Strona 14 z 19 PierwszyPierwszy ... 41213141516 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 131 do 140 z 185

Temat: zawieszenie gwintowane 8P

  1. #131
    _danielllo_'s Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KRAKÓW/CHRZANÓW
    Auto
    AUDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Raczej złe dobrany gwint u mnie na serii siedzi niżej niż na tym gwincie.

  2. #132

    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    internet
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.8 TFSI - BYT

    Domyślny

    Na serii u mnie wygladal jak suv. No i w jakis sposob zle dobrany, bo z ciekawosci szukalem i ten gwint rozni sie tylko srednica przedniego amortyzatora



    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowany przez lwisla - 20-12-15 o 14:26

  3. #133

    Data dołączenia
    Dec 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    S3
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ

    Domyślny

    Pomóżcie mi proszę wybrać sobie zawias pod choinkę

    Kluczowe jest to aby:
    a) był megakozakiem na tor
    b) był dobry na trasę. Robię kilka/naście razy w mięsiącu trasę 3miasto - Wawa, więc S-ką musi dać się jechać i to komfortowo po naszych pięknych polskich drogach.

    W grę nie wchodzi żadne hardocorowe obniżenie o pół metra, poliuretany (przynajmniej nie na razie), czy też inne rozwiązania które sprawią, że będzie się tym jechało jak taczką.

    Myślałem o zawiasach, które przynajmniej w teorii można fajnie ustawiać:
    a) KW V3
    b) KW Clubsport
    c) Bilstein B16 BSS10

    Jeżeli ktoś tym jeździł / widział / dotykał dajcie proszę znać jak wrażenia i jakie są plusy i minusy. Zależy mi na opiniach fachowych a nie w stylu "bierz KW bo są dobzi"

  4. #134

    Data dołączenia
    Dec 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rawicz
    Auto
    Sportback BKD
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Panowie jest sens ładować sie w gwint uzywany do 1000zł ? bo taki budzęt mysle bym miał bo ogólnie padają mi amory w SB komplet nowych sachs moge miec za 650zł sprezyny mam jamex -35mm i zastanawiam sie czy nie zaryzykowac z uzywanym gwintem ale znowu nie chcialbym zeby był jakis beton, co o tym sadzicie ?

  5. #135
    Rumun89's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    (-(-_(-_-(-_-)-_-)_-)-)
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Czesc czy jak okaże sie ze u mnie mocowanie przednich kolumn bedzie 50mm ( ten gwint co chce kupić ma 55m) to jak wymienie zwrotnice bedzie wszystko ok ?? 1.9 tdi 2006r BKC
    Ostatnio edytowany przez Rumun89 - 09-02-16 o 20:21

  6. #136
    carlito1985's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kielce
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T CDLA
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Proszę o poradę
    Obecnie w mojej a3 sportback 2.0tfsi Q mam eibachy pro kit i felge 8j18 et 45. Zacząłem zastanawiać się nad obniżeniem ale nie całkowitą glebą. Najważniejsze żeby nie było przycierek przy doładowanym aucie i komfort w miarę możliwości. Z tego co się dowiedziałem w grę wchodzi eibach sportline z amorami bilstaina lub gwint AP.
    Czy ma ktoś doświadczenie z takimi zestawami? lub miał możliwość porównania takich zestawów z eibach pro kit?

  7. #137
    carlito1985's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kielce
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T CDLA
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Może ktoś pomóc?

  8. #138
    _danielllo_'s Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KRAKÓW/CHRZANÓW
    Auto
    AUDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Miałem gwint Ap w bmw e90 ,dużo kolegów też go ma i jest Ok nie jest zbyt twardy a ma fajne właściwości jezdne w tej kasie . Aktualnie też się nad nim zastanawiam do A3

  9. #139
    zwirus1's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dębica
    Auto
    Sportback
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX

    Domyślny

    jeśli chcesz dobrą glebę to w gwincie AP możesz mieć z tym problem bo brakuje gwintu z, ja osobiście kupiłem gwint H&R i zakres regulacji jest bardzo fajny i nie jest ten gwint taki twardy, w miarę przyjemnie się na nim jeździ

  10. #140
    carlito1985's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kielce
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T CDLA
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez _danielllo_ Pokaż post
    Miałem gwint Ap w bmw e90 ,dużo kolegów też go ma i jest Ok nie jest zbyt twardy a ma fajne właściwości jezdne w tej kasie . Aktualnie też się nad nim zastanawiam do A3
    Cytuj Oryginalnie napisane przez zwirus1 Pokaż post
    jeśli chcesz dobrą glebę to w gwincie AP możesz mieć z tym problem bo brakuje gwintu z, ja osobiście kupiłem gwint H&R i zakres regulacji jest bardzo fajny i nie jest ten gwint taki twardy, w miarę przyjemnie się na nim jeździ
    Dzięki za podpowiedź. interesuje mnie takie obniżenie że z przodu nie wsadzę palca i będzie równo z opona a z tyłu ewentualnie na pół palca. Nie wiem czy w h&r nie będzie za mały komfort.

Strona 14 z 19 PierwszyPierwszy ... 41213141516 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •