sprawdź poziom płynu chłodzącego, jeśli będziesz miał na minimum to będzie wywalał błąd, że jest go mało.
Przy następnym odpaleniu już nie wyświetli (ja tak miałem).
W ciągu dnia jak się nagrzeje to poziom płynu wzrasta i już nie ma problemu.
sprawdź poziom płynu chłodzącego, jeśli będziesz miał na minimum to będzie wywalał błąd, że jest go mało.
Przy następnym odpaleniu już nie wyświetli (ja tak miałem).
W ciągu dnia jak się nagrzeje to poziom płynu wzrasta i już nie ma problemu.
My life be like Ooh Ahh...
... wracam do gry
BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm
by EvolutionMotorSport
mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057
|
Poziom płynu to od razu sprawdzałem jak zobaczyłem ten komunikat i jest na maksimum.
Co komunikatu o niskim stanie płynu, czytałem ze pomaga oczyszczenie z osadu metalowych pręcików w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Też miałem ten problem kiedyś w 1.9, ale nie zawracałem sobie tym głowy po ok.5min pracy silnika od odpalenia na zimno zawsze komunikat gasł.
A to spróbuje przeczyścić bo mi też na zimnym tylko ten komunikat wywala, a tak to poza tym nic się nie dzieje. ale jak odpalę go jeszcze ze dwa razy to już się nie wyświetla
miałem to
jak się nagrzał tak na 50 stopni to komunikat znikał
a jak był zimny to piszczało, że mało płynu... a wystarczyło wziąć pilniczek do paznokci i poszurać po 2 prętach w zbiorniczku i temat się skończył
Witam podepnę się do tematu. A mianowicie posiadam od marca A3 2.0 tdi (BKD) pojawil sie problem po kupnie auta od miesiaca zauwazylem ze ubywa mi plynu chlodniczego tak po przejechaniu 1-2 tys km. Czasami wlasnie po dluzszym postoju auto musi chwile zakrecic by odpalilo czasami faluje wskasowka od obrotomierza. Plynu ubywa tak od max do min. Bylem u miechanika sprawdzal uklad niby zadnego sladu nie ma zeby gdzies plyn wyciekal podejrzewam peknieta glowice idzie to jakos bardziej sprawdzic bez jej sciagania i rozbierania?. Plyn jest czysty i na bagnecie od oleju nie widac by przybywalo. Prosze pomocyyyyyyy
Jezeli nie ma sladow wyciekow a płyn ubywa plus rano gorzej pali to nie ma sie co łudzić. Głowica do wymiany
Harnasio (04-08-16)
Podjedz na jakąś lepszą stację diagnostyczną na analizę spalin - wyjdzie czy płyn się dostaje do komory spalania. Jeżeli się dostaje to głowica. Jeżeli nie to trzeba szukać dalej. Czasami wyciek znajduje się w miejscach niewidocznych na pierwszy rzut oka. Może być uszkodzony jakiś oring na szybkozłączce i płyn będzie uciekać. Sprawdź dokładnie chłodnice, przewody, szybkozłączki, nagrzewnicę. Co do odpalania to mogą być oringi na pompkach, falowanie obrotów wskazuje najprawdopodobniej na to że któraś pompka nie domaga - do sprawdzenia VCDSem
Witam forumowiczów.
Mam problem ze swoim silnikiem BKD ciezko odpala rano, robilem zestaw naprawczy do wtrysków i dalej to samo. Wiem, że moze to byc glowica, ale zauwazylem jedną prawidłowość jesli jest pełny bak to nie puszcza chmury rano, gorzej pali ale nie jest tak zle. Jakieś pomysły
vacupompa, może rozrusznik, może świece żarowe.
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)