Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 27

Temat: czarny dym + odcięcie turbiny na 6 biegu

  1. #1

    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    białystok
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny czarny dym + odcięcie turbiny na 6 biegu

    witam mam pytanie dotyczace bardzo czarnego dymu z wydechu dodam że samochód nie był uruchamiany przez rok czasu gdyż mnie nie było w kraju. Po powrocie i przejechaniu okolo 1500 tys km zapaliła mi sie kontrola systemu spalin oraz zaczął wydobywac sie czarny dym w momencie kiedy uruchamia sie turbina, na biegach od 2 do 5 przed włączaniem sie turbiny samochód dusi sie na sekunde po czym dopiero zaskakuje turbina, natomiast na 6 biegu odcina ją całkowicie, po odcięciu turbiny samochod nie ma mocy i czarny dym przestaje sie wydobywac. mam pytanie co moze być przyczyną ? Pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 31-01-16 o 15:14

  2. #2
    Jacek's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa-Wilanów
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    notlauf było o tym 1000 razy czyli wyłacza ci sie turbinka .Najprawdopodobniej regeneracja turbinki lub zakup nowej nieunikniony
    O podstawowe rzeczy nawet nie pytam czyli olej filtry itp....(ale mam nadzieje ze wymienione)
    Podłacz pod vaga i bedzie wszystko jasne

  3. #3
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez dimitrpetrow Pokaż post
    na biegach od 2 do 5 przed włączaniem sie turbiny samochód dusi sie na sekunde po czym dopiero zaskakuje turbina, natomiast na 6 biegu odcina ją całkowicie, po odcięciu turbiny samochod nie ma mocy i czarny dym przestaje sie wydobywac.
    ale auto wpada w notlauf calkowicie ?? to znaczy traci moc dopoki go nie zgasisz i nie odpalisz znowu ??
    czy tylko "przycina" sie i znowu odzyskuje ?
    jesli to pierwsze, to podpiecie pod komputer wykaze bledy, jesli drugie to niekoniecznie a przyczyn moze byc wiele, zwlaszcza ze autko stalo dlugo.
    moga wtryskiwacze niedomagac, ale stawialbym na zapieczone zaluzje turbo, regeneracja turbiny, czyszczenie zaluzji lub ich wymiana raczej nieunikniona.
    tak czy tak to jest tylko gdybanie przez forum,
    komputer i analiza bledow a jesli ich nie ma, to jazda z podpietym i analiza pracy turbiny.
    napisales ze jestes z polski w awatarze, super, gdybys sie okreslil dokladniej, tak jak powinienes to bysmy mogli Ci doradzic kogos z twoich okolic, a tak coz..


    jeszcze jedna sprawa, to silnik benzynowy czy diesel ?? bo w awatarze masz 2.0BLX a to silnik benzynowy bez turbo ???
    w turbinie benzynowej nie ma zmiennej geometrii.. wiec i zaluzje sie nie przycinaja.
    popraw dane.
    Ostatnio edytowany przez Miro - 03-07-09 o 09:48
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  4. #4
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    silnik benzynowy czy diesel ?? bo w awatarze masz 2.0BLX
    napisał, że jeździ A3 2.0 TDI quatro więc jednak zmienna geometria pewnie przycina
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  5. #5
    Jacek's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa-Wilanów
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Sztomel Pokaż post
    napisał, że jeździ A3 2.0 TDI quatro więc jednak zmienna geometria pewnie przycina

    A gdzie tak napisał ?????????

  6. #6
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

  7. #7
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    oczywiscie, tylko trudno zebym wertowal posty i patrzyl co gosc w przywitaniach napisal, bez przesady, jest regulamin forum i kazdy powinien wlasciwie wypelnic dane w awatarze.
    jak widac po raz kolejny wprowadzilo to sporo zamieszania w odpowiedziach na problem,
    coz sam sobie autor jest winny.

    END OT
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  8. #8
    Kamikadze's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław Śląski (Mszana)
    Auto
    Audi A3 The Best
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    podepne sie pod temacik umnie jest podobnie jak przegonie samochodzik do 3 3,5 tyysiaca to sie turbo wyłancza i juz sie nie zalancza ale jak wyłączę auto i załacze znowu to jest wszystko ok i nawet jak mam te 3 3,5 tysiaka to turbo chodzi normalnie.

    kiedy stoje i przegazuje tak aż sie turbinka zalonczy to czasem słychac taki metaliczny dzwiek oprócz świstu turbiny.

  9. #9

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Kamikadze Pokaż post
    podepne sie pod temacik umnie jest podobnie jak przegonie samochodzik do 3 3,5 tyysiaca to sie turbo wyłancza i juz sie nie zalancza ale jak wyłączę auto i załacze znowu to jest wszystko ok i nawet jak mam te 3 3,5 tysiaka to turbo chodzi normalnie.

    kiedy stoje i przegazuje tak aż sie turbinka zalonczy to czasem słychac taki metaliczny dzwiek oprócz świstu turbiny.
    Kamikadze nie chcę Cie martwić ale mi się wydaję że twoje turbo mówi papa. Wpada w notlauf pewnie poprzez przeładowanie. A metaliczny dzwięk?? może "żaluzje" w turbo już są luźne i przycierają.

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  10. #10
    malik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    Mam dres :)
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    38 razy
    Podziękował
    45 razy

    Domyślny

    Kierownice zapieczone? Chyba trzeba oddac turbo do czyszczenia.

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •