Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokazane rezultaty 31 do 35 z 35

Temat: tuning modyfikacja turbiny-hybryda

  1. #31

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    S3 BHZ
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Sporo esek, ale większości nie ma na tym forum

  2. #32
    pincziii's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kościerzyna/Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Ja miałem hybryde k04-064 od peruna i może miałem pecha ale niestety musiałem odsyłać ja na poprawkę a potem i tak była z****na i ostatecznie wysłałem do turbospec i teraz śmiga

    Wysłane z Huawei P9

  3. #33
    Łódzkie skrzypul's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź/Żywiec
    Auto
    Town&Country
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    619 razy
    Podziękował
    308 razy

    Domyślny

    Jeżdżę na hybrydzie od Peruna i do chwili obecnej polecam jak najbardziej.
    Zrobione ponad 10tys km i totalnie nic jej nie dolega.

    Z hybrydami jest loteria. Jedne działają, inne nie.

    Póki co perun na 5!

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"

    205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
    S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
    Chrysler Town&Country 3.6 290PS

  4. #34

    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wejherowo
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN

    Domyślny

    Szukam osób które ostro podniosły osiągi w silniku 2.0TDI BMN. Samym programem osiągnięto u mnie 210KM 448Nm. Minął rok i przy okazji regeneracji turbosprężarki w Perun Turbo zleciłem też modyfikację. Z Garrett GTB1749 została zmodyfikowana do standardu GTB1856, co miało zapewnić plus około 40KM. Niestety tuner mimo wielu prób modyfikacji programu nie jest w stanie przekroczyć osiągów które były do tej pory, mimo że turbosprężarka rzeczywiście jest bardziej wydajna. Czy ktoś robił już tego typu modyfikacje i jest w stanie powiedzieć, czy coś jeszcze trzeba zrobić i co może powodować takie ograniczenie.
    A3 8P 2.0 TDI BMN @210KM 446Nm

  5. #35
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Wczoraj rozszczelnił mi sie przewód od turbo w strone intercoolera ,silnik BMM ten pomaranczowy 3c0145828, zamówiłem zamiennik po czym okazało sie że nie posiada on zwęzki o takiej srednicy jak oryginał -czyli przelot . Jakie skutki mogą być założenia zamiennika z wiekszym przelotem ? Silnik po wirusie -turbodziura?? z logów wynika ,że ładnie pompuje .
    Prosze o jakies sugestie .

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •