Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 71 do 80 z 104

Temat: zepsute wycieraczki przednie

  1. #71
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Nie działały Ci przednie wycieraczki i nie przeszkadzało Ci to?

    Prędzej bym szukał przyczyny w manetce skoro trochę ją pomachałeś, żeby wypompować płyn.

  2. #72

    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wroc
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Chmiel Pokaż post
    Nie działały Ci przednie wycieraczki i nie przeszkadzało Ci to?

    Prędzej bym szukał przyczyny w manetce skoro trochę ją pomachałeś, żeby wypompować płyn.
    przednie działały, tylko zatrzymywały się w nieprawidłowym miejscu tzn.

    każdy kolor oznacza zatrzymanie wycieraczek w nieprawidłowym miejscu, zdarzało się to sporadycznie.

    po użyciu tylnego spryskiwacza wyciek płynu pojawił się gdzieś na tej wysokości w komorze silnika

    i od tego czasu wycieraczki wariują tzn. Uruchamiają w momencie przekręcenia stacyjki kluczyka i działają przez około 50 sekund, potem zatrzymują się w różnych miejscach na szybie tak jak na rysunku na górze.
    Ostatnio edytowany przez tomasz44 - 14-01-14 o 13:46

  3. #73
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Co do przecieku jeśli nie zlokalizowałeś to Ci pomogę. Miałem to samo. Przewód się rozłączył w tym plastikowym wychodzącym z podszybia(obok Twojego kółka czerwonego).
    A jak chodzą ogólnie te przednie wycieraczki? Widzisz różnicę pomiędzy pierwszym a drugim biegiem jeśli chodzi o szybkość? U mnie też się zatrzymywały czasem. Tym bardziej jak był mróz. Chodziły ciężko aż się zatrzymywały i po jakimś czasie dopiero reagowały na manetkę.

  4. Podziękowania dla Chmiel za pomoc w problemie

    tomasz44 (24-01-14)

  5. #74

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    TYCHY
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jak ciężko chodzą i zatrzymują się wycieraczki tzn że zapieczone są sworznie w miejscu gdzie montuje się ramiona, należy zdemontować cały mechanizm, rozebrac wszystko, dokładnie wyczyścić i nasmarować, robiłem już to dwa razy,

  6. Podziękowania dla szmic za pomoc w problemie

    tomasz44 (24-01-14)

  7. #75

    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wroc
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Chmiel Pokaż post
    Co do przecieku jeśli nie zlokalizowałeś to Ci pomogę. Miałem to samo. Przewód się rozłączył w tym plastikowym wychodzącym z podszybia(obok Twojego kółka czerwonego).
    dziękuję za pomoc, w zlokalizowaniu przecieku jutro po pracy się tym zajmę.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Chmiel Pokaż post
    A jak chodzą ogólnie te przednie wycieraczki? Widzisz różnicę pomiędzy pierwszym a drugim biegiem jeśli chodzi o szybkość? U mnie też się zatrzymywały czasem. Tym bardziej jak był mróz. Chodziły ciężko aż się zatrzymywały i po jakimś czasie dopiero reagowały na manetkę.
    wycieraczki chodzą z inną szybkością w pozycji 0 są o wiele szybsze niż w pozycji 2

    uruchamiają się przy przekręceniu stacyjki automatycznie wtedy kiedy zatrzymały się w nieprawidłowej pozycji (kolorowe strzałki) natomiast jeśli zatrzymają się w prawidłowej pozycji to nie uruchamiają się automatycznie przy przekręceniu stacyjki.



    Cytuj Oryginalnie napisane przez szmic Pokaż post
    Jak ciężko chodzą i zatrzymują się wycieraczki tzn że zapieczone są sworznie w miejscu gdzie montuje się ramiona, należy zdemontować cały mechanizm, rozebrac wszystko, dokładnie wyczyścić i nasmarować, robiłem już to dwa razy,
    dużo jest z tym roboty? 1h -2 h?

  8. #76

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    TYCHY
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tomasz44 Pokaż post
    dużo jest z tym roboty? 1h -2 h?
    Demontujesz ramiona wycieraczek, plastikowe podszybie, odkręcasz cały mechanizm z auta i na stół, rozbierasz wyciągając zabezp. sworzni gdzie wchodzą ramiona wycieraczek i tu spotkałem się np. w oplu że były małe oringi aby woda nie dostawała się do sworzni, w audi ich niewidziałem albo już ich nie było, wyciągasz sworznie i czyścisz papierem ściernym (jak są przypieczone to nawet trudno je wyciągnąć, ale nakręcasz lekko nakrętkę i można użyć młotka) po czym trochę smaru i składasz, całość zajęła mi około 2 godz. ale zaznaczam że wycieraczki chodziły już z dużym oporem a czasami potrafiły zatrzymać się w połowie szyby lub skakały co parę centymetrów, po tym zabiegu u mnie chodzą idealnie, oczywiście u ciebie może inny problem ale mały opis może się komuś przyda.
    Co do elektrycznej sprawy ( druga rozbiórka mechanizmu) to u mnie po rozebraniu silniczka okazało się, że brak było na końcu jednego ślizgu metalowego grzybka, który był tam powiedzmy przynitowany lub przylutowany ale miało to związek z taką samą pracą wycieraczek na różnych ustawieniach manetki (dorobiłem ze śrubki chyba 2mm z kulistym łbem)
    Ostatnio edytowany przez szmic - 15-01-14 o 13:58

  9. Podziękowania dla szmic za pomoc w problemie

    tomasz44 (24-01-14)

  10. #77
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Skombinuj najlepiej od razu ściągasz do ramion, bo możesz mieć problem ze zdjęciem.

  11. Podziękowania dla Chmiel za pomoc w problemie

    tomasz44 (24-01-14)

  12. #78

    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wroc
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytat Zamieszczone przez Chmiel Zobacz posta
    Co do przecieku jeśli nie zlokalizowałeś to Ci pomogę. Miałem to samo. Przewód się rozłączył w tym plastikowym wychodzącym z podszybia(obok Twojego kółka czerwonego).
    dziękuję za pomoc, w zlokalizowaniu przecieku jutro po pracy się tym zajmę.
    przeciek usunięty był dokładnie w tym miejscu gdzie opisałeś, od momentu usunięcia przecieku wycieraczki przednie zaczęły normalnie działać, nie wiem czy to wina ujemnej temperatury ale działa dlatego narazie odpuszczam grzebanie.

  13. #79

    Data dołączenia
    Jan 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Libiąż
    Auto
    A3 8L 1,9 TDI AGR
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    To może i ja spróbuje uzyskać pomoc. 2 dni temu jadąc w dłuższą trasę i deszczowy dzień używałem normalnie wycieraczek przednich. Po godzinie jazdy użyłem spryskiwacza i wycieraczki zaczeły ciągle chodzić na wyłączonej pozycji. Wszystkie pozostałe "biegi" pracują prawidłowo. Po dłuższej chwili czasem się zatrzymują, ale w dowolnej pozycji. Do celu dojechałem na pierwszym biegu. Dzisiaj dobrałem sie do przekaźników bo stawiałem na przekaźnik wycieraczek. Okazuje się jednak, że nie mam tego trzeciego przekaźnika. Drugi przekaźnik jest o numerze 213 i to jest chyba KOntakt X, dalej jest puste miejsce i kolejny przekaźnik od świec żarowych. Na wyłaczonym biegu wycieraczki chodzą cały czas, z dołu kierownicy za każdym osiągnieciem pozycji "0" wycieraczek słychać przełączenie przekaźnika (tak jakby miały się zatrzymać, a jednak tego nie robią). Wydawało mi się, że to właśnie słychać ten przekaźnik 213 (po jego wyjęciu wycieraczki nie działają. Jak popycham wycieraczki "głebiej" w pozycji zbliżonej do "zera" to wycieraczki zatrzymują się prawidłowo. Wygląda to tak jakby nie osiągały pozycji "zero", a przy pchnięciu ręką dochodzą do właściwej.
    Czy macie jakieś spostrzeżenia co do tego stanu?

  14. #80
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Sprawdź przekaźnik 377 taki podwójny w miejscu 5 i6 się on znajduje
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •