Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Pokazane rezultaty 51 do 58 z 58

Temat: komunikat COOLANT

  1. #51
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    16501 / P0117 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik (G62): zbyt niski sygnał

    Możliwe objawy
    - Trudności z uruchomieniem zimnego silnika.
    - Uruchomienie silnika, gdy silnik jest ciepły lub ciepły, obroty biegu jałowego natychmiast wynoszą 1200 - 3000 obr / min.
    - RPM na biegu jałowym jest nieregularny.
    - Przy wszystkich temperaturach silnika rzadko obroty na biegu jałowym wahają się między 900 a 1000 obr / min.
    - Przy ciepłym silniku (90 ° C) temperatura silnika nagle spada (70 ° C) i powoli wraca do 90 ° C.
    - Złe przyspieszenie podczas rozgrzewania. ◦ Diesel: wskazuje na bardzo długi czas świecenia lampki kontrolnej poświaty.
    - Przegrzanie silnika

    Możliwe przyczyny
    - Sygnał elektryczny pochodzący z G62 jest zbyt niski
    - Okablowanie i / lub wadliwe połączenia (zwarcie?)
    - Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik (G62)
    - Problemy mechaniczne w układzie chłodzenia

    Możliwe rozwiązania
    - Sprawdź okablowanie i połączenia
    - Sprawdź / wymień czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik (G62)
    - Sprawdzić układ chłodzenia i skorygować stan przegrzania, jeśli występuje





    zakładam że skończy sie to gdy wymienisz termostat na nowy/sprawny
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 25-05-19 o 01:03

  2. #52
    ToszToSzok's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2019
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podhale
    Auto
    A ł d i
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Dzięki za odpowiedź.. https://a4-klub.pl/topic/203417-niskie-napięcie-16501/ niestety przeszukując internety w poszukiwaniu odpowiedzi już to kiedyś czytałem. Co dziwne nie znalazłem podobnego przypadku do mojego. Zwykle ktoś ma problem z kontrolką płynu chłodniczego na zimnym silniku następnie otrzymuje odpowiedź: Dolej płynu i po temacie.

  3. #53
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

  4. #54
    ToszToSzok's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2019
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podhale
    Auto
    A ł d i
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Dziękuję za zainteresowanie. Dzisiaj udało mi się zreperować samochód, zrobiłem około 60km i wszystko jest okej. Gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem niech się odezwie, coś doradzę

  5. #55
    reebel's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasło
    Auto
    Audi A3 8P 2.0 TDI 170KM
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    To może pochwalisz się w jaki sposób zreperowałeś?

  6. #56
    ToszToSzok's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2019
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podhale
    Auto
    A ł d i
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez reebel Pokaż post
    To może pochwalisz się w jaki sposób zreperowałeś?
    Oprócz sprawdzania przewodów, płukania układu, wymiany zbiorniczka itp. to wydaje mi się, że winowajcą w tym przypadku był czujnik..
    - Wymiana czujnika temperatury oleju (w bloku silnika) oraz wymiana czujnika temp. paliwa - dodam, że oba są identyczne.
    Polecam kupić trochę droższy, markowy bo na tanim zamienniku problem może nie minąć.

  7. #57
    reebel's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasło
    Auto
    Audi A3 8P 2.0 TDI 170KM
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Czyli problem z komunikatem COOLANT nie dotyczyły układu wodnego a olejowego?

  8. #58
    ToszToSzok's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2019
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podhale
    Auto
    A ł d i
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Dotyczyło to układu chłodzenia ponieważ czujnik temperatury oleju to czujnik temperatury wody. (trochę to nie rozsądne lecz obie te nazwy oznaczają ten sam czujnik)

    Przy wymianie zalecam ostrożność gdyż kostki do wspomnianych czujników są bardzo kruche i plastik lubi pękać.

Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •