przekladania wychodzi bez demontazu wachaczow itp, jest troche gimnastyki ale daje rade
przekladania wychodzi bez demontazu wachaczow itp, jest troche gimnastyki ale daje rade
Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)
|
To OK.
Dodano:
Panowie z Wrocławia mozecie cos mi powiedziec o firmie Automania?Ktos mial jakies doswiadczenia.
Ostatnio edytowany przez zaako - 06-04-09 o 17:03 Powód: Automatyczne łączenie postów
Własnie jestem po wymianie przekladni na nowa org.nie regenerowana.Z tego co zdazylem zauwazyc to wspomaganie chodzi bardzo leciutko.Czy tak ma byc?
Witam mam problem z moja przekładnia i nie mogę zdiagnozować z którego miejsca ucieka mi płyn na pewno nie ucieka z lewej i prawej strony drążków tak sucho jak pieprz tylko w granicy mocowań przewodów i kolumny kierowniczej czy tam znajdują się jakieś uszczelniacze lub oringi lub coś w tym stylu dokładnie w tym miejscu mam zlane całe
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)