Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 12 z 12

Temat: Ciezko kreci i nie odpala TDI

  1. #11
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    przyczyna moze lezy w paliwie ..moze woda w nim byla,,polacy przeciez potrafia zarobic na kogos nieszczesciu,,

  2. #12
    aro06's Avatar
    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ojrzeń / Warszawa
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 APG
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    niestety nie to. Napiszę dla potomnych.

    Przyczyną nie był rozrusznik akumulator żadne tuleje paliwo filtr paliwa czy czujnik temperatury!
    Usterka leżała w masie. Na pierwszy rzut oka wyglądała masa ok ale i tak ją przeczyściłem klemy przy aku i masę przy silniku. Myślałem że będzie ok ale niestety nic lepiej ręce rozłożyłem i już nie wiedziałem co to. Aż do dziś gdy w garażu stal samochód temp sięgała 6 stopni a on ledwo kręcił i nie zapalił aku w końcu padł i zabrałem się za dochodzenie bo już miałem tego dość. Otóż okazało się że pod podstawą akumulatora jest kolejna masa mocowana do "prawie podłóżnicy" odrazu było widać że nie wygląda to dobrze przewód cały zaśniedziały aż popękały niektóre druciki i widać że stracił już trochę miedzi poprzez utlenienie. Nigdy bym nie pomyślał że ktoś jednak tam schowa niby taką pierdołę która może sprawić tyle problemu(mi spalił się jeden rozrusznik i sporo nerwów i czasu straconego co to może być o mechaniku nawet nie myślałem bo nie jeden fachowiec w tych okolicach wie mniej o tym samochodzie niż ja więc diagnozy typu rozrusznik czy akumulator nie miałem zamiaru słuchać a tymbardziej wykładac na to z kieszeni). Wracając do przewodu zapewne nie nadaje się on już więc zastosowałem podobny przewód tym razem dobrze zabezpieczyłem połączenia żeby miedź się nie ulotniła i zaśniedziała najlepiej smarem albo miedź w sprayu. Po złożeniu rozrusznik odrazu inaczej kręci jakby dostał 2 życie. Mam nadzieję że przyda się to potomnym kto ma podobny problem gdyż większość pisze o sprawdzeniu masy ale nie każdy się domyśli ze pod podstawą akumulatora też coś może być.

    Pozdrawiam.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •