Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 61 do 70 z 71

Temat: brak mocy - BKD

  1. #61
    Kamil20392's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wadowice
    Auto
    Audi quattro
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    23 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Bedzie odczuwalny brak mocy,co do tego buchniecia to mógł się wypiac wąż od intercoolera .

  2. #62
    Deroyter's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    .
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    napisze bo może komuś się przyda : tak jak koledzy _danielllo_ i Kamil20392 napisali - padło turbo, już nie działa praktycznie wcale, jestem umowiony na regeneracje. Nie chciałem się bawić w czyszczenie bo jak dla mnie jest to załatwienie sprawy na krótką mete.

    Dzięki i pozdro !

  3. #63

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    daleko
    Auto
    a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny Tryb awaryjny

    Witam,
    Otoż mam problem z trybem awaryjnym ale zacznijmy po kolei, mam 8p bkd 2.0 tdi 2004r, po sofcie powiedzmy 170 koni było kiedyś, poprzedni typ to robił dawno temu ja mam ją od 7 lat, generalnie zrywna bestia była, takie ciśnienie dawała że węże od ic pewnego dnia mi spadły, pourywało zaczepy i zapinke na alu, gdzieś wyczytałem że wkręty najlepsze i tak zrobiłem to było z 4 lata temu śmigała rewelka dalej aż do lutego bo znowu zaczęło rozłączać turbo, patrze na moje węże a tam dzura że kciuk wejdzie, kupiłem nowy wąż orginał używka stan ok, włożyłem go na wkrety i latał idealnie, teraz od mc mam problem bo wąż jest cały nie dmucha obok niego nic a czasem na 100 km włączy sie raz tryb awaryjny a czasem 6 razy, odczuwam spadek mocy znaczny, słabo sie rozpedza, a pozatym turo szumi jak deptam, wcześniej jak mialem dziure w ic to fajnie gwizdała a teraz dzwiek jest inny, , weze patrze ale nie widze nigdzie dziury zadnej, dodam ze na postoju nie slychac tego szumu dopiero jak po drodze cisne to szumi, co to moze byc ? gdzies jakas nieszczelnosc? dodam ze z wezy od ic kapie olej ale to standard, moze uszczelnic silikonem weze od ic bo czytalem ze niektorzy tak robia ? czy może ic gdzies pekł ? dodam jeszcze że dziś w 2 osoby jak patrzylismy i ja byłem pod autem a druga osoba dodawała gazu to wąż od ic od strony pasarzera podczas dodawania gazu puchł jak balon a po puszczeniu gazu schodziło z niego, może wadliwy kupiłem wąż to normalne ? Czekam na jakaś poradę

  4. #64

    Data dołączenia
    Jan 2021
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Zadam tu pytanie bo silnik bkd i nie będę zakładał nowego wątku. To normalne ze na 1 biegu turbo nie pracuje, ale na reszcie biegów już tak w miarę pracuje? Auto kupione od handlarza on kupił go od banku i dość długo stał on gdyż wszystkie elementy aluminiowe są zaśniedziałe na silniku. Autko mam 2 dni. Nie kopci raczej bo końcówki są czyste. Tylko śladowe ilości sadzy. Przebieg o ile ważne 194k, 2004r.

  5. #65
    Pytek's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ustrzyki Dolne
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PawcioV6 Pokaż post
    To normalne ze na 1 biegu turbo nie pracuje, ale na reszcie biegów już tak w miarę pracuje?
    Nie jest to normalne.. Turbo pracuje na każdym biegu, a tym bardziej w BKD czuć jak turbo wstaje bo budzi się bardzo szybko. Coś musi być nie tak.. Najlepszym rozwiązaniem jest podpiąć komputer i zobaczyć jakie ma błędy

  6. #66

    Data dołączenia
    Jan 2021
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Ok dzięki za odpowiedź. Myślałem ze to jest coś w stylu aby sprzegło wytrzymało jak najdłużej czy coś w tym stylu postaram się go podłączyć pod kompa.

  7. #67

    Data dołączenia
    Jan 2021
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Kontynujac temat braku mocy bkd, turbo nie pompuje na pierwszym biegu, na reszcie w miarę ok. Ciężko odpala na ciepłym silniku, zimny pali na pół obrotu silnika. Brak błędów podmieniłem przeplywke brak jakiś zmian. Spalanie tak około 500km spalił ponad 30l w cyklu mieszanym z czego 60% trasa, predkosc przelotowa na trasie nie mniej niż 120km/h. Autko długo stało z ponad rok jak nie dwa lata (mech na kompresorze klimy, aluminium zaśniedziałe wszystkie elementy silnika). Zrobiłem nim jakieś 2300km i bez zmian. Jakieś sugestie co sprawdzic?

  8. #68

    Data dołączenia
    Jan 2021
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Zauważyłem również jakieś tarcie frugotanie(?) Podczas przyspieszania mocnego 4 bieg w górę sporadycznie 3. Coś podobnego mam co do tego filmiku. Filmik nie mój, ale dźwięk ten sam tylko ze u mnie słabo słuchać

  9. #69

    Data dołączenia
    Dec 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Telford
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    mam to samo powyżej 100 km/h możliwe że to opony lub jakiś plastik wariuje

  10. #70

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    daleko
    Auto
    a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny problem z turbo i z samochodem logi

    Witam wszystkich,


    Mam problem, auto 2.0 TDI BKD 2004 8p, otóż auto łapało mi klasyczny notlauf zacięta zmienna geometria, wyjąłem turbo wyczyściłem poskładałem i założyłem, wcześniej już wymieniłem 2 węże od intercoolera bo je rozerwało i wgl węże są poskręcane na blachowkręty bo parę razy zdarzyło się że węże po prostu zdejmowało bo zawleczki nie dawały rady ich utrzymać auto ponoć po programie robione przez poprzedniego właściciela. Teraz mam problem bo po czyszczeniu turbo dalej jest kicha bo łapie notlauf i auto jest bardzo słabe w porównaniu do tego co było kiedyś, przyznam się że jak wkładałem już turbo wyczyszczone zaślepiłem odrazu EGR, chłodniczke zostawiłem z wężami, myślałem że będzie lepiej, na pewno regulacja gruszki jest źle skalibrowana bo zakręciłem mniej więcej jak stara a zakupiłem nową. I pytanie jest takie bo zrobiłęm logi i można wywnioskować że na niskich obrotach jest niedoładowanie a na wysokich przeładowywane, Jak temu zaradzić ? zakładać prędziutko ten EGR ? Może to być też jego wina ? w BDK trzeba zmieniac soft ? ja sie wywali egr ?
    takie coś mi udało sie zrobić:

    logi 11 dynamiczne
    Cycle,CZAS,,,,,CZAS,,,,
    Znacznik,ZAPISU, /min, mbar, mbar, %,ZAPISU,,,,,ZAPISU,,,,

    ,117.40,1029,1173.0,1040.4,81.3,,,,,,,,,,
    ,117.56,1386,1091.4,1040.4,69.7,,,,,,,,,,
    ,117.71,1596,1060.8,1050.6,68.9,,,,,,,,,,
    ,117.87,1533,1060.8,1091.4,68.9,,,,,,,,,,
    ,118.03,1491,1193.4,1122.0,70.1,,,,,,,,,,
    ,118.18,1638,1530.0,1162.8,76.1,,,,,,,,,,
    ,118.34,1512,1499.4,1224.0,76.1,,,,,,,,,,
    ,118.49,1596,1917.6,1295.4,76.1,,,,,,,,,,
    ,118.65,1638,2060.4,1366.8,76.1,,,,,,,,,,
    ,118.81,1680,2172.6,1458.6,75.3,,,,,,,,,,
    ,118.97,1743,2233.8,1570.8,72.5,,,,,,,,,,
    ,119.12,1848,2274.6,1693.2,64.1,,,,,,,,,,
    ,119.28,1911,2315.4,1805.4,63.0,,,,,,,,,,
    ,119.43,1953,2346.0,1907.4,53.8,,,,,,,,,,
    ,119.59,2079,2346.0,1999.2,51.4,,,,,,,,,,
    ,119.75,2142,2346.0,2080.8,46.6,,,,,,,,,,
    ,119.90,2268,2346.0,2172.6,42.6,,,,,,,,,,
    ,120.06,2268,2346.0,2264.4,41.4,,,,,,,,,,
    ,120.21,2394,2346.0,2356.2,40.2,,,,,,,,,,
    ,120.37,2457,2346.0,2407.2,36.7,,,,,,,,,,
    ,120.53,2541,2335.8,2478.6,32.3,,,,,,,,,,
    ,120.68,2625,2335.8,2539.8,29.1,,,,,,,,,,
    ,120.84,2709,2325.6,2590.8,23.9,,,,,,,,,,
    ,120.99,2793,2315.4,2601.0,20.7,,,,,,,,,,
    ,121.15,2856,2295.0,2601.0,15.9,,,,,,,,,,
    ,121.31,2919,2274.6,2601.0,8.8,,,,,,,,,,
    ,121.46,2940,1540.2,2601.0,4.8,,,,,,,,,,
    ,121.62,2709,1040.4,2601.0,56.2,,,,,,,,,,
    ,121.78,2310,1040.4,2468.4,67.7,,,,,,,,,,

    i po sekundzie jak bym przytrzymał dłużej od razu łapie tryb awaryjny przy 3 tyś
    pyzatym wywala mi parę błędów, co się mogło popsuć dodatkowo ?


    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Typ podwozia: 8P (1K0)
    Skanowanie: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 7D


    00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000
    01-Silnik -- Stan: Usterka 0010
    03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010
    08-Klimatyzacja -- Stan: Usterka 0010
    09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
    15-Airbag -- Stan: OK 0000
    16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
    17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
    19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
    25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
    42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
    44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
    46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000
    52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
    7D-Dogrzew.wnętrza -- Stan: Usterka 0010

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKD.clb
    Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 G HW: 028 101 136 4
    Komponent: R4 2,0L EDC G000SG 5705
    Weryfikacja: 12345678 Numer seryjny: AUX7Z0D4FN50B3
    Kodowanie: 0000072
    Kod serwisu: WSC 06435 000 00000
    VCID: 275D4E9B96ED1DB124-8072
    VINID: 9D196AAAA2201444411C62011C586DA48C

    5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
    18080 - Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1
    P1672 - 000 - przerwa/zwarcie z masą
    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 798 /min
    Moment obrotowy: 34.0 Nm
    Prędkość: 0.0 km/h
    Obciążenie: 0.0 %
    Napięcie: 14.29 V
    Bity binarnie: 00101100
    Temperatura: 36.9*C
    Cykl pracy: 9.6 %

    19559 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157)
    P3103 - 000 - Uszkodzenie
    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 798 /min
    Moment obrotowy: 34.0 Nm
    Prędkość: 0.0 km/h
    Obciążenie: 0.0 %
    Napięcie: 14.21 V
    Bity binarnie: 00101100
    Moment obrotowy: 170.0 Nm
    Moment obrotowy: 0.0 Nm

    16785 - Układ recyrkulacji spalin
    P0401 - 000 - Natężenie przepływu za małe
    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 1533 /min
    Moment obrotowy: 106.0 Nm
    Prędkość: 39.0 km/h
    Obciążenie: 25.5 %
    Cykl pracy: 14.7 %
    Bity binarnie: 00101000
    Ilość powietrza/Obr.: 405.0 mg/suw
    Ilość powietrza/Obr.: 650.0 mg/suw

    17055 - Świeca żarowa cylindra 1 (Q10)
    P0671 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie
    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 1176 /min
    Moment obrotowy: 112.0 Nm
    Prędkość: 0.0 km/h
    Obciążenie: 0.0 %
    Napięcie: 11.63 V
    Bity binarnie: 00101100
    Temperatura: 0.0*C
    Bity binarnie: 10110000

    16618 - Regulacja ciśnienia doładowania
    P0234 - 000 - Przekroczona granica regulacji
    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 3276 /min
    Moment obrotowy: 298.0 Nm
    Prędkość: 83.0 km/h
    Obciążenie: 100.0 %
    Napięcie: 14.29 V
    Bity binarnie: 00101000
    Ciśnienie rzecz.: 2233.8 mbar
    Ciśnienie rzecz.: 2590.8 mbar

    Kody gotowości: 1 1 0 0 1

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
    Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 K
    Komponent: ESP FRONT MK60 0103
    Kodowanie: 0023174
    Kod serwisu: WSC 06435 000 00000
    VCID: 3A7B87EF755F90594B-806E

    Znaleziono 1 błąd:
    01314 - Sterownik silnika
    004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8P0-820-043.lbl
    Oznaczenie elementu SW: 8P0 820 043 D HW: 8P0 820 043 D
    Komponent: KlimavollautomatH12 0150
    Weryfikacja: 052205 Numer seryjny: 8P0820043D
    Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
    VCID: 2D51BCB3B41137E1DE-8078

    2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
    00483 - Sterownik dodatkowego ogrzewania powietrza
    013 - Odczytać pamięć usterek
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 01101101
    Priorytet błędu: 3
    Częstość błędu: 1
    Wew.licznik błędów: 249
    Przebieg: 187628 km
    Wskaźnik czasu: 0

    Ramka zamrożona:
    ON

    01273 - Dmuchawa świeżego powietrza (V2)
    008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00101000
    Priorytet błędu: 3
    Częstość błędu: 1
    Wew.licznik błędów: 19
    Przebieg: 187404 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2020.08.14
    Czas: 00:03:52

    Ramka zamrożona:
    Temperatura: 42.0*C
    Prędkość: 325.0 km/h
    (bez jednostek): 208.0
    (bez jednostek): 34.0


    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet:. AKP\8P0-907-279-23-B.clb
    Oznaczenie elementu SW: 8P0 907 279 HW: 8P0 907 279 *
    Komponent: Bordnetz-SG 1.0 H30 0501
    Weryfikacja: 00030000 Numer seryjny: 00000000679384
    Kodowanie: 00884F0082141000000000000000000000
    Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
    VCID: 7AFB47EF35DF50590B-802E

    Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 8P1 955 119 C
    Komponent: Wischer WWS Audi350 0180
    Kodowanie: 16711696
    Kod serwisu: WSC 00000

    Nie znaleziono błędów.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 15: Airbag Plik etykiet: 8P0-959-655-84.lbl
    Oznaczenie elementu SW: 8P0 959 655 D HW: 8P0 959 655 D
    Komponent: Airbag 8.4ED H00 0140
    Kodowanie: 0010602
    Kod serwisu: WSC 06435 000 00000
    VCID: 4385FA0B0295D19118-8016

    Nie znaleziono błędów.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 8P0-953-549.lbl
    Oznaczenie elementu SW: 8P0 953 549 HW: 8P0 953 549
    Komponent: Lenksäulenmodul H11 0020
    Kodowanie: 0000022
    Kod serwisu: WSC 06435 000 00000
    VCID: 7BF542EB3AE5695110-802E

    Nie znaleziono błędów.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8P0-920-xxx-17-MY7.clb
    Oznaczenie elementu SW: 8P0 920 900 D HW: 8P0 920 900 D
    Komponent: KOMBIINSTR. VDO H27 0150
    Weryfikacja: D10 Numer seryjny: 1244DD10022860
    Kodowanie: 0004103
    Kod serwisu: WSC 11111 111 11111
    VCID: 306FA5C7A3235A09F5-8064

    Nie znaleziono błędów.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet:. AKP\1K0-907-530-V1.clb
    Oznaczenie elementu SW: 1K0 907 530 D HW: 1K0 907 951
    Komponent: Gateway H08 0100
    Weryfikacja: 08 Numer seryjny: 2500104421028D
    Kodowanie: 3D0F0B00070100
    Kod serwisu: WSC 06435 000 00000
    VCID: 285F4DA79BF312C92D-807C

    Nie znaleziono błędów.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: 1K0-920-xxx-25.clb
    Oznaczenie elementu SW: 8P0 920 900 D HW: 8P0 920 900 D
    Komponent: KOMBIINSTR. VDO H27 0150
    Weryfikacja: D10 Numer seryjny: AUX7Z0D4FN50B3
    Kod serwisu: WSC 32662 134 80616
    VCID: 306FA5C7A3235A09F5-8064

    Nie znaleziono błędów.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 42: Elektr.drzwi kier. Plik etykiet: AKP\8P0-959-801-MIN1.clb
    Oznaczenie elementu: 8P0 959 801 A
    Komponent: Tuersteuerger. H10 0010
    Kodowanie: 0000048
    Kod serwisu: WSC 06435 000 00000
    VCID: 397998E370599B4142-806C

    Nie znaleziono błędów.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-144-G2V2.clb
    Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 F
    Komponent: EPS_ZFLS Kl.9 1301
    Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
    VCID: 2E53BBBFB9174CF9E7-807A

    Nie znaleziono błędów.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: AKP\8P0-959-433.clb
    Oznaczenie elementu: 8P0 959 433 B
    Komponent: KSG H02 0040
    Kodowanie: 188800186D288505484A016000
    Kod serwisu: WSC 32662 134 80616
    VCID: 3B7582EB7A65A95150-806E

    Podsystem 1 - Komponent: Sounder n.mounted

    Podsystem 2 - Komponent: NGS n.mounted

    Podsystem 3 - Komponent: IRUE n.mounted

    Nie znaleziono błędów.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 52: Elektr.drzwi pas. Plik etykiet: AKP\8P0-959-802-MIN1.clb
    Oznaczenie elementu: 8P0 959 802 A
    Komponent: Tuersteuerger. H10 0010
    Kodowanie: 0000048
    Kod serwisu: WSC 06435 000 00000
    VCID: 3A7B87EF755F90594B-806E

    Nie znaleziono błędów.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adres 7D: Dogrzew.wnętrza Plik etykiet: 1K0-963-235.lbl
    Oznaczenie elementu SW: 1K0 963 235 D HW: 1K0 963 235 D
    Komponent: PTC-Element 0404
    Weryfikacja: 00700000 Numer seryjny:
    Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
    VCID: 2C57B1B78F0B3EE9C9-8078

    Znaleziono 1 błąd:
    00361 - Element grzejny dodatkowego ogrzewania (Z35)
    014 - wadliwy

    Koniec --------------------(Skanowanie trwało: 01:25)----------------------

Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •