Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 58

Temat: komunikat COOLANT

  1. #41
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    VW Tiguan R-line DSG 4Motion
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    u mnie też w A3 SB krzyczał FIS w mroźne dni zwłaszcza po dłuższym postoju, dolałem ponad maks płynu i mam spokój, identycznie bywało w moim Golfie V, pewnie coś na zasadzie "ten typ tak ma"
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  2. #42
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez czaro10 Pokaż post
    Hehe, chyba u kazdego wystepuje, tylko malo kto sie ujawnia
    Nie u każdego tylko u tych z walniętym czujnikiem U mnie nie mam i nigdy nie miałem z tym problemu w żadnym z aut grupy vag.

  3. #43
    Enten's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Otwock
    Auto
    Audi a3, Golf mk1 1.9TDI ASZ
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    mówimy o czujniku w zbiorniczku wyrównawczym?

    też to mam
    My life be like Ooh Ahh...

    ... wracam do gry
    BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm

    by EvolutionMotorSport


    Zużycie paliwa - Motostat.pl

    mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057

  4. #44
    wilda's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    krakow
    Auto
    Dzikuska
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV
    Pomógł
    520 razy
    Podziękował
    664 razy

    Domyślny

    taaa ten czujnik
    Ojca oszukasz. .matkę oszukasz. .ale Kaliego nie oszukasz

  5. #45
    Hebe's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Polska
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Nigdy na oczy nie widziałam tego komunikatu.Płyn ma między max a min.

  6. #46
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    dobra, bo zaraz bedzie pielgrzymka na jasna gore w intencji coolant'a wymieniamy czujnik i piszemy o efekcie, bez zbednego klepania postow. ja sam to tez zrobie.
    Ostatnio edytowany przez czaro10 - 31-01-14 o 23:59

  7. Podziękowania dla czaro10 za pomoc w problemie

    wilda (31-01-14)

  8. #47
    daanoon's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez czaro10 Pokaż post
    dobra, bo zaraz bedzie pielgrzymka na jasna gore w intencji coolant'a
    Ja jestem już gotowy do drogi na Jasną Górę
    A tak serio to przyjrzę się również temu czujnikowi...

  9. #48

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa G
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    127 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Czujnik trzeba wyczyścić, już kiedyś pisałem że najlepiej do tego celu nadaje sie toroks 25-27, po czyszczeniu mam spokój, poziom płynu na min i zero komunikatów.

  10. #49
    ToszToSzok's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2019
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podhale
    Auto
    A ł d i
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Witam. Podepnę się pod temat.

    Od kilku dni kontrolka od płynu chłodniczego mruga na czerwono oraz słychać pikanie (COOLANT) często włączają się wentylatory (na 90'C) dzieje się tak jedynie na rozgrzanym silniku. Płynu nie ubywa.
    trzykrotnie zauważyłem również, że temperatura diametralnie urosła do 130'C a po chwili wróciła do właściwego stanu lub silnik był zagrzany a wskaźnik po zgaszeniu i ponownym rozruchu wskazywał 50'C.
    Wyczyściłem układ i zalałem nowym płynem bo stary płyn był syfiasty (jakby z piaskiem) dodatkowo zmieniłem czujnik temperatury wody (oleju). Niestety problem nie minął.
    Czy ktoś orientuje się w czym problem?

  11. #50
    ToszToSzok's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2019
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podhale
    Auto
    A ł d i
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Kod błedu:

    16501 P0117 Obwód temperatury chłodziwa silnika - niski wejście (wysoka temp.) (czujnik G62)

    Wymieniłem dwa razy czujnik temperatury płynu chłodniczego, zbiorniczek wyrównawczy oraz płyn. Ktoś pomoże?

Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •