Dopiero wróciłem od mechaniora ,siedzi nowa przepływka EX i dalej lipa.Od 4 biegu i 3000obr do 5000 nie jedzie ,poprawiło sie na 3biegu bo nie ma już przymulenia między 3 a 4tys.obr.Co jutro testować tym vagiem ? bo taki mam zamiar
Dopiero wróciłem od mechaniora ,siedzi nowa przepływka EX i dalej lipa.Od 4 biegu i 3000obr do 5000 nie jedzie ,poprawiło sie na 3biegu bo nie ma już przymulenia między 3 a 4tys.obr.Co jutro testować tym vagiem ? bo taki mam zamiar
|
Witam mam chyba poodbny problem , mianowicie auto idzie super na 1,2,3,4 a jak przejde na 5 to auto zaczyna jechac nagle go tak jakby dławi na 1-2 sekunde i za chwile znowu idzie i znowu zmula na 1-2 sekundy i potem juz idzie jak rakieta i nie ma problemu . Efekt czasami tez wystepuje na 4-ce . Pomozcie co moze byc przyczyna i co ewentulanie trzeba wymienic
Kurde teraz po tej wymianie przepływki jest totalna tragedia ! Komputer cały czas pokazuje błąd przepływomierza /coś z napięciem - sporadyczny/ i teraz praktycznie za każdym razem jak go przycisne do konca obrotów zaczyna się dławić i przestaje jechać .Przez 3-5min nie ma wogóle mocy szarpie i sie dusi.Można jechac jedynie nie dodając praktycznie gazu ale najlepiej stanąć ,zgaszenie i ponowne odpalenie silnika nic nie daje. Może jednak u mnie sterownik jest nie taki ?!? Wie ktoś konkretnie jaki u mnie powinien być ECU ? jego numer i może ma ktoś taki na sprzedaż
Dodano:
ogólnie to na przepływce do diesla było lepiej ,nie szarpał tak często
Ostatnio edytowany przez Jarxxx - 31-12-09 o 10:30 Powód: Automatyczne łączenie postów
podaj numer VIN to zobacze w etce
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
Witam. I jak udalo ci sie rozwiazac ten problem?
Dodano:
Ja miałem dokładnie to samo w mojej s3 tylko ze obiawy wyszly mi prawie po roku kiedys ropedzilem ją do 210 czy 220 i nagle zaczelo mi przerywac myslalem ze to komputer i jakies odciecie ale niedawno zaczeło dziac sie to samo takie przerywanie ale na nizszych biegach juz na 3 straszna lipa przy wyprzedzaniu auto jakby mocy nie mialo czasem poszlo tylko do 140 i dalej nie mialo sily obroty zostawaly do 4 tys ona niby szla do przodu z predkoscia ale obroty nie rosly. Podlaczylem ja pod vaga okazalo sie ze przeplywomierz do wymianki zrobilem to i niby troszke lepiej ale wciaz bylo przerywanie i brak mocy teraz niedawno okazalo sie ze jest walnieta druga pompa powietrza wykrylem to na vagu wymienilem obroty mam teraz normalne siegaja do 5 tys ale czasem teraz wciaz czuje takie jakby dwa szarpniecia i lipe czasem a 3 pojdzie elegancko bez szarpniecia a czasem szarpie na wyzszych biegach tez jakby jeszcze cos ja trzymalo to bardzo odobna akcja do tej co ty miales poradziles sobie jakos? Moze ktos tez mial takie problemy.
Ostatnio edytowany przez HomerSwz - 16-01-10 o 21:22 Powód: Automatyczne łączenie postów
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)