No ale że co jest nie tak?
No ale że co jest nie tak?
|
nowe OEM komplet to ok 550zl z dwuletnia gwarancja
nie ma sensu sie meczyc z uzywkami bez gwarancji za 300-400zl
w ASO komplet to obecnie az 1400zl
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Założyłem wentyle z audi do golfa 5 z takim samym silnikiem, klima ręczna i w golfie wentyle działają poprawnie, nie kręcą się po przekręceniu kluczyka, włączają się po załączeniu nadmuchów i ustawieniu temp na minimum, po wyłączeniu nadmuchu nie pracują. Także coś jest w samochodzie ....
>>>EDIT: Czy w 8P BKC występuje coś takiego http://t.iparts.pl/072/75898972/doku...ss-elparts.jpg ?? Jeśli tak to gdzie się ten sterownik znajduje?
Ostatnio edytowany przez lukszumk3 - 11-06-15 o 21:49
Witam.Pozwoliłem dołączyć do obecnego tematu bo mam poważny problem z moją A3 2.0 TDI (BKD), po przekręceniu stacyjki na zapłon od razu startują 2 wentylatory na 2 biegu, pracują cały czas, jedynie po zgaszeniu stacyjki się wyłączają, podłączyłem auto pod Vaga i pokazało dwa błędy 18617 czyli czujnik temp płynu chłodniczego więc zakupiłem go i wymieniłem, znalazłem go po prawej stronie silnik obok termostatu (2 pinowa wtyczka), po wymianie problem nie zniknął, cały czas to samo więc podłączyłem go znów, teraz pokazał się drugi błąd
-16502- shareware version, to decode all DTCs P0118-000 please register/activate.Zastanawia mnie czy po odłączeniu kostki od tego czujnika wentylatory powinny przestać działać czy nie ma to znaczenia i pomimo czy dobry czy zły mogą szaleć?
Generalnie nie mam już pomysłu co może mu dolegać, dodatkowo dodam że ma problem z paleniem na ciepłym (znany problem bkd).. Pomoże ktoś?
Z tego co doczytałem w innym temacie (bardzo podobny) to winny był czujnik temp, zastanawiam się czy mógłbym zrobić tak, że podjadę do sklepu i podłączone jakiś czujnik temp tylko pod kostkę, bez wsadzania, jeżeli wentyle się uspokoją to powód znany, można tak czy trzeba go zamontować i dopiero?
Ostatnio edytowany przez emil.66 - 16-06-15 o 22:52
W sobote jechałem do miasta i było wszystko dobrze. Postała trochę na parkingu odpaliłem i klima działała. Ujechałem z 1 km i nagle econ sie właczył bez mozliwosci wyłaczenia. Zgasiłem odpaliłem i pojawił się bład na komputerze. Podpielismy pod komputer i pokazało " sterownik wentylatora za niski prąd czy cos takiego. " czy to padł ten sterownik ? czy coś sie przetarło jakiś kabelek. Bo obydwa wentylatory nie działaja. Pozdrawiam
Panowie mam taką dziwną przypadłość, przekręce zapłon nie musze nawet odpalać i załącza się duzy wentylator chodzi przez okolo 1 min na full potem zwalnia i znowu full obroty dodatkowo przestał w ogóle działać panel climatroniku i na liczniku swieci się ESP bezpieczniki wszystkie ok i pod maską i w środku jakiś pomysł ? na ESP nawet guzik nie pomaga.
Witam,
Piszę ponieważ chciałbym poznać zasadę działania wentylatora klimatyzacji.
Czy jest prawdą to, że podczas włączonej klimy wentylator załącza się i chodzi non stop (z wyjątkiem trybu econ)?
Pytam ponieważ dziś doświadczyłem nieco innej sytuacji.
Odpaliłem auto klima ustawiona na 20 C tryb automatyczny, podnoszę maskę - wentylator obraca się.
Przejechałem kilka km, zaparkowałem, podnoszę maskę - wentylator wyłączony (nic w klimie nie przestawiałem).
Włączyłem na postoju tryb econ - wentylator wyłączony, wtedy ponownie tryb auto - wentylator załącza się, chwilę pracuje, po czym się wyłącza.
Dodam, że na dworzu podczas tych manewrów było ok 12 C.
Czy takie działanie jest poprawne - wentylator wyłącza się gdy dostaje informacje, że nie ma potrzeby załączania ze względu na temp. otoczenia?
Pozdrawiam,
as!
Panowie czy sa wiatraki kpl do a3 8p 1.9 tdi bkc w zamienniku? Kupilem zamiennik duzego wiatraka firmy TYC ale nie pasuje. Maja tez w ofercie kpl z rama. Srednice sie zgadzaja.Jak myslicie beda pasowac w otwory w chlodnicy?
Witam
mam problem z wentylatorami chłodnicy i klimatyzacji
problem polega na tym ze czasami po zgaszeniu silnika oba pracują i nie gasną
zapalam silnik raz jeszcze i wtedy przestają chodzić
byłem u elektryka i podpinał mi pod komputer (nie znalazł żadnego błędu)
stwierdził ze duży wentylator od chłodnicy jest do wymiany
może mi ktoś podpowiedzieć czy górą da sie go wyciągnąć?
jesli tak to w jaki sposób??
czy jest jakieś lepsze rozwiązanie?
czytałem forum ale nie znalazłem takiej odpowiedzi
moje auto to audi a3 2.0 tdi 8p 2010r
Jak czesto to sie zdarza?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)