Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 13 z 13

Temat: Rozrzad do nowej A3 + kolo zamachowe

  1. #11
    DTM's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów/Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez sparky
    U mnie (ahf) wywalilem ten caly wynalazek i zastapilem go pieknym kawalkiem zelastwa z silnika 1Z (kolo jednomasowe) i sprzęglem wraz z dociskiem od VR6 (wedlug danych z róznych for zestaw ten wytrzymuje ok 400NM wiec nadal mi daleko ale kto wie)
    skoro juz poruszyles ten temat to stwierdzilem ze sie wypytam co nie co

    jest roznica w stosunku do dwumasu? bardziej sa przenoszone wibracie niz poprzednio? jakies efekty uboczne zauwazyles? no i jakie mniej wiecej koszta? - to by chyba bylo na tyle
    A3 1.9 TDi ____________________________________________

  2. #12

    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    podkarpacie
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    13 razy

    Domyślny

    Róznica do dwumasu to trudno mi powiedziec bo jak kupilem auto to dwumas juz sie odzywal wiec nie mialem porownania do sprawnego. Ale jak narazie sprzeglo chodzi super zadnych zwiekszonych wibracji, nic tez nie czuc na pedale sprzegla. A pracuje znacznie lzej no i zapala rowniutko i gasnie rowniez nie jak przedtem jakby mial zaraz wyskoczyc spod maski.

    Moge ci wyslac fotki co zostalo z mojego dwumasa jak go rozlupie na pol a byl juz krytyczny

    Co do kosztow to mialem troche szczescia bo gosc klubu seata leona zalozyl ten zestaw do swojego AHF-a przejechal 600km i jak sam mowil pojawily sie delikatne wibracje, ktore mu przeszkadzały i zalozyl oryginal (dwumas).
    Calość (kolo z 1Z, sprzeglo z VR6 nawet napisy sie nie starly z niego, docisk i łozysko wyciskowe) zakupilem za 600zl plus przesylka.

  3. #13

    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin / Turek
    Auto
    a4 2.8 quattro / bylo a3 TDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Sprawdz jeszcze napinacz paska wielorowkowego... Mi też mechanik chciał wcisnąc całe kompletne sprzegło i mało co juz go nie kupiłem a sprawe rozwiązał ten napinacz z małym siłownikiem. Gdy dokłądnie rozejrzysz sie pod maską zlokalizujesz gdzie to jest. Odgłosy wydaje podobne do uszkodzonego dwumasa a koszty o wiele mniejsze. Polecam sprawdzic.
    Łukasz
    A3 TDI sprzedane

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •