Kolego , jak widzisz temat jest w klimatach TDI
Skoro pytasz to jak tam Twoje aku?
Kolego , jak widzisz temat jest w klimatach TDI
Skoro pytasz to jak tam Twoje aku?
|
witam,
dolacze swoj problem.Mianowicie na zimnym pali na cieplym kreci jakies 5 s. i dopiero odpala.wymieniony czujnik temp. i nic.wymienilem na inny to troche krocej kreci i odpala .roznica moze 3 sek,ale objaw nie znika.samochod ma przejechane 110 000km , komputer nie wykazuje zadnych bledow.oczywiscie po odlaczeniu czujnika pali bdb.akumulator nowy, rozrusznik tez nie sprawia problemow.gdzie jeszcze szukac przyczyny.? czy pozostaje jeszcze korekta map czy pompowtryski? auto z roku 2005.
SPRZEDAM WLACZNIK ZASOWANIA I ODSOWANIA SZYB oraz SILNICZEK DO TYLNEJ WYCIERACZKI sam silnik OD AUDI A3 8P 3D
Mi pomogło wyczyszczenie komutatora rozrusznika. Strasznie dużo było podobno tam syfu.
a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
"Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"
Rozrusznik czasem pomaga, ale generalnie to problem (szczególnie w silnikach VP) dotyczy utraty parametrów przez silnik, pompę lub wtryskiwacze.
Niemniej jednak rozrusznik i cały układ rozruchowy - akumulator, przewody. Problem powstaje z tego powodu, że paliwo podawane jest dopiero przy jakiejś wartości obrotów - coś lekko ponad 200, wcześniej na ciepłym silniku nie. Tutaj właśnie leży problem. Trzeba zmienić mapę tak, żeby było podawane właściwie od razu. Nie wolno przesadzić w drugą stronę, bo koło dwumasowe będzie obrywać. Tyle póki co wyczytałem w necie. Wyczytałem też, że w przypadkach PD też modyfikuje się mapy startowe. Istotne jest, że po odpięciu czujnika temp. ma zapalać od kopa. Inaczej trzeba szukać problemu gdzie indziej - zapowietrzający się układ paliwowy, stare paliwo no i wspomniany wcześniej rozrusznik i aku.
A ja dodam jeszcze, że mechanior mi rozebrał rozrusznik całkiem i co się okazało... Nie było w nim tulei - tak starło. Byliśmy w szoku. Tuleja 2 zł (w moim przypadku 2 szt.). Robocizna u znajomego mechanika - flaszka. I pali o wieeele lepiej. Przy okazji radzę zmienić ten trzymak od szczotek z szczotkami.
a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
"Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"
Witam. Mój 1,9 TDI AHF 110KM z 2000r, przebieg 250tys. niekiedy (powiedzmy raz na miesiąc) gdy jest rozgrzany i zostanie wyłączony z kluczyka to później nie zapala. Rozrusznik kręci jak szalony, nie zapala się kontrolka od grzania świec, ani razu nie zaskoczy ani nie kichnie. W 90% przypadków gdy na 10s zdejmę klemę z akumulatora to zapala bezbłędnie. W pozostałych 10% muszę czekać aż ostygnie. Kiedyś występowało to raz na pół roku, teraz raz na miesiąc i mam wrażenie, że coraz częściej. Czy któryś z kolegów spotkał się z tym zjawiskiem. Z góry dzięki za każdą poradę. Pozdrawiam
Popraw pekniete luty w przekazniku nr 109 (jest pod oslona pod kierownica) lub go wymien.
ale czemu jak zdejmę i założę klemę z akumulatora to od razu zapala. Czyżby luty się naprawiały ? Ale zrobię to co mówisz. Dzięki
Mam ten sam problem co opisał Kpt.Nemo dwa wiersze wyżej. Co może być przyczyną ?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)