Witam
p4nik rozwiązałeś już sobie ten problem?
Witam
p4nik rozwiązałeś już sobie ten problem?
|
Klapa do wymiany ale jeszcze nie wymieniona
witam, niedawno kupiłem autko i borykam się z cotygodniowym chekiem,i po podłaczeniu vcds dwa błędy zawsze te same i zawsze dwa,P2004 (008196) I P2006 (008198 ) z początku myślałem że winny jest nastawnik klap kolektora, po zakupie innego też nie działał i wtedy zorientowałem się że ja te klapy mam wyprogramowane w ecu silnika(nastawnik nie dziala a mimo to nie wywala żadnego blędu o nim czyli p2015, pozatym odpinam wtyczke jeżdze cały dzień i tez żadnego błędu, czyli wnioskuje że wywalony w systemie,klapy sa cały czas w pozycji otwartej i autko jeździ i zbiera się dobrze, nie wystąpił nawet nigdy tryb serwisowy, czyli ograniczenie mocy i spirala na zegarach. z nastawnikiem dałem sobie spokój bo te błędy to raczej nie jego wina skoro mam to wszystko w eku wywalone. bardziej sensownie podchodze teraz że te dwa błędy mogą być spowodowane klapą gaszącą i TU WŁASNIE MAM PYTANIE DO ZNAJĄCYCH TEMAT - CZY DOBRZE MYSLE??, czy klapa może powodowac takie blędy jak u mnie. wnioskuje tak poniewaz cały tydzień jeżdze i nic sie nie dzieje, sprawdzam codziennie wieczorem po jakichś tam przejażdzkach do pracy, sklepu ,trasach i żadnego błędu jeźdząc ślimaczo a np nastepnego dnia bardzo agresywnie nie ma (dla testu czy błędy wskoczą oczywiście), siedem dni nic a ósmego dnia nagle chek i te dwa błedy. chek i blędy wyskakuja tylko wtedy kiedy zgasze auto np pod sklepem i ponownie odpale , wtedy odrazu zaświeca sie chek, nigdy podczas jazdy.
DOBRZE KOMBINUJE CZY NIE?? KTOŚ POMOŻE?? nie chce kupować przepustnicy w ciemno, jakbym wiedzial ze pomoze i to jest własnie to, to bym kupil niezastanawiając sie nawet a tak to pare stowek szkoda na testy tymbardziej ze raz juz utopiłem w nastawnik
Witam.silnik 1.9 tdi bkc.swiecila sie kontrolka check engin przed odpaleniem silnika i po odpaleniu.klapa gaszenia i egr wyczyszczone.blad skasowany. Jednak kalap gaszenia nie dziala.kontrolka check engine swieci przed odpaleniem,po odpaleniu gasnie.blad jaki wywala to p2100. Silniczek w przepustnicy dziala bo sprawdzalem.napiecia na pinach 1 o 4 to ok 12v na zaplonie.przepustnica wciaz jest otwara.
Szukalem i nie wiem czy ten blad P2100 nie jest powiazany z:
P0638 Obwód nastawnika przepustnicy (blok cylindrów nr 1) nieprawidłowy zakres wartości sygnału wyjściowego lub problem ze sprawnością
I P0639 Obwód nastawnika przepustnicy (blok cylindrów nr 2) nieprawidłowy zakres wartości sygnału wyjściowego lub problem ze sprawnością.
ktos wie co moze byc?
Ostatnio edytowany przez flash77 - 28-12-15 o 17:36
Panowie, jak wiadomo podczas wykonywania VCDS-em testu V157 klapa regulatora (klapa gaszenia) zamyka się i silnik w normalny sposób gaśnie. Natomiast gdy wyłączam silnik z kluczyka słychać stukanie przypominające padniętą dwumasę, z tym że dwumasę mam niemalże nówkę i wymienione zostały poduchy silnika. Czy przyczyną może być niedomykająca się klapa?
Witam
Mój problem jest następujący potrzebuje kogoś kto ma sprawną przepustnice i np. ma popsute ząbki i kupił nową a starą rzucił na strych. Moje przepustnica się cała spaliła po podłączeniu do kostki od razu
pali bezpiecznik jeżeli ktoś miałby taką z uszkodzoną plastikową zębatka to mógłbym z 2 złożyć 1
Czekam na odpowiedzi
Witam kolegów, moje pytanie brzmi, czy klapa gaszaca jest zintegrowana z egr? Bo rozumiem ze znajduje sie miedzy grodzia a silnikiem (mowa o BKD oczywiscie 2005r), jesli egr jest zintegrowane z klapa to co mamy z przodu przy ssacym tez sterowane podcisnieniem (znajduje sie po prawej stronie rurki bagnetu)
Witam kolegów, problem tego typu iz pojawił sie błąd związany z przepustnica brak położenia przepustnicy. Albo jest zasyfiona że nie da rady silniczek jej ruszyć albo padły trybiki. Jak zdemontować przepustnice juz wiem, ale chiałbym ja wyczyścić z nagaru jak i kolektor ssący. Macie jakieś instrukcje dotyczące demontażu kolektora i czy po naprawie tej przepustnicy trzeba przeprowadzić jej adaptacje czy z automatu zacznie pracowac sama. Widziałem tez na filmiku na YT że coś o obróceniu elementu w części kolektora o 180 stopni żeby spaliny były kierowanie wprost do silnika a nie na przepustnice. Silnik to CFFB
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)