Nie jest zalecana jazda na N, tak samo jak wrzucanie na N podczas postoju na światłach.
Nie jest zalecana jazda na N, tak samo jak wrzucanie na N podczas postoju na światłach.
|
a poza tym jak jedziesz bez gazu na biegu to spalanie masz 0,0 :> czy w automacie jest inaczej?:> Jazda na N jest tylko wtedy dozwolona kiedy samochod sie zepsuje i trzeba go holować z tym, ze też nie należy przekraczać jakiejś tam odległości, chyba 15km ale nie pamietam dokladnie
Na mojej naklejce kodów wyposażenia jest napisane "DSG" obok mocy silnika - rok produkcji to końcówka 2006 (model 2007). Jak się pierwszy raz przejechałem golfem V GTI z tą skrzynią to się w niej zakochałem i musiałem kupić A3 z tą skrzynią - jestem mega zadowolony z tego wyboru
Nie nie można . Podczas jazdy można tylko przekładać w inny tryb np. sport lub ręczne przełożenie. Podczas ruchu operacje typu przełożenie na N jest niedopuszczalne. Nigdy nie zmieniamy trybów jak auto się toczy ma stać. Do tego nawet jak w korku stoimy nie powinno się na N przełączać ... to powoduje szybsze zużycie. Stoimy na światłach noga na hamulcu. W automacie auto zawsze hamuje silnikem wiec jazda z górki powinna być prawie za darmo. A jazda z górki na N .... kończy się wizytą w warsztacie na 6k .
Panowie prosiłbym posiadaczy tych skrzyń o opinie - jak z awaryjnością, serwisem.
Czy komuś sie juz coś sypnęło w tej skrzyni - jeśli tak to co i jakie koszta? Jakie są najczestrze usterki?
A przedewszyskim czy warto kupić auto z ori przebiegiem 200-220 tys z tą skrzynią czy raczej sobie to odpuscić
Mam zamiar szukać BMM z s-tronickiem
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)