Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Pokazane rezultaty 51 do 51 z 51

Temat: TDI ciężko pali na zimnym - rozwiązanie

  1. #51
    beryl15's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    NSZ, EL
    Auto
    Audi
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Nie jestem mechanikiem tylko praktykującym użytkownikiem, ale generalnie wszystko sprowadza się do tego, że w benzyniaku za zapłon odpowiada iskra ze świecy, natomiast w dieslu zapłon (mimo podgrzewania komory świecą żarową) jest samoczynny czyli spowodowany przez "samozapłon" mieszanki paliwowo-powietrznej pod wpływem ciśnienia (stąd tak ważna jest właśnie kompresja).

    Miałem golfa IV 1.6 16v (BCB) z 2003r., który w momencie gdy przestałem go używać (zostawiłem go dla ex-żony) nadal genialnie palił w największe mrozy (poniżej -25*C) na starym aku - a miał ponad 340kkm przelatane.

    Co do zużywania oleju to 1l/1kkm to już dużo --> jeśli logicznie pomyśleć, to nie potrzeba wymieniać Bo i tak co 15kkm wlewasz 15 litrów!

    Golf II Fire&Ice mojej Mamy (1.8 RP) pobiera ok. 2l od wymiany do wymiany, więc ten passat to też już najlepsze czasy ma za sobą (pewno ten przebieg też pod znakiem zapytania...)
    Ostatnio edytowany przez beryl15 - 23-12-14 o 16:31

Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •