No ok, ale czy winą może być banalny bezpiecznik np. od pompy paliwa?
Bezpieczniki jestem w stanie załatwić nie wiem tylko czy jest sens to sprawdzać.
No ok, ale czy winą może być banalny bezpiecznik np. od pompy paliwa?
Bezpieczniki jestem w stanie załatwić nie wiem tylko czy jest sens to sprawdzać.
|
Akumulator jest naładowany. Wszystkie kontrolki świecą wyraźnie. Oświetlenie w środku działa, lampy też działają.
Rozrusznik raz zakręci, drugi zamieli i koniec.
A może sprawdź kabel, którym leci prąd z akumulatora do rozrusznika. U mnie była podobna sytuacja. Końcówka na kablu była zasniedziala.
dzięki za zainteresowanie tematem. Ten przewód do rozrusznika odprowadzony jest z klemy (+) od akumulatora?
Też pojawiała się tobie czerwona kontrola akumulatora i nie gasła?
To jest minus ktory leci do rozrusznika. Poza tym przepalajacy bezpiecznik moze powidowac uszkodzony licznik
To że jest oświetlenie w kabinie i świecą się kontrolki nie oznacza że aku jest naładowany. Żeby dobrze zakręcić rozrusznikiem trzeba o wiele większej mocy niż zapalić kontrolki czy oświetlenie. Chyba że go sam ładowałeś prostownikiem. Wtedy problem leży gdzie indziej.
PICTURE UNDER CONSTRUCTION
Witam serdecznie
Chodzi szczególnie o fakt iż po wyciągnięciu kluczyków ze stacyjki i naciśnięcie pedału hamulca lub podczas opuszczania/podnoszenia szyb , świeci sie kontrolka akumulatora.
Jaki może być tego powód ?
Na załączonym Video widać wszystko znakomicie
proszę o pomoc.
- - - Aktualizacja postu - - -
pomoże ktoś ?
Ostatnio edytowany przez bartmyn - 04-09-15 o 22:06 Powód: zmiana tekstu
odświeżam
Witam, podępnę się pod ten post bo jest podobny do mojego problemu. Jadąc rano do pracy, po przejechaniu ok 7km zapaliła się na FIS-ie żółta kontrolka akumulatora, po ok 8h na powrocie już się nie zapaliła. Zmierzyłem ładowanie było ok, napięcie aku też ok. Zastanawia mnie co może być przyczyną, może ktoś już to przerabiał.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)