Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 61 do 70 z 77

Temat: Problem z odpaleniem na ciepłym 1.9 TDI AHF

  1. #61

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Kolego , jak widzisz temat jest w klimatach TDI
    Skoro pytasz to jak tam Twoje aku?

  2. #62

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorskie
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez petertom Pokaż post
    Skoro pytasz to jak tam Twoje aku?
    Myślę, że nie chodzi o aku jeśli na zimnym odpala bez problemu..

  3. #63
    Tomekxxxb's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Malopolska
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    witam,
    dolacze swoj problem.Mianowicie na zimnym pali na cieplym kreci jakies 5 s. i dopiero odpala.wymieniony czujnik temp. i nic.wymienilem na inny to troche krocej kreci i odpala .roznica moze 3 sek,ale objaw nie znika.samochod ma przejechane 110 000km , komputer nie wykazuje zadnych bledow.oczywiscie po odlaczeniu czujnika pali bdb.akumulator nowy, rozrusznik tez nie sprawia problemow.gdzie jeszcze szukac przyczyny.? czy pozostaje jeszcze korekta map czy pompowtryski? auto z roku 2005.
    SPRZEDAM WLACZNIK ZASOWANIA I ODSOWANIA SZYB oraz SILNICZEK DO TYLNEJ WYCIERACZKI sam silnik OD AUDI A3 8P 3D

  4. #64
    Siwus90's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Mi pomogło wyczyszczenie komutatora rozrusznika. Strasznie dużo było podobno tam syfu.
    a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
    "Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"

  5. #65

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Rozrusznik czasem pomaga, ale generalnie to problem (szczególnie w silnikach VP) dotyczy utraty parametrów przez silnik, pompę lub wtryskiwacze.
    Niemniej jednak rozrusznik i cały układ rozruchowy - akumulator, przewody. Problem powstaje z tego powodu, że paliwo podawane jest dopiero przy jakiejś wartości obrotów - coś lekko ponad 200, wcześniej na ciepłym silniku nie. Tutaj właśnie leży problem. Trzeba zmienić mapę tak, żeby było podawane właściwie od razu. Nie wolno przesadzić w drugą stronę, bo koło dwumasowe będzie obrywać. Tyle póki co wyczytałem w necie. Wyczytałem też, że w przypadkach PD też modyfikuje się mapy startowe. Istotne jest, że po odpięciu czujnika temp. ma zapalać od kopa. Inaczej trzeba szukać problemu gdzie indziej - zapowietrzający się układ paliwowy, stare paliwo no i wspomniany wcześniej rozrusznik i aku.

  6. #66
    Siwus90's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    A ja dodam jeszcze, że mechanior mi rozebrał rozrusznik całkiem i co się okazało... Nie było w nim tulei - tak starło. Byliśmy w szoku. Tuleja 2 zł (w moim przypadku 2 szt.). Robocizna u znajomego mechanika - flaszka. I pali o wieeele lepiej. Przy okazji radzę zmienić ten trzymak od szczotek z szczotkami.
    a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
    "Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"

  7. #67

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pabianice
    Auto
    audi a3 td
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny 1,9 TDI AHF nie zapala gdy ciepły

    Witam. Mój 1,9 TDI AHF 110KM z 2000r, przebieg 250tys. niekiedy (powiedzmy raz na miesiąc) gdy jest rozgrzany i zostanie wyłączony z kluczyka to później nie zapala. Rozrusznik kręci jak szalony, nie zapala się kontrolka od grzania świec, ani razu nie zaskoczy ani nie kichnie. W 90% przypadków gdy na 10s zdejmę klemę z akumulatora to zapala bezbłędnie. W pozostałych 10% muszę czekać aż ostygnie. Kiedyś występowało to raz na pół roku, teraz raz na miesiąc i mam wrażenie, że coraz częściej. Czy któryś z kolegów spotkał się z tym zjawiskiem. Z góry dzięki za każdą poradę. Pozdrawiam

  8. #68
    Coval's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zielona Góra
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    27 razy

    Domyślny

    Popraw pekniete luty w przekazniku nr 109 (jest pod oslona pod kierownica) lub go wymien.

  9. #69

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pabianice
    Auto
    audi a3 td
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    ale czemu jak zdejmę i założę klemę z akumulatora to od razu zapala. Czyżby luty się naprawiały ? Ale zrobię to co mówisz. Dzięki

  10. #70

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Legnica
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    Mam ten sam problem co opisał Kpt.Nemo dwa wiersze wyżej. Co może być przyczyną ?

Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •