Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 80

Temat: Nie pali na jeden cylinder

  1. #41
    fredi.master's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jaworzno
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    26 razy
    Podziękował
    63 razy

    Domyślny

    No i Panowie dzisiaj po podmianie z drugiego AGU modułu mój samochód odzyskał w pełni sprawność i pali na wszystkie gary.
    Pytanie teraz o samo kupno modułu - wklepałem na google słowo kluczowe i wszedlem w pierwszy link - sklep. Niby wszystko wygląda tak samo ale nazwy są różne i czy te elementy to wszystko to samo? Pytam jak głupi ale nie chcę znów kupić pudełka na półkę

    http://www.4cars.pl/samochodowe/AUDI..._zaplonowy.php

    edit: nie wiem dlaczego link nie wyświetla się poprawnie
    Ostatnio edytowany przez fredi.master - 15-08-14 o 20:41
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic7010_7.gif

  2. #42
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    pokaz dokladnie co potrzebujesz na fotce bo mam duzo gratow z mojego AGU

  3. #43

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    43 razy

    Domyślny

    A ja mam inne pytanko. Ostatnio nagle w czasie stania w korku auto zaczęło działać na 3 cylindry. Wieczorem odpaliłem samochód i nadal było tak samo, natomiast dwa dni później juz ok. W tej chwili jeżdżę przegonilem samochód dosyć mocno i nic się nie dzieje. Jeśli któraś z cewek by nie domagała to przy dużym obciążeniu byłoby czuć Szarpniecia? Podejrzewam moduł zapłonowy, czy jest możliwość sprawdzenia go (jeśli auto działa ok)? No i czy lepiej kupić tani zamiennik czy używany moduł oryginalny?

  4. #44
    miotas's Avatar
    Data dołączenia
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    TWIST/ Gdansk Kaszuby czasami
    Auto
    AUDI
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    27 razy

    Domyślny

    Mój też miał taki głupi objaw z 2 cylindrem. Mianowicie jak się zagrał w korku albo poganialem w nocy od świateł do świateł to na drugi garnek nie palił. Sprawdzalem Cewki Świece wszystko. Głowica była pęknięcia jak się zagrał leciutko płyn zaciagal i czasami nie zapalal paliwa. Rok tak jeździłem aż stanęło całkiem na moje szczęście pod domem

  5. #45

    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żagań
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam, pacjent do diagnozy:
    Audi a3 8l ASZ
    Dzisiaj w trakcie powrotu do domu zauważyłem, że autko zaczęło głośniej pracować pod obciążeniem. Po odkręceniu korka wlewu oleju wydobywają się kropelki oleju (silnik nie gaśnie). Podczas gaszenia samochodu słychać dziwny "pusty" dźwięk. Samochód ładnie pali, obroty nie falują, czuć delikatny spadek mocy.
    Nie znam się, ale wydaje mi się, że nie pali na jeden cylinder. Waszym zdaniem od czego zacząć? Mechanika mam na jutro, chciałbym wiedzieć czego można się spodziewać po podobnych objawach. Martwi mnie ten olej wydobywający się po odkręceniu korka, mało bo mało, ale czy to normalne? Auto przyśpiesza jednostajnie, bez jakiegokolwiek szarpania czy dławienia.

  6. #46
    Madridista Olb's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuska Ziemia
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Budą nic nie trzepie? Mnie to wygląda na intercooler (chodź spadek mocy byłoby bardziej odczuwalny) sprawdź jeszcze układ wydechowy może jest "dziurawy" i stąd ten dźwięk.

  7. #47

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kalisz
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam
    Mam mały problem. Silnik nie pali na jeden cylinder na paliwie a na gazie jest wszystko ok.
    Jak zdejmowałem przewody od wtrysków to zlokalizowałem, że, na 4 cylinder nie pali.
    Zacząłem od układu paliwowego - wymieniłem filtr paliwa, pompa podaje paliwo (zastanawiałem się nad ciśnieniem, ale pracuje tak samo na niskich jak i wysokich obrotach).
    Dalej wymieniłem wtrysk, ale nie pomogło.
    Wątek zapłonu porzuciłem, bo na gazie pracuje ok., ale profilaktycznie wymieniłem świece.
    Myślałem, że może wtrysk gazu „puszcza” coś niepożądanego i stąd zakłócenia, ale jak zakręciłem zawór na butli i wysuszyłem gaz z przewodów to było bez zmian na paliwie…
    Wyczytałem motyw z modułem zapłonowym, ale nie wiem czy to może być to, bo na gazie jest ok.
    Na VAG-u nie wyświetla żadnych błędów na silniku i na instrumentach.
    Najlepsze jest to, że, kilka razy po odpaleniu było wszystko ok. a w trakcie jazdy znowu przestał gadać na wszystkie cylindry… teraz od dłuższego czasu już w ogóle nie pali na wszystkie.
    Ma ktoś jakieś pomysły albo widział coś podobnego???

  8. #48
    marshal_sila's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Krasnystaw
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    To ja tez dodam coś od siebie wczoraj mój AGU przestał palić na 3 cylinder od rozrządu.Cewka zamieniona -sprawna,świeca podmieniona-sprawna, moduł zapłonowy wymieniony-niesprawny.Po wymianie jest ok.Koszt TOPRAN 118,76pln

  9. #49

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kalisz
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Sprawa rozwiązana padł sterownik od gazu.

  10. #50

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Krakow
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny 1.9 TDI PD zimny zapowietrza sie, pali na 3 cylindry, bardzo duze korekcje wtryskow

    Witam, mam nastepujacy problem:
    Samochod Audi A3 2001 1.9 TDI PD ASZ 130km
    Na zimym silniku zapowietrza sie, chodzi na 3 cylindry, w miare rozgrzewania problem ustepuje.
    Jedyny błąd to 16687 czyli brak zapłonu 3ci cylinder, na zimnym silniku wystepuje jako stały, pozniej sporadyczny, na ciepłym brak bledu
    Kąt synchronizacji -1,1
    Korety wtrysków odczytane dla poszczeglnych cylindrow przy danych temperaturach:

    temperatura|cyl.1|cyl.2|cyl.3|cyl.4
    30st -3 1,8 2,99 -1,72
    40st -3 1,15 2,99 1,41
    50st -3 -1,03 2,99 0,78
    60st -3 -0,85 2,99 0,61
    70st -3 -0,07 2,99 -1,55

    76st korekcja 1 cylindra zaczela sie zmieniac, brak bledu 3 cylindra, zaczal palic na 4 cylindry, wolne obroty zwiekszyly sie do 950

    80st -2 -0,49 2,99 -0,55

    83st korekcja 3 cylindra zaczela sie zmieniac

    90st -1,51 -0,42 2,3 -0,3

    Dobrze kombinuje że pompowtryskiwacze 1 i 3 cylinder do wymiany, czy szukac jeszcze gdzies?

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •