Strona 20 z 22 PierwszyPierwszy ... 101819202122 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 191 do 200 z 216

Temat: Ciężko odpala po nocy / BKD

  1. #191
    Enten's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Otwock
    Auto
    Audi a3, Golf mk1 1.9TDI ASZ
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    sprawdź poziom płynu chłodzącego, jeśli będziesz miał na minimum to będzie wywalał błąd, że jest go mało.
    Przy następnym odpaleniu już nie wyświetli (ja tak miałem).
    W ciągu dnia jak się nagrzeje to poziom płynu wzrasta i już nie ma problemu.
    My life be like Ooh Ahh...

    ... wracam do gry
    BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm

    by EvolutionMotorSport


    Zużycie paliwa - Motostat.pl

    mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057

  2. #192
    mefiuu2509's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom/Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    29 razy

    Domyślny

    Poziom płynu to od razu sprawdzałem jak zobaczyłem ten komunikat i jest na maksimum.

  3. #193
    rk14's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Co komunikatu o niskim stanie płynu, czytałem ze pomaga oczyszczenie z osadu metalowych pręcików w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Też miałem ten problem kiedyś w 1.9, ale nie zawracałem sobie tym głowy po ok.5min pracy silnika od odpalenia na zimno zawsze komunikat gasł.

  4. #194
    mefiuu2509's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom/Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    29 razy

    Domyślny

    A to spróbuje przeczyścić bo mi też na zimnym tylko ten komunikat wywala, a tak to poza tym nic się nie dzieje. ale jak odpalę go jeszcze ze dwa razy to już się nie wyświetla

  5. #195

    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    miałem to
    jak się nagrzał tak na 50 stopni to komunikat znikał
    a jak był zimny to piszczało, że mało płynu... a wystarczyło wziąć pilniczek do paznokci i poszurać po 2 prętach w zbiorniczku i temat się skończył

  6. #196
    Harnasio's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznan
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam podepnę się do tematu. A mianowicie posiadam od marca A3 2.0 tdi (BKD) pojawil sie problem po kupnie auta od miesiaca zauwazylem ze ubywa mi plynu chlodniczego tak po przejechaniu 1-2 tys km. Czasami wlasnie po dluzszym postoju auto musi chwile zakrecic by odpalilo czasami faluje wskasowka od obrotomierza. Plynu ubywa tak od max do min. Bylem u miechanika sprawdzal uklad niby zadnego sladu nie ma zeby gdzies plyn wyciekal podejrzewam peknieta glowice idzie to jakos bardziej sprawdzic bez jej sciagania i rozbierania?. Plyn jest czysty i na bagnecie od oleju nie widac by przybywalo. Prosze pomocyyyyyyy

  7. #197

    Data dołączenia
    Aug 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.8 TFSI - CJSA, CJSB (180 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jezeli nie ma sladow wyciekow a płyn ubywa plus rano gorzej pali to nie ma sie co łudzić. Głowica do wymiany

  8. Podziękowania dla PiTi za pomoc w problemie

    Harnasio (04-08-16)

  9. #198

    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    M-k
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Podjedz na jakąś lepszą stację diagnostyczną na analizę spalin - wyjdzie czy płyn się dostaje do komory spalania. Jeżeli się dostaje to głowica. Jeżeli nie to trzeba szukać dalej. Czasami wyciek znajduje się w miejscach niewidocznych na pierwszy rzut oka. Może być uszkodzony jakiś oring na szybkozłączce i płyn będzie uciekać. Sprawdź dokładnie chłodnice, przewody, szybkozłączki, nagrzewnicę. Co do odpalania to mogą być oringi na pompkach, falowanie obrotów wskazuje najprawdopodobniej na to że któraś pompka nie domaga - do sprawdzenia VCDSem

  10. #199

    Data dołączenia
    Oct 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kraków
    Auto
    2.0 tdi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Witam forumowiczów.
    Mam problem ze swoim silnikiem BKD ciezko odpala rano, robilem zestaw naprawczy do wtrysków i dalej to samo. Wiem, że moze to byc glowica, ale zauwazylem jedną prawidłowość jesli jest pełny bak to nie puszcza chmury rano, gorzej pali ale nie jest tak zle. Jakieś pomysły

  11. #200
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    vacupompa, może rozrusznik, może świece żarowe.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


Strona 20 z 22 PierwszyPierwszy ... 101819202122 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •