Szkoda, że EDC16 tego nie obsługuje. A jeżeli wsadziłby EDC17 i przeprogramował odpowiednio to wtedy zaskoczy??
Czy jest to po prostu niewykonalne...??
Szkoda, że EDC16 tego nie obsługuje. A jeżeli wsadziłby EDC17 i przeprogramował odpowiednio to wtedy zaskoczy??
Czy jest to po prostu niewykonalne...??
Ostatnio edytowany przez MiCkIostr - 25-02-12 o 17:44
SportBack MiCkIego ==> Historia mojego Sportback'a
UWAGA!!!!! MOJEGO NICKA CZYTAMY TAK JAK GO PISZEMY...
|
Ale to nie wina oprogramowania, ze nie mozemy czegos zakodowac. Po prostu sterowniki nie obsluguja takiego kodowania... Czym bys to nie robil to nie zrobisz. VCDS, Vaf Can czy inne cuda...
---------- Post dodany 25-02-12 o 21:17 ----------
Dla mnie to abstrakcja... EDC17 jest do ropniakow na common rail, a my mamy popmowtryski. Na logike nie ma szans (ale ja sie nie znam, wezcie na to poprawke). Zapytaj tunerow.
Qid, ja u siebie mam zakodowane pokazywanie biegów, ale sterownik nie ma jak tego zczytać
Było: A3 8P 1.9TDI, 147KM by CS.
Jest: A3 8V 1.4TFSI s-tronic, 165KM by KingSoft
Nowa A3 8V - Czarnulka by komono!
"Ile można spać? Trzeba forum ogarniać" - motto moderatora(ów)!
Ja tez mam zakodowane wyświetla w fisie ale nie działa. I działać nie będzie
Bajer może fajny ale czy potrzebny ? przy spokojnej jeździe 50km/h zaleca wrzucić 5-tke
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lepiej 6-tke... a dwumas bije brawo
Koniec ot.
Borys jeśli masz te zegary co dałeś linka do aukcji to masz przedliftowe zegary od S3 2006-2008:
Polifty:
Poliftowe zegary od S3 są trochę inne, możesz je poznać po tym że mają odcięcie równo na 6.8K, przedlift ma już paski czerwone na 6.5K, przedlifty mają dodatkowo ciemniejsze pole na ktorym są kreski i jasniejsze na ktorym są cyfry od danej predkosci. Poza tym poliftowe białe podświetlenie fisa, przedlifty czerwone,
Nie mniej jednak fajniejsze są zdecydowanie przedliftowe, ta krwista czerwień pomiędzy obrotami a predkościomierzem dodaje agresywności wnętrzu
Odświeżę troszkę temat. Otóż okazuje się, że funkcje Needle Sweep można włączyć w Audi A3 8P 2008r i nowsze. Osoby które posiadają VCP mogą sobie przetestować tą funkcje (w procedurach CAN) jak i również: gear up change, czyli wizualizacja zmiany biegów na zestawie wskaźników. Jest również funkcja stopera do włączenia na liczniku. Nie wykluczone, że może to działać z pojazdami starszego rocznika niż 2008r z tzw "przekładką licznika".
Potwierdzone na jakism przykladzie czy tylko znow dywagacje?
Kolego czaro10 to nie są dywagacje tylko realia . Procedura przechodziła testy u producenta programu i podaje iż współpracuje z Audi 8P/ TT 2008r i nowsze tak samo jak i gear up change. Ja nie mam rocznikowo takiego modelu żeby sprawdzić, więc napisałem aby osoby które mają VCP przetestowały sobie tę funkcje jak to lata.
Ostatnio edytowany przez Qid - 20-03-12 o 21:36
Orientuje się ktoś w przypadku DSG od czego uzależnione jest pokazywanie aktualnego biegu w trybie D lub S?
Ja mam u siebie w trybie D:
P R N [D] S
Natomiast wczoraj widziałem zegary przedliftowe z czerwonym podświetleniem wyświetlające bieg:
P R N [D] S 2
Znalazłem obszerną dyskusję na ten temat ale bez żadnych wniosków..
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3055334
Jest szansa, że zmiana samych zegarów da taką możliwość?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)