podnieś auto i zakręć kołem a później tak samo z drugiej strony/najprostszy sposób
wyczujesz różnicę
podnieś auto i zakręć kołem a później tak samo z drugiej strony/najprostszy sposób
wyczujesz różnicę
|
zrobiłem tak jak kolego pisałeś lewe tył w porządku ono się tak nie grzeję i kręci się normalnie, a to prawe co tak wlasnie sie nagrzwa i śmierdzi jak nie wiem już słychać jak się trze mocniej i trzeba użyć więcej siły by zakręcić nim ...
no więc pozostaje kupić zestaw naprawczy (ja używałem takiego)
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-z...147647132.html
i po sprawie/za jednym razem zrób lewy i prawy tył
jeszcze dla pewności sprawdź czy ręczny odbija/kilkukrotnie go zaciąg mocno i zobacz czy wraca tak samo jak z drugiej strony
jeśli nie to tu masz "prze kosztowne rozwiązanie"
http://www.a3-club.net/forum/showthr...69#post1374269
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 30-04-15 o 18:05
ok dzięki kolego, dzwoniłem wczoraj do mechanika (tyle że ma grypę xD) i twierdzi ze cos z kumplem spier... i dlatego, a ten zestaw naprawczy to na jedno koło z tego wynika ?
Co do sprężynek mogą być jeszcze takie:
1K0615296
1K0615295
W Getem taniej niż na Allegro itp. 9.28 PLN za sztukę.
Patryk11, wymieniałem ostatnio klocki i tarcze z tyłu i nie ma prawa się nic mocno grzać. Z doświadczenia wiem, że najlepiej byłoby wszystko wyczyścić, wymienić uszczelki/gumy, przesmarować smarem do tłoczków/cylinderków i dopiero złożyć. Pilniczkiem płaskim można lekko wyrównać prowadzenia klocków. Sprawdź też, czy ręczny odbija do góry całkowicie. Może tu tkwi problem.
panowie a powiedzcie czy jest opcja wyciągnąć ten tłoczk i czy można go przeczyścić z rdzy ? bo moze przez nia się blokuje ... bo kumpel mówił mi że jak tłoczek się wyciągnie to płyn hamulcowy wycieknie i jakies uszczelki trzeba bd dokupić ? Robił ktoś coś takiego ?
Tak, można go wykręcić. Ale płyn wycieknie i potem trzeba odpowietrzać. Jak wyciągniesz tłoczek, to wymieniasz uszczelniacz tłoczka, wewnątrz zacisku (gumowa, okrągła uszczelka) i przy okazji gumy przeciwpyłowe chroniące tłoczek. Wszystko to dostaniesz w zestawie do regeneracji tłoczków. I kup jeszcze pastę. PS. Tłoczek da się wykręcić łatwo zakładając klucz 13 na zacisk ręcznego i ruszać góra dół, oczywiście jak odkręcisz już przewód hamulcowy. Do wkręcania trzeba mieć dużo siły i cierpliwości. Albo ułatwić sobie życie kluczem do tłoczków. Nie drogo do kupienia w znanym serwisie aukcyjnym ^^
dzięki wielkie panowie zacznę coś działać a jak nie to zaprowadzę do mechanika bo ja się na tym nie znam a napiszcie mi jeszcze jakie mogą być skutki jak bym pojeżdził z taką przegrzewającą się tarczą ? mechanik mówił coś o łożyskach ze sie cos tam wypalą czy coś ..
Panowie wszystko się jakby "dotarło" już jest wszystko dobrze dziękuję wam za pomoc
Ostatnio edytowany przez Patryk11 - 05-05-15 o 12:42
Kupilem jeden oryg Lucasa nie regenerowany od kolegi ktory kiedys kupil w Aso z jarzmem, lecz jeszcze jeden potrzebny mi lewy. Moje latem trafia do regeneracji.
Na portalach widze duzo ludzi kupilo NTY
Mario A3 1.8T AUM +wtryski od TT + http://www.turbodiesel.pl/ = 200KM
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)