Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 19 z 19

Temat: [8L] AGN Maglownica

  1. #11
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    przy maglownicy masz śrube regulacyjną, dokrecasz z 1/3 obrotu i bedzie OK,
    klucz 13, zeby sie dostać trzeba zdjąc obudowe filtra powietrza i sie troszke nagimnastykowac


    M.
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  2. #12

    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rypin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    gdzie dokładnie jest ta śróba ja nie moge znaleźć??

  3. #13
    chester A3's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. wroclawia
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Marku mozesz zapodac jakies zdjecie
    ja tez mam problem z luzem i chce to zniwelowac tylko nie wiem gdzie ta sruba jest
    czekam
    OOOO UWIELBIAM




  4. #14
    kuba84's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowa Sól FNW
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Zobaczcie kiedy Marek pisał swój post prawie 3 lata temu. Kotlet jakich mało. Poza tym Marka już dawno nie ma i na pewno nie odpisze.

  5. #15
    chester A3's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. wroclawia
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    to moze jakas inna osoba dala by zdjecie gdzie ta sruba jest
    OOOO UWIELBIAM




  6. #16
    emil zagozdzon's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    To co po kotlecie bo ja też chciałby się dowiedzieć byłem ostatnio w "warsztacie" i powiedzieli zę napad trzęsawki przy 70 -80 km jest spowodowany nie przegubem ale maglownicą wiec chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt regeneracji - gdzie to można wykonać (woj. lubelskie, pomorskie) i gdzie jest ta śrubka jeśli ktoś dokręcał.
    Chip do tdi tylko w tune-up.pl -> gnieciesz !!
    hybrydowe turbiny,wtryski, chipy na ulice i do sportu
    ,Hamownia podwoziowa-pomiary mocy,Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
    .
    http://www.forum.a3-club.net/signaturepics/sigpic3577_1.gif

  7. #17
    MICEK's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZSL
    Auto
    BMW Touring 5 i
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Koszt regeneracji maglownicy to około 500zł wiem że w Koszalinie jest zakład zajmujący się tylko tym. Ta śruba fachowo Kamień jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi znajduje się prawie po środku od strony wydechu. ten napad trzęsawki wątpię aby był spowodowany maglownicą. Uszkodzenie jej objawia się pojedynczymi stukami na nierównościach oraz wyciekami
    Ostatnio edytowany przez MICEK - 05-05-10 o 19:19

  8. #18
    puniu1's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeg
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam, od kilku dni odczuwam luz na kierownicy. luz jest odczuwalny tylko przy skrecie w lewo. Czasami podczas jazdy odnosze wrazenie jakby kierownica sie lekko blokowala podczas jazdy na wprost z zamiarem skretu w lewo (lekki opor i puszcza). Przy pelnym skrecie na postoju czy to w lewo czy w prawo slychac takie jakby zgrzynanie ale nie metaliczne tylko gumy. Auto mialo robiony przeglad jakies 3 tyg temu i bylo wszystko ok. Przed przegladem wymienilem swoznie, tuleje na wahaczach i drazki stabilizatora. Rzadnych wyciekow pod autem nie zaobserwowalem. Czy ktos z was mial podobne objawy?
    Ostatnio edytowany przez puniu1 - 20-05-11 o 14:15

  9. #19
    kamilos2011's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    bełchatów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam Postanowiłem się podłaczyć.
    Mam taki problem otóż.
    Po dwóch tygodniach od regneracji magla wspomaganie osłabło, ci co regenerowali maglownicę stwierdzili że pompa wspomagania jest dobra i mają mi podmienić maglownice na inną ale chodzi o to że zaobsewowałem dziwną rzecz - odkręciłem koła ,rozpiołem końcówki z drązkami oczywiście na podniesionym aucie i zakręciłem kierownicą otóż chodziła w miarę lekko bez obciązenia ale potem odpaliłem silnik i pokręciłem z włączonym i tu zonk kierownica chodzi ciezej bynajmniej powinna chyba jescze lezej chodzić jesli pracuje pompa tak mi się wydaję dodam że pompa tłoczy 100barów. O co tu chodzi ?
    Dodano:
    ps pisałem w innym temacie ale tam nikt się nie odzywa więc przeniosłem tu swój problem
    Ostatnio edytowany przez kamilos2011 - 25-05-11 o 20:03 Powód: Automatyczne łączenie postów

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •