Umówiłem się do mechanika na wtorek i zobaczymy jaki będzie tego finał. Jeszcze raz dziękuję za sugestie, a jak tylko będę coś więcej wiedział to dam znać.
Umówiłem się do mechanika na wtorek i zobaczymy jaki będzie tego finał. Jeszcze raz dziękuję za sugestie, a jak tylko będę coś więcej wiedział to dam znać.
|
ja miałem taki problem ze duzo palił i trzęsło silnikiem i kierownicą i nie miał mocy. I okazało sie ze musiałem wymienić cewkę zapłonową. kupiłem wymieniłem i autko ładnie śmiga. zdejmij kazdy kabel z osobna ze świecy i zobacz czy na wszystkich jest różnica w pracy silnika. U mnie tak było, nie było iskry na jednej swiecy i okazało się ze to wina cewki. koszt cewki to 220 pln, ale na allegro widziałem za 120. wymienić dasz radę sam. u mechanika ok 60-80 pln.
Jakie przewody kupiłeś Beru orginał czy jakieś badziewie JanMore czy jakoś tak i sprawdź czy świece do twojego silnika.
Cześć, a jaką masz temperaturkę?
może czujnik temperatury cieczy albo termostat padnięty?
pozdro
Ja mam pytanie odnośnie uszkodzonego termostatu. Silnik nagrzewa mi się do ok. 70 stopni. Jak mocno wpływa to na zwiększenie spalania?
no na pewno jest to zauważalne, u mnie był walnięty to łykał ze 2 litry więcej
There's only one word you need to know. Low.
silnik nie osiaga temperatury roboczej i jest niedogrzany,nie osiaga temperatury roboczej ktorej potrzebuje do poprawnej pracy.
napisze to prosciej: to jest tak jakbys w zime przy mrozie -10 chcial biegac w koszulce z krotkim rekawkiem.owszem pobiegniesz ale mniej wydajniej niz gdybys mial bluze.
dziwne porownanie ale obrazuje sytuacje
Who I am? I am a the Champion.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)