800zł wraz z rozzadem sie wymienia....
800zł wraz z rozzadem sie wymienia....
leviatanm
|
myślałem że można wymienić sama pompe...
Mam nadzieje że to termostat jednak ..
A tak nota bete wymiany przy 180.000 o której pisałeś - nie łudź się, że to było robione. Chyba, że lubisz mocne wrażenia, bo strzelający pasek należy do jednego z nich. Wymianę rozrządu robi się niezależnie od tego co masz na papierach i co powie poprzedni właściciel.
Jak kupowałem samochód to był sprawdzany przez mechanika , i rzeczywiście rozrząd był świeży , także nie musze go wymieniać
troche to dziwne bo niemcow stac na oryginalne czesci i nie chce wierzyc mi sie ze zalozyli jakis tani bubel.netes moze miec racje to ze bylo napisane ze byl wymieniany przy takim stanie licznika nie znaczy ze byl faktycznie zrobiony a nowy pasek rozrzady nie swiadczy ze byl wymieniany caly rozrzad.mozna zapytac po czym stwierdzil Twoj mechanik ze rozrzad byl zrobiony?wystarczy wyciagnac termostat i przejechac sie wtedy dowiesz sie czy otwiera sie czy nie badz zrobic test w sloiku lub innym naczyniu
Who I am? I am a the Champion.
To że rozrząd był wymieniany przy 180tys. km jest całkiem realne i to nawet na oryginalnych cześciach ale to że ma tylko 200tys. przejechane to już może byc mniej realne i dlatego pompa mogła sie rozlecieć.
Nie zawsze można wierzyć w o co ludzie mówią
dzisiaj wymieniony został termostat, rzeczywiście temperatura spadła ale nawiewy dalej nie dmuchały ciepłym powietrzem więc jutro mechanik powiedział że zobaczy czy pompa jest walnięta, jezeli to do gorsza opcja uszczelka pod głowicą... :/
To czy uszczelka pod głowicą jest walnięta, najlepiej widać po mętnym/brudnym płynie chłodniczym (w zbiorniczku na zimnym silniku). Nie sądzę natomiast, żeby to wpływało na temperaturę płynu. Poza tym mógł walnąć Ci najpierw termostat a potem pompa - pompę łatwiej wykończyć płynem o temp 120 stopni niż takim o temp 90 stopni
Zdziwiłbyś się.
Podczas Gdy uszczelka pod głowicą jest walnięta, temp podczas obciążenia silnika gwałtownie rośnie, i płyn wywala przez zbiorniczek wyrównawczy.
Dzieje się tak dlatego, ponieważ występują przedmuchy z uszczelki do kanału wodnego ( płynu chłodzącego ).
Więcej informacji na temat uszczelki pod głowicą, można znaleźć na forum.
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
Jednak była to pompa wody ...
Ale od jakiegoś czasu słyszałem jakieś stuki w silniku okazało się ze to łożysko w rolce napinacza. Odrazu kupiłem rolke + napinacz za co zapłaciłem 200zł za pompe wody 150zł za termostat 40zł pisze ceny jakby ktoś kiedyś szukał ile mniejwiecej to kosztuje.
Pozdrawiam
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)