Na pewno wywal blow off bo w aum nie bedzie banglal. Zaloz ori dv (oczywiscie sprawdz czy nie dziurawa membrana) Po drugie zrob logi. Na forum znajdziesz ktore bloki pomiarowe
Na pewno wywal blow off bo w aum nie bedzie banglal. Zaloz ori dv (oczywiscie sprawdz czy nie dziurawa membrana) Po drugie zrob logi. Na forum znajdziesz ktore bloki pomiarowe
1.8T + K04-064 tfsi 359KM/471Nm
|
a moge orginalnie polaczyc nie chce zadnego zaworu
No w oryginale jest tam dv i musisz go zalozyc
1.8T + K04-064 tfsi 359KM/471Nm
no ok w tym tyg to ogarne ale z tego co wiem i mechanik mi mowil ze jak wywala zawor upustowy to wtedy pojawia sie problem ze strzela z tlumnika
Blow off w kosz. W jego miejsce oryginalny dv. Dawki nie da sie zmienic ot tak.
1.8T + K04-064 tfsi 359KM/471Nm
a jezeli bym zrobil program tam wtedy chyba idzie pokierowac z dawkami czy pierw lepiej doprowadzic silnik do poprawnego dzialania a moze byc przyczyna taka ze nie ma katalizatora i jest jedna sonda a powinny byc dwie
Moje AGU ostatnio zaczęło mega zalewać, do takiego stopnia że gaśnie na około 15min auto jest nie do odpalenia... Ja obstawiam że to Sonda walnięta, jak myślicie ? Nie ma kata, środkowego a końcowy jest przelotowy
Witam forumowiczów
Mam problem z moim 1.8 mam założona nowa instalacje LPG i po miesiącu jazdy zaczął strzelać na gazie raz przy 70 km na godzinę a czasem przy 120 co może powodować takie wystrzaly bo na sekwencji nie powinno się tak dziać
Witam forumowiczów
Mam problem z moim 1.8 mam założona nowa instalacje LPG i po miesiącu jazdy zaczął strzelać na gazie raz przy 70 km na godzinę a czasem przy 120 co może powodować takie wystrzały bo na sekwencji nie powinno się tak dziać. Wymienione świece na jedno elektrodówki, przewody i cewka i auto nadal strzela. Ostatnio zauważyłem ze katalizator jest pusty w środku czy to może powodować strzelanie bo już nie mam pomysłu co może być przyczyna
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)