Ja nie wlewałem, po podłączeniu przekręciłem kluczyk kilka razy bez odpalania i sam się zapełnił. Po odpaleniu trzymałem przez chwilę na ok 2000 obr. i gotowe.
Ja nie wlewałem, po podłączeniu przekręciłem kluczyk kilka razy bez odpalania i sam się zapełnił. Po odpaleniu trzymałem przez chwilę na ok 2000 obr. i gotowe.
|
kiedys byłem u mechanika który mi wymieniał filtr na sucho ...kręciłem silnikiem z dobre 30 minut oczywiście z przerwami w końcu odpalił ,ale tez i troche miałem stracha ,że coś padło .lTym razem bym wolał napełnić go ropą i ewentualnie pobawić sie z przekręcaniem kluczyka dla pewności i nie miłych niespodzianek .Zatem jęsli ktoś wie odpowiedz na moje pytanie to będe bardzo wdzięczny .
Wszystko zależy czy dane auto ma pompkę w baku czy nie, bo jeśli ma to kilka razy przekręcisz zapłon i filtr się zapełni. Natomiast jeśli nie ma pompki to najlepiej byłoby go napełnić właśnie.
Jeżeli masz taki filtr jak na fotce to wlewaj normalnie tym otworem z kołnierzem, a nie tymi "fajkami".
Ok dzięki za informację i poradę .Mam nadzieje że sobie poradzę .
Witam, mam takie pytanie, otóż kupiłem filtr paliwa MANN/Knecht do silnika 90km tdi. Wyjąłem go z opakowania i dokręciłem dla pewności ten zawór co jest na samym dole, taka biała plastikowa nakrętka, a pod nią jest gumowa uszczelka. Wlalem rope z starego filtra do nowego i z tego nowego zaczęło kapac wlasnie z tej nakrętki na samej dole co ja przedtem dokrecalem. Trochę wycieklo, wyczyściłem i bylo ok. Silnik chodzi w porzadku, ale czemu tak sie stalo ? Czemu stamtąd ciekła ropa ? Tego zaworka nie powinno się juz dokręcać ?
Witam
Wczoraj upał mi nowy filtr paliwa. Po pewnym czasie okazało się że ze środka wypadł kawałek plastiku. Czy taki filtr mogę jeszcze użyć ?
https://imgur.com/a/FX4TJb9
Ostatnio edytowany przez czater - 17-12-18 o 15:08
Dodaj fote bo nie ma
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)