Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 76

Temat: Falowanie obrotów ciąg dalszy

  1. #51
    Dawid1990's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tomaszów Mazowiecki
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T APP

    Domyślny

    Pamiętajcie że falujące obroty mogą też być spowodowane zużytymi poduszkami silnika ... ale tylko na wolnych obrotach jesli minimalnie wskazowka sie wychyla i wraca mogą to być poduszki i i jednostka skacze i kibocze sie na boki wtedy obroty tez bedą falować pozdrawiam

  2. #52
    lizuk1990's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kozy/Bujaków
    Auto
    Audi A3 1.9 TDi QUATTRO
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Siema, u mnie problem jest następujący: rano odpalam i silnik faluje 900-950 obrotów. Jak jadę jest wszystko ok. Gdy troszkę się zagrzeje jest ok. Dodatkowo puszcza delikatnego dymka. Co może być przyczyną??? Żadnych błędów auto nie ma. Czy brać się za wymianę zestawów naprawczych pompowtrysków??? Chyba od tego zacząć no nie??? Mój silnik to ASZ.

  3. #53
    lizuk1990's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kozy/Bujaków
    Auto
    Audi A3 1.9 TDi QUATTRO
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Wymienione zestawy naprawcze pompowtrysków, uszczelniona vacu pompa i nadal to samo... Okazuje się, że wtryski leją... Co dalej???

  4. #54

    Data dołączenia
    Dec 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Puck
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH

    Domyślny

    Hej wszystkim, mam dość podobny problem, auto skacze mi na obrotach a mianowicie między ~1000 a kreską poniżej, chwile stoi i podskakuje na lekko ponad 1000 i wraca. Jest to dość denerwujące, najbardziej czuje to na zimnym silniku, jak się rozgrzeje to skacze o wiele rzadziej i bardziej symbolicznie ale i tak czuć takie lekkie szarpanie. Poczytałem trochę i pierwsze podejrzenie poszło na gaz (sekwencja) lub przepustnice, niestety ani jedno ani drugie. Mechanik mówił że może to być trochę szukanie igły w stogu siana, czy ktoś z was miał coś podobnego z tym silnikiem i rozwiązał problem ?

    Moja A3 jest z 97 roku, w rejestracji strzeliłem losowy silnik 1,6 (101) km benzyna bo nie mam pojęcia który to ten odpowiedni, gdzie to sprawdzić ?

  5. #55

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    raz

    Domyślny Falujące obroty

    Witam, kupiłem niedawno auto audi a3 8l 1.8t AGU i chciałbym się zapytać bo zauważyłem że falują mi bardzo lekko obroty na luzie na granicy ~900, co może być z tym związane? Lecz to nie wszystko, jak go przepale lecąc np. 180/h przez jakiś czas to potem te obroty na luzie zaczynają skakać aż do ~1200. Czytałem że może pomóc czyszczenie przepustnicy, jak myślicie?

  6. #56

    Data dołączenia
    Feb 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Puławy
    Auto
    Audi
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Przepustnica, lewe powietrze, zaworek jednokierunkowy odmy i jeszcze pewnie by się coś znalazło razem z przepływomierzem.

  7. Podziękowania dla przemo88 za pomoc w problemie

    vENNu (24-05-18)

  8. #57

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    hmm.. a wiesz może co może być jeśli na biegu jałowym postoi z 5 minut to zaczynają sie takie dziwne wibracje które trwają może z 20 sekund

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Masz racje jest to prawdopodobnie przepływomierz, poczytałem i jest napisane że objawy - wibracje na postoju

    Dzięki wielkie !

  9. #58

    Data dołączenia
    Feb 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Puławy
    Auto
    Audi
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Może wiatrak od chłodnicy jak się załączy to powoduje takie objawy. Dzieje się coś z obrotami wtedy? Ciężko coś wywróżyć

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Jak masz vaga to zrób log statyczny i dynamiczny przepływki - grupa 2 w blokach pomiarowych. Odepnij wtyczkę i sprawdź czy pomoże, a jak będziesz zmieniać przepływomierz to tylko na boscha, chyba że chcesz wyrzucić pieniądze w błoto.

  10. #59

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez przemo88 Pokaż post
    Może wiatrak od chłodnicy jak się załączy to powoduje takie objawy. Dzieje się coś z obrotami wtedy? Ciężko coś wywróżyć

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Jak masz vaga to zrób log statyczny i dynamiczny przepływki - grupa 2 w blokach pomiarowych. Odepnij wtyczkę i sprawdź czy pomoże, a jak będziesz zmieniać przepływomierz to tylko na boscha, chyba że chcesz wyrzucić pieniądze w błoto.
    Niestety nie jest to wiatrak od chłodnicy, w weekend podepnę go pod komputer i zobaczę co wypluje... Myślę że poszukałbym coś po anglikach (jeśli będzie pasować a chyba będzie)

    Jeśli już mam waszą uwagę odpowiecie mi jeszcze na 2 błędy a mianowicie, jak wyłącze klimatyzacje to mam dziwny jakby wilgotny zapach (filtry wymieniane niecały rok temu i przejechane ~4kkm, będę wymieniać za miesiąc), jak i przy mocnym skręcie załączyła mi się ikonka abs i tak świeci mi, czasem gaśnie i wtedy jak nacisnę hamulec to czuć jakby działał abs (te takie charczenie).

  11. #60
    frostbite26's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubartów(Lublin)
    Auto
    Audi +++
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    ja po upalaniu jak mi falowały obroty to sie okazało,że cewki mają problem ,także nie zawsze chodzi o przepływ powietrza ;D

    Ewentalnie pompa wspomagania jeszcze... mało płynu może masz..
    Ostatnio edytowany przez frostbite26 - 24-05-18 o 21:31

Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •