w płaszczyźnie nie było. Ciekawe jest to, że kontrolka oleju zapala się, ale jak trochę przycisne to gaśnie i tak w kółko. Zjada olej niesamowicie. Kopci tylko pierwsze dwa przyciśnięcia i przestaje.
    Yiabol olej to 10w40 castrol
    Jeztem załamany za dwa tygodnie wyjaz do Polski

  10. #10

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    czerwona kontrolka to problem z cisnieniem oleju.
    AXX - 445Ps

Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •